2017-11-09, 18:38
Medlem
fluffypuffys avatar
Plötsligt minns jag den totala glädjen jag kände den morgonen för ett år sedan när jag vaknade upp till insikten om att Trump vann valet 😊

Jag hoppas fortfarande att han kommer leverera när det gäller #draintheswamp

Och det här tyder på att förhoppningarna kanske infrias till slut.
Men efter alla år av lögner och opålitlighet litar man inte längre på ett skit, så hoppet är det som får föra glöden vidare.

Riv hela jävla skiten
Media
Hollywood
Det politiska etablissemanget
Osv....

Folk bör dock vara medvetna om att juden kommer att slå hårt tillbaks om så sker för att upprätthålla makten.
Minusränta? Pfff
25% ränta ska ni betala era svin. Allihop! Minst!

Faller en faller alla...

Vart är chipsen? 😁
Citera
2017-11-09, 18:43
Medlem
Fina Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Hur skulle världen se ut om gemene man plötsligt insåg att alla krig, tragedier och konflikter som utkämpats de senaste decennierna inte varit annat än rökridåer för att en liten klick människor ska kunna konsolidera ännu mer makt, prestige och pengar ur askan? 9/11, IS, Libyen, Orlando, Las Vegas.

Hur skulle världen se ut om genene man plötsligt insåg att många av de ledare och politiker som vi i väst ser upp till (Clintons, Obama m.fl) ägnat sig åt hög landsförräderi, mutbrott, illegal vapenhandel, barnprostitution osv?

https://www.youtube.com/watch?v=KMJoNl2RHIU

"Everybody knows, of course, Hillarys belief, that "it takes a village", which only makes sense, afterall, in places like Haiti, where she has taken a number of them."

Trump vet exakt vad dom hållit på med:

http://i.4cdn.org/pol/1510228873242.jpg
Ingår även Jugoslavien där? Hillary var ju där på besök, kanske ville hon smuggla ut/in något värdefullt?

Visst tog vissa fördelar av konflikten, men konflikten berodde inte på Hillary och hennes toffelbärande saudis. Likt de andra sakerna.

Varför lägger man inte ut en krypterad fil på tpb likt Wikileaks och sedan släpper nyckeln vid en tidpunkt så att alla kan bilda sig en uppfattning? Därför att det är teorier som är skapta för en viss sort människor som sväljer det direkt och inte behöver bevis.

Jag har svårt att tro att en så känd person som Hillary skulle kunna hålla sig undangömd om Q avslöjar allt nu. Var ska hon gömma sig liksom? Hos Putin?
Citera
2017-11-09, 18:52
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Plötsligt minns jag den totala glädjen jag kände den morgonen för ett år sedan när jag vaknade upp till insikten om att Trump vann valet 😊

Jag hoppas fortfarande att han kommer leverera när det gäller #draintheswamp

Och det här tyder på att förhoppningarna kanske infrias till slut.
Men efter alla år av lögner och opålitlighet litar man inte längre på ett skit, så hoppet är det som får föra glöden vidare.

Riv hela jävla skiten
Media
Hollywood
Det politiska etablissemanget
Osv....

Folk bör dock vara medvetna om att juden kommer att slå hårt tillbaks om så sker för att upprätthålla makten.
Minusränta? Pfff
25% ränta ska ni betala era svin. Allihop! Minst!

Faller en faller alla...

Vart är chipsen? 😁

Jag blev lite skeptisk till Trump när han bombade flygbasen efter den totalt fejkade "incidenten" med Assads giftgasattack mot sitt egna folk:

https://imgur.com/f9aZ2O7

Men, sen visade det sig att han är en total mästare på 4D-schack:

Citat:
According to the claims of Russian defense ministry, the "combat effectiveness" of the attack was "extremely low";[40][41] only 23 missiles hit (of 59) the base destroying six aircraft, and it did not know where the other 36 landed.[42][43] Russian television news, citing a Syrian source at the airfield, said that nine planes were destroyed by the strikes (5 Su-22M3s, 1 Su-22M4, and 3 Mig-23ML) and that all planes were thought to have been out of action at the time.[44]

Hours after the U.S. missile strike, Syrian government's warplanes took off from the Shayrat base to attack rebel positions again, including the town of Khan Shaykhun.[11] Commentators attributed the ability of the Syrian government to continue to operate from the base to the fact that the US gave Russia, Syria's ally, an advanced warning regarding the strike, which enabled Syrians to shelter many of its aircraft from the attack.[11]

https://en.wikipedia.org/wiki/2017_Shayrat_missile_strike

Knappt hälften av missilerna träffade sitt mål. Vart tog de andra vägen? Fick CIA-styrda IS besök av några, tro?
Syrien och Ryssland förvarnade, minimala casualties.
Media kan inte längre skylla på att Trump hjälper Putin och Assad.

