Citat:
Hur skulle KW kunna göra research på PMs sexliv på Manifest? Du med dina gedigna journalistkunskaper, hur fick du själv reda på det? Jag ska friska upp minnet på dig.
Ursprungligen postat av Merwinna
Fy Fan. Men du svarade inte på min fråga, hur du vet att han brukade gå på Manifest. Har det stått i norska tidningar? För den enda klubb jag har läst i en professionell källa s.a.s. att han brukade frekventera, är Kinky Club. Och den är ju "snällare".
Svar från Sugar-Daddy
PM forklarte at det var Manifest i dommeravhøret.
https://www.pressreader.com/denmark/...82106341789468
/Slut citat Sugar-Daddy 2017-09-22 kl. 03:24.
Just det Merwinna. Det var först under häktningsförhandlingen i Köpenhamn och det var Sugar-Daddy som upplyste dig om det. Det är ju inte så att PM hade det i sitt CV utan det var först efter han häktades och polisen började nysta i hans sexliv som det kom fram saker. Man kan inte begära att journalister ska anlita privatdetektiver att undersöka ett intervjuobjekt innan de vågar göra sitt jobb.
Eller funkade det så när du jobbade i tidningsbranschen?
Sedan kan du läsa på om KWs meriter lika noggrant som du slukar allt om PM om du är det minsta seriös.
expressen igår https://www.expressen.se/kvallsposten/nya-malet-for-kim-walls-fond-200-000-dollar/
Och slutligen, vad är det du sexistiskt antyder om mordoffret?
Kim var nyförlovad! Nu i höst skulle hon och pojkvännen flyttat ihop i Peking och börjat sin gemensamma framtid.
(Men det är väl inget som berör dig.) Varför inbillar du dig att hon skulle vara intresserad av en medelålders fyrkantig gubbe som går som han har ryggskott. Var du själv intresserad av medelålders gamla gubbar när du var 30 och kanske nyförlovad i en jämngammal kille? PM såg visst bra ut när han var yngre men inga yngre kvinnor tycker att han är attraktiv nu fattar du väl. Förutom DK 38 år och som kännt honom i 14 år.
Ursprungligen postat av Merwinna
Fy Fan. Men du svarade inte på min fråga, hur du vet att han brukade gå på Manifest. Har det stått i norska tidningar? För den enda klubb jag har läst i en professionell källa s.a.s. att han brukade frekventera, är Kinky Club. Och den är ju "snällare".
Svar från Sugar-Daddy
PM forklarte at det var Manifest i dommeravhøret.
https://www.pressreader.com/denmark/...82106341789468
/Slut citat Sugar-Daddy 2017-09-22 kl. 03:24.
Just det Merwinna. Det var först under häktningsförhandlingen i Köpenhamn och det var Sugar-Daddy som upplyste dig om det. Det är ju inte så att PM hade det i sitt CV utan det var först efter han häktades och polisen började nysta i hans sexliv som det kom fram saker. Man kan inte begära att journalister ska anlita privatdetektiver att undersöka ett intervjuobjekt innan de vågar göra sitt jobb.
Eller funkade det så när du jobbade i tidningsbranschen?
Sedan kan du läsa på om KWs meriter lika noggrant som du slukar allt om PM om du är det minsta seriös.
expressen igår https://www.expressen.se/kvallsposten/nya-malet-for-kim-walls-fond-200-000-dollar/
Och slutligen, vad är det du sexistiskt antyder om mordoffret?
Kim var nyförlovad! Nu i höst skulle hon och pojkvännen flyttat ihop i Peking och börjat sin gemensamma framtid.
(Men det är väl inget som berör dig.) Varför inbillar du dig att hon skulle vara intresserad av en medelålders fyrkantig gubbe som går som han har ryggskott. Var du själv intresserad av medelålders gamla gubbar när du var 30 och kanske nyförlovad i en jämngammal kille? PM såg visst bra ut när han var yngre men inga yngre kvinnor tycker att han är attraktiv nu fattar du väl. Förutom DK 38 år och som kännt honom i 14 år.
OK, det är möjligt att Manifest inte var känt före den första häktningsförhandlingen. Men att han gick på sexklubbar där man hade anonymt sex med främmande var känt, det stod i Djursings bok och de uppgifterna fanns på nätet före den 10 augusti. Det har jag kollat.
Var Kim verkligen förlovad - har du en källa på det? Jag tror nämligen att tidningarna hade tryckt hårdare på det om det var sant, för att hennes död skulle bli ytterligare lite mera tragisk.
Att DU inte ser att M är charmig betyder inte att andra kvinnor inte ser det. Och till din privata fråga: ja, jag har faktiskt alltid tyckt att män mellan 40-50 år och ibland lite äldre är i sin mest attraktiva ålder. Helt oavsett min egen ålder. Jag har aldrig varit intresserad av det där valpiga, gosseaktiga hos de flesta unga män - inte ens när jag var i tonåren själv.