2017-11-01, 11:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Den tvmannen jobbade som producent och arbetade inte i Stockholm.

Att du som liten inte kan se skillnad på en muskulös satt person och
den smala Claes E får mig att undra om du har grava synproblem.
Jodå, det jag såg var Claes Elfsberg, det vet jag eftersom det avslöjades senare!
Citera
2017-11-01, 13:51
Medlem
Garnityrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Du borde nog läsa Ametist twitterpost där hon skriver
"Han antastade många kvinnor i slutet av 90-talet då jag jobbade där. Drog in dom på toaletter och ville bajsa på dom. Fler anmälde."

Om du läser twitter-tråden så är det tydligt att det är Claes hon tänker på.
Jag har läst det och skrattar lika mycket åt hennes svagbegåvning som åt övriga mediemänniskor som upprepat detta för mig genom åren, alltid med viss variation. Drog in tjejer på toaletten var dock en ny variant, glasbordet är annars den vanligaste.
Citera
2017-11-01, 20:03
Medlem
Claes Elfsberg, gå dit till Darkside, Toasex För alla som älskar toasex med inriktning på kiss och bajs och Sopor, smuts och sex, Nätverket är till för att öppna möjligheten för människor att leva ut sina mer bokstavligt snuskiga fantasier.

Toasex har 273 medlemmar
Citera
2017-11-01, 20:47
Medlem
Jag tycker vi nu unisont hedrar den gamla FB profilen Sonny Crockett som med en dåres envishet talat om Bajs Elvis i över 10 år. B Elvis kommer ALDRIG överleva #metoo kampanjen, ever...
Citera
2017-11-02, 17:19
Medlem
RingRing2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PJ9
Jag tycker vi nu unisont hedrar den gamla FB profilen Sonny Crockett som med en dåres envishet talat om Bajs Elvis i över 10 år. B Elvis kommer ALDRIG överleva #metoo kampanjen, ever...

Jag har också svårt att se hur han ska klara det.
Citera
2017-11-02, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PJ9

Säg inte det, han kanske drar till med det just nu aktuella knepet:

- Jag lider av magsjuka.
Citera
2017-11-02, 17:39
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Jodå, det jag såg var Claes Elfsberg, det vet jag eftersom det avslöjades senare!

Det har inte avslöjats...
Tidningen finns kvar på landet, såg den senast i somras.
Du såg den som barn för snart 20 år sedan..
Tvman betyder inte att det behöver vara en person
framför kameran, det kan även avse en person bakom
kameran.
Citera
2017-11-02, 21:21
Medlem
Citat:
kameran.

Underbart, du är ett personifierat bevis på hur MSM gammelmedia möter social och alternativ media 2017. Det går inte att mörka smuts längre.
Citera
2017-11-09, 08:47
Medlem
Teleslingas avatar
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/kvinnliga-svt-anstallda-om-sexuella-trakasserier

En bit ner i artikeln omtalas en medarbetare som under 20 års tid gjort sexuella närmanden mot en kvinnlig medarbetare. Personen ifråga blev under en period omplacerad men återvände sedan till en framträdande plats i rampljuset. Indicierna är glasklara. Kan det handla om någon annan än Claes?

När jag tänker efter har han väl mest fått sitta och vikariera med Rundström och liknande asexuella GILF:ar den sista tiden innan han gick i pension helt. Kan ju ha sina orsaker...
Citera
2017-11-15, 15:01
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garnityr
Intressant att just den filmen, med det mest kontroversiella och uppseendeväckande materialet som någonsin har berört mediesverige, skulle vara en så väl bevarad hemlighet att det begränsar sig till några rykten som någon hört av någon annan. Också intressant att en av Sveriges kändaste män, vars hela värv gick ut på att inge förtroende, skulle välja att videofilma när han bajsade flickor i munnen(!). Och dessutom vara så oförsiktig att den hamnar på vift (fast ändå inte sprids). Nej, det förstår nog alla normalbegåvade att det här är en råttan-i-pizzan av guds nåde.

TV-mannens förehavanden har inget nyhetsvärde eftersom de redan avhandlats i media då det begav sig. Det är ju inga mediahus som skriver några löp om Pontus Enhörning idag heller.
Står väl rätt mycket om Tito Beltran osv.? Enhörning för det första redan dömd, och har för det andra ingen karriär att tala om och är därför ingen relevant person som har inflytande. Detsamma kan inte sägas om Elfsberg som ju både syns och hörs i rutan och åtnjuter allmänhetens förtroende.
Citera
2017-11-15, 15:02
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
kameran.
Kan du ta bild på artikel, med telefonen eller liknande och ladda upp nästa gång du är på landet? Det var ett tag sedan jag såg artikeln senast och jag tror många andra skulle vilja se den också!

Tack på förhand!
Citera
2017-11-15, 15:04
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Du är ju besatt av Claes Elfsberg...

Claes Elfsberg är helig!
Sanningen om Claes Elfsberg måste ju fram!!!! Eller varför känner du dig manad att försvara en kladdande bajsman?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in