2017-11-08, 06:43
Bannlyst
Dianabol eller Andriol går det att köpa ngn av dom utan recept i Spanien?
Citera
2017-11-08, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruImporteraren
Dianabol eller Andriol går det att köpa ngn av dom utan recept i Spanien?

nej du får inte tag i någonting utan recept i spanien..

däremot så kan du betala en läkare för att skriva recept på det mesta i spanien, vi pratar bara om rätt summa
Citera
2017-11-08, 10:10
Medlem
Hej

Min första kur 16v 500mg Testo E e5d. Startade för 9v sen körde arimidex som al från start 0,5mg ed på rekommendation av en vän som kurat under ex antal år.

Första tre veckorna gick allt bra, inga problem alls. Under vecka fyra så fick jag erektionsproblem, fick inte upp han och när han väl ställde sig upp så varade det bara några sekunder trots att sexlusten fanns kvar. I samma veva kände jag en kliande/brinnande känsla i bröstet.

Fick då förklaringen att jag tagit död på för mycket östrogen och därav mina erektionsproblem och att jag skulle sluta med al. Vilket jag gjorde.

Nu i v9 har det blivit aningen bättre med erektionen, dock ej fungerande. Lite pluffsiga nipples men förmodligen pga all vätska, ingen knöl eller något. Sexlusten är väldigt låg. En del finnar på rygg/axlar uppståt. Humöret och energin är allmänt dålig, nästan alltid trött.

Några tips på att lösa problemet med humöret, energin och erektionsproblemen/sexlusten?
Eller kan det vara så att det bara tar tid för kroppen att återhämta sig efter al användandet?
Eller steg östrot för högt när jag slutade med al helt?
HCG? Bollarna har inte krympt något men kanske kan hjälpa ändå?
Citera
2017-11-08, 11:35
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graniten91
Hej

Min första kur 16v 500mg Testo E e5d. Startade för 9v sen körde arimidex som al från start 0,5mg ed på rekommendation av en vän som kurat under ex antal år.

Första tre veckorna gick allt bra, inga problem alls. Under vecka fyra så fick jag erektionsproblem, fick inte upp han och när han väl ställde sig upp så varade det bara några sekunder trots att sexlusten fanns kvar. I samma veva kände jag en kliande/brinnande känsla i bröstet.

Fick då förklaringen att jag tagit död på för mycket östrogen och därav mina erektionsproblem och att jag skulle sluta med al. Vilket jag gjorde.

Nu i v9 har det blivit aningen bättre med erektionen, dock ej fungerande. Lite pluffsiga nipples men förmodligen pga all vätska, ingen knöl eller något. Sexlusten är väldigt låg. En del finnar på rygg/axlar uppståt. Humöret och energin är allmänt dålig, nästan alltid trött.

Några tips på att lösa problemet med humöret, energin och erektionsproblemen/sexlusten?
Eller kan det vara så att det bara tar tid för kroppen att återhämta sig efter al användandet?
Eller steg östrot för högt när jag slutade med al helt?
HCG? Bollarna har inte krympt något men kanske kan hjälpa ändå?

Men skojar du eller?? Först 0,5mg adex VARJE DAG sen INGENTING. Vad ere för jävla hönshjärna till polare du har egentligen? Låter ju som att han har droppat skivstången i skallen.

Testa DOSJUSTERA istället för att köra av eller på. Det går va? Eller är det ALL OR NOTHINGGGG som gäller? Fan tänk till lite..
Klart du mår kasst när dina hormonnivåer åker jojjo. Har ju skrivits fler gånger än brukligt nu att MAN SKALL MÄTA SITT ÖSTROGEN OM MAN VILL HA KOLL - INTE RÅDFRÅGA ANONYMA NISSAR PÅ INTERNET.

Justera anastrozolen till 0,5 eod och mät ditt östradiol så har du tagit första steget mot att bli lite klokare.
Kommer kännas mycket bättre för dig att ha lite egen koll ist för att som du gör nu sätta dig framför ratten med förbundna ögon, ringa upp en pundarpolare och be honom tala om för dig när du ska gasa å bromsa eller svänga.

Provocerande dåligt resonemang gubben. Det är inte lördagsgodis du pillar i dig, agera förenligt för helvete.

Mvh,

-Alfred
Citera
2017-11-08, 11:46
Medlem
Sitter och laborerar lite med olika östrogen nivåer. Tidigare har jag mest testat mig fram genom att dosera adexen annorlunda, men har börjat ta prover för att se vart man landar kring olika nivåer.
Vilken nivå säger man generellt att man vill ligga på när man brukar?
Vart ligger er sweetspot?
Citera
2017-11-08, 12:00
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NemoX
Sitter och laborerar lite med olika östrogen nivåer. Tidigare har jag mest testat mig fram genom att dosera adexen annorlunda, men har börjat ta prover för att se vart man landar kring olika nivåer.
Vilken nivå säger man generellt att man vill ligga på när man brukar?
Vart ligger er sweetspot?

