Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2017-11-09, 15:48
  #73
Avstängd
Mertillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av batteridrift
Mina iakttagelser gäller första främst inlägg runt integration, invandring och kriminalitet.

I allt fler kommentarstrådar kan jag se hur de politiskt korrekta hamnar i en minoritetsställning. De börjar t.o.m kallas för troll. Och många av dem har inte bilder på sig själv utan massa intetsägande avatarbilder. Ungefär så som de inkorrekta betedde sig innan.

Har ni också märkt denna förändring?

Jag tycker mig se att de på Facebook slutat länka invandrings-propaganda av typen "Sverige tjänar på invandringen", "SD är rasister" och liknande. Hoppas jag inte har fel. Det är väl detta ordet "nyanlända" och hazarerna överallt samt invasionen/kollapsen 2015 samt terrordådet på Drottninggatan april 2016 som fått pk-folket att börja huka sig. Även de börjar kanske begripa att de tillhör andra rangens invånare och att invandringen aldrig skall upphöra. Det är iallafall vad jag tror.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback