2017-10-30, 12:06
Medlem
coreyhartfanclubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regnidagigen
Såg nyss en inspelning av " Hallens hörna " där Löfvén var gäst. Han fick en timme här att vara trevlig ochans charma det svenska folket.
Han var faktiskt trevlig. David fick honom till att agera Becks granne, han på balkongen med halskrage och Stänkare. Det passade bra. Höjd arm i vinkel.....

Jag skulle önska att fler partiledare fick chansen här. Kanske Åkesson? Men det skulle väl bara pratas nassar o dyl.
Jag är nyfiken på om fler partiledare kommer att bjudas in? Eftersom det snart är val vore det konstigt om endast Socialdemokraternas store ledare får den här chansen att bre ut sig och visa hur fantastiskt trevlig han är. Är inte det här som att medverka i, typ, På spåret?
Citera
2017-10-30, 12:40
Medlem
Citat:
Såg nyss en inspelning av " Hallens hörna " där Löfvén var gäst. Han fick en timme här att vara trevlig ochans charma det svenska folket.
Han var faktiskt trevlig. David fick honom till att agera Becks granne, han på balkongen med halskrage och Stänkare. Det passade bra. Höjd arm i vinkel.....

Jag skulle önska att fler partiledare fick chansen här. Kanske Åkesson? Men det skulle väl bara pratas nassar o dyl.

Steffe kanske skulle göra sig bättre som komiker och underhållare?
Citera
2017-10-30, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coreyhartfanclub
Jag är nyfiken på om fler partiledare kommer att bjudas in? Eftersom det snart är val vore det konstigt om endast Socialdemokraternas store ledare får den här chansen att bre ut sig och visa hur fantastiskt trevlig han är. Är inte det här som att medverka i, typ, På spåret?

Jag undrar om TV4 tänker i rättvisebanor. De har nog inte sådana krav på sig. På spåret är ju delvis ett bevis på kunskap inom ett visst område. Här var det mest en fråga om att hänga med i David Hallenius svada. Ren underhållning och där Löfvén fick visa att han är lite slagfärdig. Lite folklig t.o.m.

Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-P
Steffe kanske skulle göra sig bättre som komiker och underhållare?

Man får i alla fall ha humor om man ska klara av honom i en debatt eller i riksdagens frågestund. Jag brukar se framför mig en liten svart mustasch under hans näsa.
Citera
2017-10-31, 15:06
Medlem
Citat:
Jag undrar om TV4 tänker i rättvisebanor. De har nog inte sådana krav på sig. På spåret är ju delvis ett bevis på kunskap inom ett visst område. Här var det mest en fråga om att hänga med i David Hallenius svada. Ren underhållning och där Löfvén fick visa att han är lite slagfärdig. Lite folklig t.o.m.

Man får i alla fall ha humor om man ska klara av honom i en debatt eller i riksdagens frågestund. Jag brukar se framför mig en liten svart mustasch under hans näsa.

Tänker på samma sätt.

Steffe kanske kan ta över som komiker efter den komiker som nu utreds för våldtäkter för som statsminister är Steffe totalt oduglig.
Citera
2017-11-10, 23:43
Medlem
https://arbetet.se/2017/11/10/jobbforslag-arbetsgivare-ska-kunna-anstalla-nyanlanda-for-8-000/ Han är ju jättetrevlig ta väl hand om svenska folket och utrikesfödda genom och dumpa löner QUOTE=coreyhartfanclub|62197639]Jag är nyfiken på om fler partiledare kommer att bjudas in? Eftersom det snart är val vore det konstigt om endast Socialdemokraternas store ledare får den här chansen att bre ut sig och visa hur fantastiskt trevlig han är. Är inte det här som att medverka i, typ, På spåret?[/quote]
Citera
2017-11-12, 11:46
Medlem
Hur stora är oddsen att han sitter kvar 4 år till?
Citera
2017-11-12, 16:47
Medlem
densisteidiotens avatar
Citat:
Tänker på samma sätt.

