2017-11-12, 14:31
Medlem
adolf512s avatar
Det är naturligt att folk som går ur smr också med tiden ändrar åsikter pga att de börjar tänka själva eller ändras åsikter pga ändrad miljö. Jag lämnade smr pga att jag tappade tron på organisationen plus att jag inte längre kunde kompromissa ideologiskt, mina åsikter har också ändrats med tiden efter att jag klippte mina band till sekten.

Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Jag får erkänna att jag hade fel. Men faktum kvarstår, han lämnade och gick emot oss, var hans intentioner riktiga från början?

https://www.youtube.com/watch?v=awrGrVQUelU

Intressant nog har flera smr-anhängare kontaktat mig på olika sätt för att tysta mig, ofta har de utgett sig för att vara något annat ex AFA men det har alltid visat sig att det rör sig om smr-nazister, har aldrig haft problem med rödingar.
Citera
2017-11-12, 15:05
Medlem
Vad krävs egentligen för att NMR ska beskriva sina aktioner som något annat än succé? Oavsett hur dåligt det går är det en succé, så när som att Baghdad Bob får konkurrens.
Citera
2017-11-12, 15:59
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av villavolvovovve
Vad krävs egentligen för att NMR ska beskriva sina aktioner som något annat än succé? Oavsett hur dåligt det går är det en succé, så när som att Baghdad Bob får konkurrens.
Tycker du det är rimligt att partier/organisationer ska presentera sig själva i dåliga dager? Självklart är det aldrig nederlag, det vore dålig propaganda.

Ett annat exempel på motsatt sida av politiken, har du sett en nordkoreansk nyhetssändning och dylikt säga något negativt om nordkorea?
Citera
2017-11-12, 15:59
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Det är naturligt att folk som går ur smr också med tiden ändrar åsikter pga att de börjar tänka själva eller ändras åsikter pga ändrad miljö. Jag lämnade smr pga att jag tappade tron på organisationen plus att jag inte längre kunde kompromissa ideologiskt, mina åsikter har också ändrats med tiden efter att jag klippte mina band till sekten.

https://www.youtube.com/watch?v=awrGrVQUelU

Intressant nog har flera smr-anhängare kontaktat mig på olika sätt för att tysta mig, ofta har de utgett sig för att vara något annat ex AFA men det har alltid visat sig att det rör sig om smr-nazister, har aldrig haft problem med rödingar.

Du får det att låta som att det är 100-tals som lämnat organisationen för att "vakna upp". Mig veterligen finns det 3 fall, Bajs-Kim, finnen som skrev en bok och nu denna mannen. Ändå slår organisationen nya rekord om och om igen, från medlemsansökningar till besökare på Nordfront.se. Vi blir helt klart större men du och resten av vänstern får det att låta som om vi är 100.000-tals med oändliga resurser att kunna mobilisera 1000-tals medlemmar på en kort notis. Ni gör en höna av en fjäder.

Du, likt dessa 3 jag listade har en sak gemensam, ni var aldrig övertygade från början, ni byggde er identitet utifrån Organisationen och vad ni ansåg att ni skulle vara. Ni klarade inte det och hoppade av, inte svårare än så.

Här är en liten newsflash för dig; vi letar inte efter syndfria, perfekta, "ubermensch". Vi letar efter de som vill se en förändring i vårt samhälle och som delar vår världsåskådning.
Citera
2017-11-12, 17:09
Medlem
Ustyugov3s avatar
Citat:
Du får det att låta som att det är 100-tals som lämnat organisationen för att "vakna upp". Mig veterligen finns det 3 fall, Bajs-Kim, finnen som skrev en bok och nu denna mannen. Ändå slår organisationen nya rekord om och om igen, från medlemsansökningar till besökare på Nordfront.se. Vi blir helt klart större men du och resten av vänstern får det att låta som om vi är 100.000-tals med oändliga resurser att kunna mobilisera 1000-tals medlemmar på en kort notis. Ni gör en höna av en fjäder.

Du, likt dessa 3 jag listade har en sak gemensam, ni var aldrig övertygade från början, ni byggde er identitet utifrån Organisationen och vad ni ansåg att ni skulle vara. Ni klarade inte det och hoppade av, inte svårare än så.

Här är en liten newsflash för dig; vi letar inte efter syndfria, perfekta, "ubermensch". Vi letar efter de som vill se en förändring i vårt samhälle och som delar vår världsåskådning.

Bajs-Kim var heller aldrig med i Motståndsrörelsen ska sägas.

adolf512 har väl heller aldrig varit med? Dessutom verkar han mycket radikalare än Motståndsrörelsen så det verkar inte som att han cuckat direkt.
Citera
2017-11-12, 18:12
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ustyugov3
Bajs-Kim var heller aldrig med i Motståndsrörelsen ska sägas.

adolf512 har väl heller aldrig varit med? Dessutom verkar han mycket radikalare än Motståndsrörelsen så det verkar inte som att han cuckat direkt.

Sant. Adolf sa att han lämnade SMR vilket är innan min tid så antog att han pratade sanning men jag kan ha fel. F.ö verkar han vara ett prakt exempel på en "purity spiraling" dåre som vägrar sammarbeta med andra nationalister för en gemensam sak. Han är sannerligen ett "barn av vår tid". Många är vi som ansåg att vi hade den "slutliga lösningen" på dagens problem men de flesta inser att i denna kamp så är inte ensam stark.
Citera
2017-11-12, 18:44
Medlem
Jeffrey.L.Dahmers avatar
Citat:
Sant. Adolf sa att han lämnade SMR vilket är innan min tid så antog att han pratade sanning men jag kan ha fel. F.ö verkar han vara ett prakt exempel på en "purity spiraling" dåre som vägrar sammarbeta med andra nationalister för en gemensam sak. Han är sannerligen ett "barn av vår tid". Många är vi som ansåg att vi hade den "slutliga lösningen" på dagens problem men de flesta inser att i denna kamp så är inte ensam stark.

Adolf ansökte om medlemskap, men fick inget. Så han är rätt bitter.
Citera
2017-11-12, 21:23
Medlem
NirvanAs avatar
Patetiskt det blir när NMR likställer alkohol -och narkotika med AAS i diskussioner om familj/familjeliv (lämplighet).... det är bara ignorant. (Diskussion från dagens RN)
Citera
2017-11-12, 22:51
Medlem
ThuleSocietys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Patetiskt det blir när NMR likställer alkohol -och narkotika med AAS i diskussioner om familj/familjeliv (lämplighet).... det är bara ignorant. (Diskussion från dagens RN)

Nej, det är ju sant?

Vem i helvete vill ha fylleskallar, knarkare och anabolatorskar till föräldrar? Det är ju detta som måste bort från inte bara vita familjer utan alla familjer.

Anabola är skit för psyket. Alla behöver inte bli dumma i skallen men många blir det.
Citera
2017-11-13, 00:22
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
Nej, det är ju sant?

Vem i helvete vill ha fylleskallar, knarkare och anabolatorskar till föräldrar? Det är ju detta som måste bort från inte bara vita familjer utan alla familjer.

Anabola är skit för psyket. Alla behöver inte bli dumma i skallen men många blir det.
Konstigt, jag känner ingen. Beror väl på vilken umgängeskrets/socialgrupp man beblandar sig med.
Citera
2017-11-13, 07:08
Medlem
.buenaventura.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Konstigt, jag känner ingen. Beror väl på vilken umgängeskrets/socialgrupp man beblandar sig med.

Din syn verkar delas av dom flesta inom NMR även om det inte är den officiella linjen. Inom partiet brukas anabola och andra droger utan att någon höjer på ögonbrynen
Citera
2017-11-13, 10:10
Medlem
ja vad ska man säga denna morgon. 14 minusgrader i staden. Ja just det några Nazister började ju demonstrera här om sistens utan tillstånd och blev ju arresterade.

Det har ni kanske hört? GÖteborg!?

har ni missat att NMR blev arresterade så ----->

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/2MW2G/nmr-demonstrerade-i-goteborg--16-omhandertagna-av-polis

Men det stannar inte där... När Nazisterna sedan krupit hem i avvaktan på den rättsprocess emot dom som lär följa i spåren.

Början nazisterna så hota polisen på nätet. Poliserna som gjorde ingripandet. ---------->

https://www.expressen.se/gt/polisen-anmaler-nazisterna-/

När Nazisterna gick mellan två ICA Butiker på en gata. Och sedan började slås med polisen. Hade Nazisterna kravallutrustning..... I video klipp på nätet kan man se att Nazisterna hade företrädare som försökte kommendera polisen och käftade om vem det var som bestämde.

Diskussionerna i det video klipp jag kunde se handlade om vilka tidningar och annan media som var välkommen att rapportera ifrån demonstrationen. Nazisterna menade att endast deras egen media fick rapportera ifrån deras demonstration. Medan polisen försökte förklara att vi lever i en demokrati liksom. Nazisternas företrädare i video klippet framställer hot emot den media han inte gillar. Och säger till polismannen något i still med att det kommer visa sig vem det är som bestämmer.

Klart syftande på att Nazisterna ska driva bort den media de inte gillar. Men Nazisterna som inte samlar mer än 500 personer trots att man samlat folk ifrån hela norden. Kommer inte längre än mellan två Ica butiker på en gata. Innan man anfaller polisen.... en fait man så klart förlorar snabbt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in