2017-11-12, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jori9900
Jag bryr mej inte så mycket i vita enklaver någonstans egentligen. Jag flyttar till det landet som betalar mej högst i lön och lägst i skatt. Om det är vackert väder och vackra kvinnor är oxå en fördel. Sverige förvandlas sakta men säkert till ett shiamuslimsk odemokratiskt u-land som ingen vill bo i. Sverige blir som ett nytt somalien med klankrig och svält. Det är bara en tidsfråga.

Dubai? Kina? Vilket land som helst? Du kommer sakna Sverige rakt in i lungan. Strupen. I själva själen. Tro mig!
Citera
2017-11-12, 23:32
Medlem
teasardigs avatar
Okej. Bra historia brorsan.
Citera
2017-11-12, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HugoHansson
Jag vet inte om Sverige och svenskarna är något att bevara om jag ska var ärlig. Agda 92 i Gävle eller Kurt 62 i Gällivare.. Vad har jag gemensamt med dessa personer...? Nej här gäller det bara att tänka på egen avkomma, nära och kära och se om sitt hus bäst var och en önskar. Jag ger blanka fan i er.

Exakt. Förr tänkte jag att vi har något gemensamt oss svenskar emellan men insikten slog mig, vi har inget längre. Melodifestivalen kanske, inte mycket mer.

Den sista som lämnar, glöm inte att släcka lyset!
Citera
2017-11-12, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hornstull86
Dubai? Kina? Vilket land som helst? Du kommer sakna Sverige rakt in i lungan. Strupen. I själva själen. Tro mig!

Tvivlar på det. Varenda gång jag reser till min frus hemland så känner jag att det är så innerligt skönt att slippa alla araber och afrikaner. Det enda jag saknar är min familj och mina vänner. Varenda gång jag kommer hem igen så känner jag ångesten komma krypande över att direkt mötas av en massa muslimkackel efter månader av dess sköna frånvaro.

Hade jag kunnat få med min närmsta vän att flytta så hade jag flyttat imorgon.
Citera
2017-11-12, 23:50
Medlem
mittfosterlands avatar
Inget jag känner igen, antingen lever vi i totalt skilda världar eller så är det en paranoid känsla av krig som infinner sig i din egen lilla bubbla??
Citera
2017-11-13, 00:20
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mittfosterland
Inget jag känner igen, antingen lever vi i totalt skilda världar eller så är det en paranoid känsla av krig som infinner sig i din egen lilla bubbla??

Det är du ensam om. Bor du i en grotta på treriksröset eller?
Citera
2017-11-13, 00:29
Medlem
mittfosterlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jori9900
Det är du ensam om. Bor du i en grotta på treriksröset eller?

Nej jag är inte ensam om den åsikten!
Citera
2017-11-13, 00:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ap0
Dom där åsneknullarna skanderar men så fort de får mothugg så flyr de sitt land, fega äckliga skräpfolk som tids nog blir fördrivna från sverige.

De har inte flytt sina länder, de har blivit hitskickade för att mörda och befrukta!

Deras ledare ger direktiv till dem klart och tydligt i denna video c:a 5 - 6 minuter in ... https://www.youtube.com/watch?v=xMQR1KJajUA
Citera
2017-11-13, 14:12
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hornstull86

Sakna swedistan??! Med tokfeminister och jihadister överallt. Med trakasserier, diskriminering och förföljelse av vita män. Knappast. tvärtom. Kommer kanske tillbaka efter inbördeskriget när allt ska byggas upp igen..kanske
Citera
2017-11-13, 18:28
Medlem
Någon jämförde med utvecklingen i USA:s getton där det ena dagen ropas "död åt de vita rasisterna" och nästa dag "döda alla vita".
Nog är den versionen vi redan har och väntas växlas upp mångdubbelt!
Men skillnaderna i Sverige gör att det även finns likheter med nazisternas ockupation av Europa på 1940-talet.
Svenskar har ett strikt förbud att inneha vapen för självförsvar medans de import-kriminella via en rad åtgärder snarast hjälpts till innehav av stora mängder smuggel-vapen.
Dubbla måttstockar inom domstolarna innebär en sjuk och kriminell sorts ockupationsjuridik där de import-kriminella kan räkna med samma typ av feghet som inför SS-män 1943.
Samtidigt med detta samarbete med kriminella så sitter åklagare och letar efter "olagliga" kalla fakta i insändarspalter.
De väljer offer precis som kriminella. Det ska gärna vara någon fattig, ensam äldre Svensk.

Med måttstock från 1945, så skulle de flesta jurister i Sverige dömts som samarbetsmän som i strid med Svenska lagar arbetat med dubbla måttstockar och direkt främjat grov kriminalitet mot de med "fel" Svenska utseende.

Lite konstigt att människor som är i nivå med de allra värsta av 2:a världskrigets landsförrädare vågar anklaga alla kritiker eller grannländer för "Nazism"...?
Citera
2017-11-16, 13:34
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ap0
Dom där åsneknullarna skanderar men så fort de får mothugg så flyr de sitt land, fega äckliga skräpfolk som tids nog blir fördrivna från sverige.

Vi har dock främst ekonomiska migranter som kommer till Sverige, respektive ett antal islamister som vill etablera kalifatet.

Det är en myt att vi tar emot krigsflyktingar.
Citera
2017-11-16, 13:39
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Juden har vänt alla emot oss. FeelsBadMan.

Men tidsandan håller på att förändras och det är inte omöjligt att kritisk massa uppnås även hos svenska kvinnor för en mer svenskvänlig politik. Det kommer bli mycket värre innan det blir bättre i alla fall så det kommer bli mer tydligt vilket förräderi vi utsatts för.

En kritisk massa män som är emot massinvandringen vore också välkommet. En kritisk massa, rakt av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in