Kvällens avsnitt över då, och det blev väl som man hade trott att det skulle bli. Hos Joacim blev det ju Emma som fick lämna men hon verkar ju inte ledsen för det utan kände en lättnad och hade inga känslor för Joacim. https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/3L0dX/emma-fick-lamna-bonde-soker-fru-en-san-lattnad
Sen var det ju stelt hos Marcus på hans räkfrossa, men de andra tjejerna är ju rätt blinda som inte tydligt ser att det är Erica han vill ha och hon verkar ju även vilja ha Marcus märkte man idag när dem hade en egen stund på restaurangen. Helene kan nog fortsätta drömma o egen tid med Marcus
. Och Johans avlagda dejt har nog inte så mycket att hämta, han ser nog henne som en trist gammal morsa som Erica uttryckte det. Den fjärde är ju så intetsägande och trist så man minns knappt henne.
Hos Johan var det ju inte så mycket action, men han verkar inte riktigt veta vad han vill och det verkar ju hända nåt på hans gård i nästa vecka som är åt det allvarligare hållet om man ser damens ansiktsuttryck i trailern, man undrar vad?!
Sen Dennis, ja vad ska man säga...mycket besviken när jag nu ser att han verkar dras mycket till Liselott och börjar tvivla på att hon kommer åka ut, han verkar ju känna mer för henne än vad han gör för min favorit Annie efter det man kunde se. Hur fasen kan man dissa sista dansen med Annie för att istället dansa med Liselott?? Nej Dennis, skärpning nu, det är ju Annie eller den andra lugna tjejen du ska vara med, hon som idag berättade om att hon blivit mobbad.
Sen var det ju stelt hos Marcus på hans räkfrossa, men de andra tjejerna är ju rätt blinda som inte tydligt ser att det är Erica han vill ha och hon verkar ju även vilja ha Marcus märkte man idag när dem hade en egen stund på restaurangen. Helene kan nog fortsätta drömma o egen tid med Marcus
. Och Johans avlagda dejt har nog inte så mycket att hämta, han ser nog henne som en trist gammal morsa som Erica uttryckte det. Den fjärde är ju så intetsägande och trist så man minns knappt henne.Hos Johan var det ju inte så mycket action, men han verkar inte riktigt veta vad han vill och det verkar ju hända nåt på hans gård i nästa vecka som är åt det allvarligare hållet om man ser damens ansiktsuttryck i trailern, man undrar vad?!
Sen Dennis, ja vad ska man säga...mycket besviken när jag nu ser att han verkar dras mycket till Liselott och börjar tvivla på att hon kommer åka ut, han verkar ju känna mer för henne än vad han gör för min favorit Annie efter det man kunde se. Hur fasen kan man dissa sista dansen med Annie för att istället dansa med Liselott?? Nej Dennis, skärpning nu, det är ju Annie eller den andra lugna tjejen du ska vara med, hon som idag berättade om att hon blivit mobbad.
Jisses vilket pucko och hon accepterar detta!! Sen kommer det en tredje nästa vecka till Jörgen...troligen kommer hon väl också fall för hans "karisma"
. Man kan ju diskutera det "vanliga" avsnittet sen när det också är sett av dig och andra skribenter.