Hoppas verkligen att han plockar ner dem alla. Snacka om att lämna avtryck i historieböckerna!
Citera
2017-11-09, 19:06
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Priiicken
"Trump made a shocking promise to Clinton in the event he got elected. “If I win, I’m going to instruct my attorney general to get a special prosecutor to look into your situation…we’re going to have a special prosecutor,” Trump said. Clinton responded, “It’s just awfully good that someone with the temperament of Donald Trump is not in charge of the law in our country.” Trump then interrupted and said: “Because you’d be in jail.” Trump’s statement was met with cheers and thunderous applause.

Trump did not collude with Russia. The left and the media have carried that narrative based off of lies and a fake dossier. Trump allowed them to carry their false narrative because he knew he was innocent and that the investigation would eventually turn to the real parties who colluded with Russia. Enter the Clintons. What stands out in the affidavit Rosenstein signed included “matters that arose or may arise directly from the investigation” because they knew an investigation into Russian collusion would eventually lead to Clinton.

The left and the media has been so blinded by their partisanship that they’ve failed to see that the greatest bait and switch in the history of the world is going down right before their very eyes. They’ve naively assumed that since Mueller had been a part of the swamp, he’d protect the swamp. However, just because he’s associated with corrupt politicians like the Clintons for years does not mean that he likes them or has any interest in protecting them at this point. After all, the Clintons did go to Trump’s wedding and you know what they say: keep your friends close and your enemies closer.

So the investigation is steering straight for the real guilty actors and Tony Podesta is under the gun for The Podesta Group’s involvement with selling the country’s Uranium to Russia. This will lead to the indictments of his brother, John, Clinton’s former campaign manager, and, yes, Hillary too! Now if Mueller wasn’t going after Tony, why did he step down as CEO of his company last week? Multiple sources have confirmed to me Podesta is one of the 17 sealed indictments currently sitting in DC."

"Last week, top Democrats Elizabeth Warren and Donna Brazile threw Clinton under the bus by admitting she rigged the primary against Bernie Sanders. Why would they do this now? They’re distancing themselves from Clinton for a reason."

källa:https://www.lizcrokin.com/hillaryclinton/mueller-president-trump-pulling-biggest-sting-history/

Intressant! Tror inte att något av det här händer utav en slump.
Nog ingen som har lust att följa Hillary & CO med i fallet, om de kan rädda sig själva.
Citera
2017-11-09, 19:31
Medlem
Fizzlors avatar
Flera av de Saudier som greps har kopplingar till Podesta:

http://www.thegatewaypundit.com/2017/11/several-top-saudi-officials-arrested-weekend-linked-podesta-group/

Citat:
On Sunday the Saudi Kingdom arrested dozens of princes, senior military officers, businessmen and top officials, including a well-known royal billionaire with extensive holdings in Western companies. The regime said it was part of a sweeping anti-corruption probe.

https://twitter.com/almostjingo/status/926964669121576961/photo/1

Inget av det här sker av en slump.

Också lustigt sammanträffande:

Citat:
Rosie Unmasked @almostjingo
🔎What do you know? Alwaleed's company, Kingdom Holding owns Four Seasons, you know the one in Mandalay Bay Towers #Saudi #LasVegas pic.twitter.com/bMe7sWD5j4
Citera
2017-11-09, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Intressant! Tror inte att något av det här händer utav en slump.
Nog ingen som har lust att följa Hillary & CO med i fallet, om de kan rädda sig själva.

Q - Nothing is random. Everything has meaning.

https://twitter.com/wikileaks/status/928649031089344512
Citera
2017-11-09, 19:40
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fina Gubben
Ingår även Jugoslavien där? Hillary var ju där på besök, kanske ville hon smuggla ut/in något värdefullt?

