2017-11-06, 01:25
Medlem
https://www.expressen.se/noje/darfor-blev-bonde-leonora-dumpad/

Här får man lite mer förklaring till varför det blev som de blev även om jag tycker det är lite luddigt och tydligen var beslutet helt och hållet Louises. Tydligen kom hon på under sin utbildning att hon och Leonora inte kunde leva ihop. , tycker det låter lite underligt...
Citera
2017-11-07, 21:42
Medlem
Onsdag snart igen, ska bli kul, är ju något av veckans höjdpunkt hos mig och sambon .

Ska bli kul om det blir som man tror på Joacims val? Jag tror ju att hon som bor väldigt långt bort kommer ryka, oavsett hur duktig hon är på att skjuta .

Sen har jag en känsla av att det kommer dra ihop sig till tjafs på Marcus gård, tjejen som vill ha egen tid med honom som han mer eller mindre ignorerar såg ju inte speciellt glad ut vid matbordet.

Undrar vad det kommer bli för pinsamheter från Liselott, hon lär väl snart vilka övervaka Dennis dygnet runt.

I webb-serien vill jag se mer av Erik och Alma, sen vill man ju se vad charmören Wille hittar på, tror hans damer kommer bli lite sotis när/om de får veta om hans kyssar med den mörkhåriga.

Jörgen hoppas jag det går åt skogen för, men det lär nog inte bli så. Ska bli intressant hur han ska krångla sig ur situationen när han blir "tagen på sängen" imorgon
Citera
2017-11-08, 09:06
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Onsdag snart igen, ska bli kul, är ju något av veckans höjdpunkt hos mig och sambon .

Ska bli kul om det blir som man tror på Joacims val? Jag tror ju att hon som bor väldigt långt bort kommer ryka, oavsett hur duktig hon är på att skjuta .

Sen har jag en känsla av att det kommer dra ihop sig till tjafs på Marcus gård, tjejen som vill ha egen tid med honom som han mer eller mindre ignorerar såg ju inte speciellt glad ut vid matbordet.

Undrar vad det kommer bli för pinsamheter från Liselott, hon lär väl snart vilka övervaka Dennis dygnet runt.

I webb-serien vill jag se mer av Erik och Alma, sen vill man ju se vad charmören Wille hittar på, tror hans damer kommer bli lite sotis när/om de får veta om hans kyssar med den mörkhåriga.

Jörgen hoppas jag det går åt skogen för, men det lär nog inte bli så. Ska bli intressant hur han ska krångla sig ur situationen när han blir "tagen på sängen" imorgon

Tordes väl vara val överallt (nästan iaf) idag då med ja.

Jag fattar inte riktigt problemet med avståndet där, visst att distansförhållanden är jobbiga men ingen bor väl "nästgårds" och iom att det knappast kommer vara Jocke själv som reser bör ju inte HAN se det som ett problem. Med dagens kommunikationer etc tar ju inte 50-60 mil mer än fem timmar och det går ju ofta att lösa.
Självfallet ska hon inte flytta närmare för att bli särbo, det var en av dom mest udda frågorna jag hört. Så gör ju ingen. Hon lär väl ryka dock iom avståndet.

Liselott försvinner förhoppningsvis ja, det skulle förbättra stämningen och hans chanser till lycka rejält med iom den förbättrade miljön på gården.

Det har ju verkat som övriga tjejer är rätt sotis på Alma med och har det för garanti att han redan har henne som favorit, det går ju inte att bortse från hur väl dom verkar fungera ihop.
Citera
2017-11-08, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Tordes väl vara val överallt (nästan iaf) idag då med ja.

Jag fattar inte riktigt problemet med avståndet där, visst att distansförhållanden är jobbiga men ingen bor väl "nästgårds" och iom att det knappast kommer vara Jocke själv som reser bör ju inte HAN se det som ett problem. Med dagens kommunikationer etc tar ju inte 50-60 mil mer än fem timmar och det går ju ofta att lösa.
Självfallet ska hon inte flytta närmare för att bli särbo, det var en av dom mest udda frågorna jag hört. Så gör ju ingen. Hon lär väl ryka dock iom avståndet.

Liselott försvinner förhoppningsvis ja, det skulle förbättra stämningen och hans chanser till lycka rejält med iom den förbättrade miljön på gården.

Det har ju verkat som övriga tjejer är rätt sotis på Alma med och har det för garanti att han redan har henne som favorit, det går ju inte att bortse från hur väl dom verkar fungera ihop.

Ja det känns ju som det borde vara val på samtliga gårdar, ja kanske inte Johans då för där lämnade ju en frivilligt förra veckan.

Ja sen kan man ju undra varför Joacim ens valde henne till gården när hon nu bor 60 mil bort? Det borde ju stått i brevet, framkommit under speed dejten eller under gruppdejten var hon bor?! Eller kanske han tog henne till gården för att hon är snygg och tänkte inte i stunden på avståndet. Sen kan ju han med lätthet åka till henne de ggr han ska åka, han har ju bil och då går ju resan ännu fortare. Men han känner väl inte attraktion till henne och vill inte säga det och såra och då är avståndet ett bra svepskäl som känns mera neutralt.

En av Eriks tjejer verkar ju vilja lämna i kvällens avsnitt också....iaf som jag tolkade det.
Citera
2017-11-08, 20:17
Medlem
Ni som tror att Liselott kommer åka hem får nog tänka om. Jag tror tyvärr att hon blir sist kvar! Det kommer att hålla max någon månad och sen inser han hur hon är. Osäkrare och mer omogen tjej får man leta efter. Fattar inte vad han ser hos henne! Även om han inte ser det som vi ser måtte han väl ändå märkt hur barnslig och svartsjuk hon är! Stör mig nåt sjukt på henne!! Men det är inte första gången liknande tjejer blir valda i slutet, men det håller oftast inte längre än tills kamerateamet har lämnat gården!
Senast redigerad av Kimson941 2017-11-08 kl. 20:18. Anledning: Felskrivning
Citera
2017-11-08, 20:29
Medlem
Såå stelt hos Marcus, varje minut är cringe. I love it!
Citera
2017-11-08, 20:39
Medlem
Oddballs avatar
Den räkfrossan verkade inte speciellt trevlig på nåt vis...

Usch, jag får lust att supa ner mig när jag ser dem dansa i Folkets Park.
Citera
2017-11-08, 21:24
Medlem
Enmansdemos avatar
Den gammla morsan Linda Gustafsson är jävligt snygg, 34 kg tuttar, men vad är kopplingen mellan att falla för det yttre och att offret bör inneha lite finish?, det enda jag kan tänka på är olika rengöringsmedel när jag hör ordet

Och Helene har utseendet emot sig och försöker hålla fast i lite allkemi för att bli kvar på gården, det är lite plågsamt faktiskt
Senast redigerad av Enmansdemo 2017-11-08 kl. 21:28.
Citera
2017-11-08, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Den räkfrossan verkade inte speciellt trevlig på nåt vis...

Usch, jag får lust att supa ner mig när jag ser dem dansa i Folkets Park.

Nej det var väldigt stelt på räkfrossan och han verkar ju verkligen inte intresserad av den där Helene som tog initiativ till att få egen tid. Och det blir ju allt klarare att Marcus kommer välja Erica, han känner ju redan saker för henne vilket han med all sannolikhet inte känner för de andra.

Sen Ericas kommentar om Johans avlagda dejt..."ja en gammal kaxig morsa kommer in här, ser det inte som nåt hot"
Citera
2017-11-08, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Den gammla morsan Linda Gustafsson är jävligt snygg, 34 kg tuttar, och Helene har utseendet emot sig och försöker hålla fast i lite allkemi för att bli kvar på gården, det är lite plågsamt faktiskt

Ja och inte fick hon någon egen tid heller som hon ville Helene, Marcus vill ju ha Erica och tycker de andra tjejerna borde kunna se det rätt tydligt.
Citera
2017-11-08, 21:30
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Ja och inte fick hon någon egen tid heller som hon ville Helene, Marcus vill ju ha Erica och tycker de andra tjejerna borde kunna se det rätt tydligt.
Den kommer, han tittade ner i tallriken & hävda livlöst "jag jobbar på det (redan)" det är att vara blygsam!.
Han skulle ju bara säkra Mankopf för stämningen i gruppens skull, sedan räknar jag med att han för att vara snäll går ut och rastar Helene.

Vet du vad att ha "finish" betyder?, det som snubbar skulle inneha enligt Gustafsson
Senast redigerad av Enmansdemo 2017-11-08 kl. 21:33.
Citera
2017-11-08, 21:33
Medlem
Jörgen han fortsätter köra på med sängkammarblick och kläm på apparaten,fast denna gången med den nya förmågan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in