Citat:
Ursprungligen postat av
Honeyvoice
Jag menade såhär att någon här skrev om 10 om dagen och så står en tjej och klagar att hon inte får kunder. Det blev en väldig motsägelse. Detta plus 5 euro indikerar ju lite tycker jag att män inte vill köpa sex av dessa gatutjejer.
Och om ingen vill köpa det man säljer så får man ju acceptera det och göra något annat…man kan ju inte tvinga männen till att köpa sex av en.
Det vissa kvinnor aldrig kan förstå är att män kan köpa sex av många olika anledningar. Det är inte alltid någon köper sex bara för att komma eller ens köpa sex för att förnedra tjejen (varför ska man ens göra det?)
Finns många män som gått till en prostituerad för att förlora oskulden, avdramatisera sex, få bort det ur skallen och därmed öka självkänslan.
Jag gjorde det bla. Hade jävligt svårt att få till det på normalt vis även om jag så klart hade chanser när jag var i 20 årsåldern då jag fick bra självförtroende av träningen och tjejerna gillade det. Sen när chanserna radade upp så njöt jag mer av bekräftelsen istället för att lära känna tjejerna och få till det. Kanske t.o.m. hamna i ett förhållande.
Sen gick det ett år och jag insåg att jag var dum som inte tog vara på mina chanser. Träningen var en no big deal nu eftersom jag hade hållit på med det i ett par år och liksom inte finner någon särskild tillfredställelse över resultaten. Ledde till att jag blev deprimerad och hamnade i en ond spiraltrappa. Inbillade mig att tjejerna såg mig som världens fulaste, kände att jag inte hade något att leva för trots att jag utbildade mig i högskola under tiden och levde hemma gratis. Men hade liksom ingen social krets och varje dag tänkte jag på oskulden och kände mig misslyckad. Så fort jag hörde andra kompisar snacka om sex så höll jag på att bli självmordsbenägen. (nja inte riktigt självmordsbenägen men jag mådde extremt dålig när andra berättade om sina sexhistorier).
Till slut satte jag en gräns. Innan jag blev 22 så skulle oskulden bara bort. Tio dagar innan jag blev 22 sökte jag upp en tjej på sexsajterna, ringde upp henne, betalade och sen hade jag sex och insåg att sex var det mest överskattade som fanns med tanke på att det snackas om det i media gång på gång.
Nu var sex ingen big deal för mig. Oskulden borta, kände att jag kunde klara mig utan den skiten. Självkänslan blev högre och nu är tjejerna mer intresserade eftersom jag "Don't give a fuck" och ger inga desperata blickar längre.
Många tjejer fattar inte att en sån sak som oskuld kan tära på en kille jävligt mycket. Då är det bra att det finns betaltjejer istället. För en badboy och charmör föds inte alla killar till.