Jag är inte insatt i Jugoslavien, om jag ska vara ärlig. Men jag kan garantera dig att den "officiella" förklaringen till varför NATO bombade är totalt skitsnack. Finns alltid bakomliggande motiv som man inte vill vara öppen med.

Citat:
Visst tog vissa fördelar av konflikten, men konflikten berodde inte på Hillary och hennes toffelbärande saudis. Likt de andra sakerna.

Hur vet du det? Var inte Bill Clinton president då?
Fanns starka kopplingar mellan Clinton och Saudis redan tidigt 90-tal:

http://www.nytimes.com/1993/08/23/world/clinton-and-his-ties-to-the-influential-saudis.html

Citat:
One of President Clinton's college classmates at Georgetown University was Prince Turki bin Feisal. Today Prince Turki is the head of the Saudi Arabian intelligence service. The two stay in touch, an Administration official said.

Notera datumet. I stort sett alla krig och konflikter som utspelat sig de senaste decennierna (speciellt när USA och allierade varit inblandade!) har visat sig i efterhand vara totalt bluff, att USA och deras CIA haft ett finger med på alla möjliga hörn och kanter.

9/11?
Irak?
Libyen?
Syrien?
IS?
För att inte tala om alla masskjutningar och terrordåd som skett där förövaren haft direkt koppling med underrättelsetjänster som CIA och MOSSAD.

Varför skulle Jugoslavien vara ett undantag?

Citat:
Varför lägger man inte ut en krypterad fil på tpb likt Wikileaks och sedan släpper nyckeln vid en tidpunkt så att alla kan bilda sig en uppfattning? Därför att det är teorier som är skapta för en viss sort människor som sväljer det direkt och inte behöver bevis.

Varför gör man si och inte så? Vem vet?

Vad skulle en krypterad fil åstadkomma, om målet nu är att gripa och åtala dem?
Vad hindrar dem från att ropa "FAKE!"?
Vill du ge dem en chans att se bevisen mot dem innan de grips?

Citat:
Jag har svårt att tro att en så känd person som Hillary skulle kunna hålla sig undangömd om Q avslöjar allt nu. Var ska hon gömma sig liksom? Hos Putin?

Denna Q avslöjar ingenting. Han hintar bara om vad som komma skall. Hillary har ingenstans att gömma sig.
Senast redigerad av Fizzlor 2017-11-09 kl. 19:54.
Citera
2017-11-09, 19:54
Medlem
RadioDDR1s avatar
Varför är inte våldtäktsmannen Bill Clinton inlåst, ej heller hans korrupta lögnerska till fru, Crooked Hillary Clinton? Varför är inte George Bush (den yngre) åtalad för krigsbrott. Ja, frågorna världen ställer sig är många...
Citera
2017-11-09, 20:01
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadioDDR1
Varför är inte våldtäktsmannen Bill Clinton inlåst, ej heller hans korrupta lögnerska till fru, Crooked Hillary Clinton? Varför är inte George Bush (den yngre) åtalad för krigsbrott. Ja, frågorna världen ställer sig är många...

Du kommer inte åt dessa utan att dels först sätta dit folk under dem som kan gola, och sen ha ett ordentligt case mot dem. Sånt tar tid.
Citera
2017-11-09, 21:09
Medlem
YP4XQs avatar
Carl Norberg är väl en av dom enda svenskarna som har lyckats göraen större analys av läget också 100 år tillbaka i tiden. Sverige verkar ha en jävligt vesäntlig roll i maktutövandet. Därför det är så hård press på oss här, enligt norberg, att ha så stor och hög tilltro och ingen får vara oliktänkande eller misstänka något.
Citera
2017-11-09, 21:40
Medlem
Krasigts avatar
Hahahaha, Obama i Nordkorea. Hur förvirrade kan dessa toffeldjur till /pol/-användare bli. Detta är ju verkligen en helt ny nivå.

EDIT: Han skrev alltså
Citat:
Good Speed, Patriots
Denna killen är det roligaste jag har sett
Senast redigerad av Krasigt 2017-11-09 kl. 21:43.
Citera
2017-11-09, 22:05
Medlem
1Partys avatar
Intressant.

"Before POTUS departs on Friday he will be sending an important message via Twitter. God bless."

Okej, jag ska ge det till lördag morgon för att tro på det. Eller annars är jag klar här.
Senast redigerad av 1Party 2017-11-09 kl. 22:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in