Det finns nog ingen generell målbild gällande östradiol-värde hos män. Däremot så verkar många glömma att östradiolen hjälper till att bygga, å det ganska rejält, så är man ute efter att jaga massa så bör man hitta sin sweetspot straxt under i nivå från när det börjar presentera fysiologiska bieffekter i form av gynokänninga. Då vill man alltså ha så hög östradiol som möjligt utan att blodtryck och gyno går bananas.
För en som mig till exempel så handlar det mer om välmående och det verkar som att min sweetspot ligger på ett 1.5:1-förhållande ungefär på testo - östradiol upp till någonstans straxt över 100 pmol/L. Efter det börjar jag bli dåsig och seg, svullen å allmänt osnärtig. Över 200 pmol/L så mår jag kasst.
Så även om testonivån ökar över 120 nmol/L så behåller jag östradiolen på max 100 pmol/L, gärna lite under.

Mvh,

-Alfred
Citera
2017-11-08, 13:05
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Men skojar du eller??
Citat:
Först 0,5mg adex VARJE DAG sen INGENTING. Vad ere för jävla hönshjärna till polare du har egentligen? Låter ju som att han har droppat skivstången i skallen.

Testa DOSJUSTERA istället för att köra av eller på. Det går va? Eller är det ALL OR NOTHINGGGG som gäller? Fan tänk till lite..
Klart du mår kasst när dina hormonnivåer åker jojjo. Har ju skrivits fler gånger än brukligt nu att MAN SKALL MÄTA SITT ÖSTROGEN OM MAN VILL HA KOLL - INTE RÅDFRÅGA ANONYMA NISSAR PÅ INTERNET.

Justera anastrozolen till 0,5 eod och mät ditt östradiol så har du tagit första steget mot att bli lite klokare.
Kommer kännas mycket bättre för dig att ha lite egen koll ist för att som du gör nu sätta dig framför ratten med förbundna ögon, ringa upp en pundarpolare och be honom tala om för dig när du ska gasa å bromsa eller svänga.

Provocerande dåligt resonemang gubben. Det är inte lördagsgodis du pillar i dig, agera förenligt för helvete.

Mvh,

-Alfred

Haha! Dina inlägg berikar oss med både humor och kunskap. Hahaha Skönt att du är aktiv igen.
Citera
2017-11-08, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Det finns nog ingen generell målbild gällande östradiol-värde hos män. Däremot så verkar många glömma att östradiolen hjälper till att bygga, å det ganska rejält, så är man ute efter att jaga massa så bör man hitta sin sweetspot straxt under i nivå från när det börjar presentera fysiologiska bieffekter i form av gynokänninga. Då vill man alltså ha så hög östradiol som möjligt utan att blodtryck och gyno går bananas.
För en som mig till exempel så handlar det mer om välmående och det verkar som att min sweetspot ligger på ett 1.5:1-förhållande ungefär på testo - östradiol upp till någonstans straxt över 100 pmol/L. Efter det börjar jag bli dåsig och seg, svullen å allmänt osnärtig. Över 200 pmol/L så mår jag kasst.
Så även om testonivån ökar över 120 nmol/L så behåller jag östradiolen på max 100 pmol/L, gärna lite under.

Mvh,

-Alfred

Tack! Minns att jag hade sett ett inlägg från dig tidigare gällande detta men hittade inte trots ett par försök med sökfunktionen.

Blir intressant att se hur de nya värdena ser ut i morgon när svaren kommer. Känns som det blev lite bättre med 0.33ed på adexen istället för 0.5ed men kul att se det i rena siffror också!

Känns som sånt där är svårt att pricka exakt när det är så många parametrar som påverkar.
Hade lite gynokänningar tidigare i denna kur när det var testo e och tren e inblandat. När trennet tog slut så gick jag enbart över på testo och höjde dosen, trots det så behövs det mindre adex på dubbel dos testo kontra testo och tren tillsammans.
Citera
2017-11-08, 19:23
Medlem
Hej!

Finns det någon light steroid med få biverkningar?
Vill bara ha lite hjälp på traven, men är inte ute efter att bli enorm
Citera
2017-11-08, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kinegro
Hej!

Finns det någon light steroid med få biverkningar?
Vill bara ha lite hjälp på traven, men är inte ute efter att bli enorm

Det du vill ha finns att köpa på gymgrossisten!

Lycka till!

mvh
Citera
2017-11-08, 21:43
Medlem
kan inte göra annat än att instämma med karlalfred, lyssna aldrig någonsin mer på din ''kompis'' han verkar snarare försöka förstöra ditt liv.... jävla krycka mongo på honom

till dig med light versionen, sätt dig och läs... finns 1000 tals sidor här på flashback där det diskuteras olika preparat och vi alla har skrivit samma inlägg minst 100 gånger och vi är trötta på det
Citera
2017-11-08, 22:47
Medlem
Jag är nyfiken på hur det ser ut med att under en kur åka tur o retur från England?

Ska vara i Sverige cirka två veckor och tänker att jag ej vill avbryta kuren som jag kör, så antingen får man posta sin olja + 2-3 kanyler eller så får man riskera det och slänga ner en vial och de nålar o kanyler som man ska använda.

Alltså inte mer än en vial och två sprutor med kanyl o nål.

Worst case scenario är att det konfiskeras o man åker på böter tänker jag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in