Steffe kanske kan ta över som komiker efter den komiker som nu utreds för våldtäkter för som statsminister är Steffe totalt oduglig.

För att bli våldtäktskomiker krävs någon form av humoristisk ådra. För en löjlig pajas vars enda talang är adhd och dyslexi kan jag inte se hur detta kan bli aktuellt. Med tanke på hur ful hans kärring är så kan man misstänka impotens och hur kul är det? Den enda insats Steffe gjort för Sverige är att vara barnlös. Palme hade iaf vett att bli mördad. Steffe har lite att leva upp till, pun intended.
Citera
2017-11-12, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av densisteidioten
För att bli våldtäktskomiker krävs någon form av humoristisk ådra. För en löjlig pajas vars enda talang är adhd och dyslexi kan jag inte se hur detta kan bli aktuellt. Med tanke på hur ful hans kärring är så kan man misstänka impotens och hur kul är det? Den enda insats Steffe gjort för Sverige är att vara barnlös. Palme hade iaf vett att bli mördad. Steffe har lite att leva upp till, pun intended.

Ja, till och med Olof Palme skulle vända sig i sin grav över att Stefan Löfven har skämt ut Socialdemokraterna så mycket, sämre statsminister och partiledare än så får man verkligen leta efter.
Och nu vill han höja skatten igen också, men inte förmögenhetsskatten för då skulle han ju behöva betala mer i skatt så förmögen han är. Återigen är han en enorm och motsägelsefull hycklare:
https://soundcloud.com/podcast-nationella/pn-45-massakern-i-texas-veckans-fraga-och-smaksatt-ol
Citera
2017-11-14, 13:04
Medlem
Är det någon som vet on Steffe har körkort? Man tycker att han borde ha det med tanke på var han har bott innan han flyttade ner till Stockholm.
Citera
2017-11-21, 16:13
Medlem
Om Stefan Löfvén en inavlad analfabet som inte klarar av att snacka eller skriva korrekt svenska utan manuskript kommer med egenpåkommen titel som "förhandlare" för att han ska kunna "sätta press" på polackerna men när han åker dit så ber polackerna honom att dra åt helvete...polackerna är inte imponerade av en looser som blev "fackpamp" för att han var usel på att jobba och ha ett enkelt jobb. Stefan Löfvén klarar ju inte ens att hålla vallöften och så länge han inte infriat ett vallöfte är han en simpel kriminell, inavlad alkis och lögnare. Du som är Stefan Löfvéns trainee, jag har hört att han har satt på dig för det är så han testar sina trainees. Hur känns det att få sitt jobb genom att bli påsatt?
Citera
2017-11-21, 16:17
Medlem
Citat:
Är det någon som vet on Steffe har körkort? Man tycker att han borde ha det med tanke på var han har bott innan han flyttade ner till Stockholm.

Du måste vara normalbegåvad för att ha ett körkort. Idioten klarade ju inte ens av en enkel svetskurs och var tvungen att bli fackpamp för han klarade inte av att jobba.

Om man blir antagen på landets enklaste utbildning, i ett område där alla kommer in och kommer igenom nålsögat utom Stefan Löfvén så kanske det förklarar hur stort inavlat patrask han är. Han klarart ju inte ens av att snacka och skriva på korrekt svenska utan maniskript och instruktioner som någon annan måste läsa upp för honom. Han är "stassminister"....för de korrupta inom sjuklöverna håller upp honom annars hade han blivit avsatt för länge sedan.
Senast redigerad av ghaghazanian0 2017-11-21 kl. 16:23.
Citera
2017-11-21, 16:18
Medlem
Löfvén är ju känd för att ha fruktansvärt dåliga rådgivare omkring sig. sk spin-doctors.

Är det någon som vet vilka detta är?
Henrik Arnstad verkar vara en av dem och Aschberg är en möjlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in