2017-01-31, 21:19
Medlem
Farfarsfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rullkragen
Tjenis!

Ja eftersom du frågar om Puerto Rico, så är det inga speciellt fantastiska ställen där,
eftersom det är en turist ort så är allt uppbyggt efter det, lika så priser.
Lite mer norr ut ligger Vecindario i utkanten mot Arinaga ligger en klubb som heter Punto Rojo,
där fin trevliga brudar till rätt priser, både tjejer från Canaria och Latinos. Kostar ca. 50 - 90 Euro.
Ja även utanför Playa del Inglés, i Farao Doz fins ett sådant ställe, men här är det gott om turister så priserna är minst det dubbla och känslan är typ löpande band.
Ett mycket bättre tips är om du kan Spanska köp en dagtidning, helst lördag eller söndag.
Där är massor av annonser som riktiga Canarianskor lägger ut, och det är riktigt fina tjejer.
Till helt andra priser och dom flesta tar emot i sina hus eller lägenheter.
Två bra tidningar är: La Provincia och Canarias7.

Lycka till!

Rullkragen

Sent svar men tack så mycket! Var lite upptagen av andra göromål under min resa. Fick dock en fin avsugninng av en senegalesisk kvinna, från vars partner jag köpte lite haschish. 200 pixlar, plus sprut i hennes svarta ansikte. Fina tider, men jag är också en vacker man med stor pitt och ett i övrigt trevlig beteende.
Citera
2017-03-14, 18:02
Medlem
rullkragens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farfarsfar
Sent svar men tack så mycket! Var lite upptagen av andra göromål under min resa. Fick dock en fin avsugninng av en senegalesisk kvinna, från vars partner jag köpte lite haschish. 200 pixlar, plus sprut i hennes svarta ansikte. Fina tider, men jag är också en vacker man med stor pitt och ett i övrigt trevlig beteende.

Tjenis!

Ja det låter trevligt!
Jag är ganska mycket på Canaria, jag har hus där och lite annat.
När du nu nämnde det, i Tablero kan du köpa bra gräs och choklad och ganska nära Maspalomas.
Men annars så är det Vecindario som gäller både på tjejer och andra grejor, mycket bättre priser och
man slipper alla turister, (ja dom driver upp priserna)

Ha de bra

Rulkragen
Citera
2017-10-10, 09:31
Medlem
Kurt1s avatar
Har någon erfarenheter av bordellerna på Fuerteventura?

Någon som har varit på t.ex. Majestic Nightclub i köpcentret Atlantico shopping centre i Corralejo och kan säga nånting om det?

http://www.nightclub-majestic.com/en/index.htm
Senast redigerad av BlueStar 2017-10-10 kl. 18:56. Anledning: Lade in rätt länk
Citera
2017-11-05, 13:24
Medlem
Kurt1s avatar
Någon som har tips om bra bordeller på Teneriffa?
Citera
2017-11-09, 19:13
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Någon som har tips om bra bordeller på Teneriffa?

Vart på Teneriffa skall du? Gatuluder i playa del america tar 20 euro för blow och 40 för knull
Citera
2017-11-10, 09:11
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
Vart på Teneriffa skall du? Gatuluder i playa del america tar 20 euro för blow och 40 för knull

Inget är bokat och bestämt än. Vill kolla av möjligheterna först. Vill besöka bordeller och liknande. Inte "gatuluder". Finns det några bordeller på Teneriffa?
Citera
2017-11-20, 21:41
Medlem
MrBabyBoys avatar
Var på Kasbah och fick erbjudanden från afrikanska tjejer, dom ville ha sex utomhus. En rätt snygg sa "you want nice blowjob" men var påväg in till taxin, hann dock frågade "where" here outside sa hon typ.
Sen var jag in på nån liten "strippklubb" på kashbah men man blev bara lurad att köpa drinkar för 20 euro styck och bjuda tjejen på två stycken. Fick en liten stripppshow och fick klämma på bröstet, inte mycket mer än så. Aldrig tillbak dit alltså. Hon ville sedan sälja sig för 100 euro men jag tyckte att hon var för farlig så jag tackade nej.
Citera
2018-01-10, 10:10
Medlem
Någon som har input kring hur det fungerar med sanddynerna kring Maspalomas?
Det ska ju finnas lite områden med "action" där vad jag hört.

Ska dit senare i år och tänkte dra med frugan för att showa lite och kanske bjuda in någon mer.
Har varit på Gran Canaria flera ggr men inte kring Maspalomas. Vore tacksam för info om vilken del (de är ju ganska vidsträckta dessa sanddyner) man ska fokusera på, är det precis innanför nudiststranden eller var?

Tänkte att även om ni själva inte agerat så borde det väl finnas någon flashbackare som gömt sig i buskarna och tittat på? :-)
Citera
2018-01-12, 10:59
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MalbecWarrior
Någon som har input kring hur det fungerar med sanddynerna kring Maspalomas?
Det ska ju finnas lite områden med "action" där vad jag hört.

Ska dit senare i år och tänkte dra med frugan för att showa lite och kanske bjuda in någon mer.
Har varit på Gran Canaria flera ggr men inte kring Maspalomas. Vore tacksam för info om vilken del (de är ju ganska vidsträckta dessa sanddyner) man ska fokusera på, är det precis innanför nudiststranden eller var?

Tänkte att även om ni själva inte agerat så borde det väl finnas någon flashbackare som gömt sig i buskarna och tittat på? :-)

Det händer säkert. Men räkna inte med att se nåt sådant där. Om det är detta du söker, så finns det betydligt bättre ställen för dig än Gran Canaria. T.ex. Cap d´Agde.
Citera
2018-01-17, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Det händer säkert. Men räkna inte med att se nåt sådant där. Om det är detta du söker, så finns det betydligt bättre ställen för dig än Gran Canaria. T.ex. Cap d´Agde.
Ok, men jag ger ändå inte upp hoppet. Dålig vintersäsong för Cap d´ Agde antar jag, Gran Canaria är varmare...

Men, hittade lite info på en swingerssida.
Tydligen så baseras allt utifrån stranden, det finns numrerade "torn" eller liknande. Vet inte om det är vad badvakter utgår från men det ska i alla fall vara nr 4 som gäller för swingers. Sen ska man dra sig in mot dynerna innan för fyran.

Så nu har jag hittat platsen i alla fall, sen om det är/blir någon action återstår att se!
Citera
2018-01-22, 16:59
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MalbecWarrior
Ok, men jag ger ändå inte upp hoppet. Dålig vintersäsong för Cap d´ Agde antar jag, Gran Canaria är varmare...

Självfallet. Men Cap d´Agde (sommartid) har det som du söker. Men detta är egentligen off-topic i denna diskussionstråd.
Citera
2018-01-23, 06:22
Medlem
Kurt1s avatar
Jag har förövrigt lagt upp bordelltips om Lanzarote i recensionsavdelningen:

(FB) Lanzarote (Kanarieöarna)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem