Citat:
Ursprungligen postat av
Graniten91
Hej
Min första kur 16v 500mg Testo E e5d. Startade för 9v sen körde arimidex som al från start 0,5mg ed på rekommendation av en vän som kurat under ex antal år.
Första tre veckorna gick allt bra, inga problem alls. Under vecka fyra så fick jag erektionsproblem, fick inte upp han och när han väl ställde sig upp så varade det bara några sekunder trots att sexlusten fanns kvar. I samma veva kände jag en kliande/brinnande känsla i bröstet.
Fick då förklaringen att jag tagit död på för mycket östrogen och därav mina erektionsproblem och att jag skulle sluta med al. Vilket jag gjorde.
Nu i v9 har det blivit aningen bättre med erektionen, dock ej fungerande. Lite pluffsiga nipples men förmodligen pga all vätska, ingen knöl eller något. Sexlusten är väldigt låg. En del finnar på rygg/axlar uppståt. Humöret och energin är allmänt dålig, nästan alltid trött.
Några tips på att lösa problemet med humöret, energin och erektionsproblemen/sexlusten?
Eller kan det vara så att det bara tar tid för kroppen att återhämta sig efter al användandet?
Eller steg östrot för högt när jag slutade med al helt?
HCG? Bollarna har inte krympt något men kanske kan hjälpa ändå?
Men skojar du eller?? Först 0,5mg adex VARJE DAG sen INGENTING. Vad ere för jävla hönshjärna till polare du har egentligen? Låter ju som att han har droppat skivstången i skallen.
Testa DOSJUSTERA istället för att köra av eller på. Det går va? Eller är det ALL OR NOTHINGGGG som gäller? Fan tänk till lite..
Klart du mår kasst när dina hormonnivåer åker jojjo. Har ju skrivits fler gånger än brukligt nu att MAN SKALL MÄTA SITT ÖSTROGEN OM MAN VILL HA KOLL - INTE RÅDFRÅGA ANONYMA NISSAR PÅ INTERNET.
Justera anastrozolen till 0,5 eod och mät ditt östradiol så har du tagit första steget mot att bli lite klokare.
Kommer kännas mycket bättre för dig att ha lite egen koll ist för att som du gör nu sätta dig framför ratten med förbundna ögon, ringa upp en pundarpolare och be honom tala om för dig när du ska gasa å bromsa eller svänga.
Provocerande dåligt resonemang gubben. Det är inte lördagsgodis du pillar i dig, agera förenligt för helvete.
Mvh,
-Alfred