Citat:
Ursprungligen postat av
Fina Gubben
Ingår även Jugoslavien där? Hillary var ju där på besök, kanske ville hon smuggla ut/in något värdefullt?
Jag är inte insatt i Jugoslavien, om jag ska vara ärlig. Men jag kan garantera dig att den "officiella" förklaringen till varför NATO bombade är totalt skitsnack. Finns alltid bakomliggande motiv som man inte vill vara öppen med.
Citat:
Visst tog vissa fördelar av konflikten, men konflikten berodde inte på Hillary och hennes toffelbärande saudis. Likt de andra sakerna.
Hur vet du det? Var inte Bill Clinton president då?
Fanns starka kopplingar mellan Clinton och Saudis redan tidigt 90-tal:
http://www.nytimes.com/1993/08/23/world/clinton-and-his-ties-to-the-influential-saudis.html
Citat:
One of President Clinton's college classmates at Georgetown University was Prince Turki bin Feisal. Today Prince Turki is the head of the Saudi Arabian intelligence service. The two stay in touch, an Administration official said.
Notera datumet. I stort sett alla krig och konflikter som utspelat sig de senaste decennierna (speciellt när USA och allierade varit inblandade!) har visat sig i efterhand vara totalt bluff, att USA och deras CIA haft ett finger med på alla möjliga hörn och kanter.
9/11?
Irak?
Libyen?
Syrien?
IS?
För att inte tala om alla masskjutningar och terrordåd som skett där förövaren haft direkt koppling med underrättelsetjänster som CIA och MOSSAD.
Varför skulle Jugoslavien vara ett undantag?
Citat:
Varför lägger man inte ut en krypterad fil på tpb likt Wikileaks och sedan släpper nyckeln vid en tidpunkt så att alla kan bilda sig en uppfattning? Därför att det är teorier som är skapta för en viss sort människor som sväljer det direkt och inte behöver bevis.
Varför gör man si och inte så? Vem vet?
Vad skulle en krypterad fil åstadkomma, om målet nu är att gripa och åtala dem?
Vad hindrar dem från att ropa "FAKE!"?
Vill du ge dem en chans att se bevisen mot dem innan de grips?
Citat:
Jag har svårt att tro att en så känd person som Hillary skulle kunna hålla sig undangömd om Q avslöjar allt nu. Var ska hon gömma sig liksom? Hos Putin?
Denna Q avslöjar ingenting. Han hintar bara om vad som komma skall. Hillary har ingenstans att gömma sig.