2017-11-06, 20:08
Medlem
used66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Har aldrig sett ivriga Arsenal-fans här på Flashback som uttrycker sin dyrkan för Wenger. Sluta pesta ner tråden..

OnT: Moyes ligger nu på oddset 1.33 att ta över Hammers.. svagt av styrelsen i min mening. Claude Puel är ett bättre alternativ!

EDIT: Glömde av helt att Puel tränas av Leicester. Tycker ändå man bör ha satsat på Mancini/Koeman.

nu är det ju inte du som avgör vad någon annan skriver i detta forum. att du vill censurera är väl något du får jobba med.

håller med dig angående moyes dock. är det vägen för hammers är det beklagligt. mancini skulle med all säkerhet kunna prestera, även om han gjorde sig ovän med allt och alla i city och tvingades gå. kanske har han lärt sig något och han älskar premier League.
Citera
2017-11-06, 22:46
Medlem
Stora-Gardiners avatar
Har en stark känsla av att Coutinhos "skada" inte riktigt existerar, precis som senast. Förhandlingar med PSG, kanske? Han har varit lite frånvarande i några matcher nu. Trodde att han skulle gnälla hela säsongen, så han ska ha cred för ett par fina insatser under hösten. Tror däremot inte att någon Liverpoolsupporter saknade honom i helgen. Lika bra att skeppa iväg svinet i januari (om någon betalar), och spela Hendo, Can och Lallana fram till Can lämnar och Keita kommer in.

Citat:
Ursprungligen postat av used66
nu är det ju inte du som avgör vad någon annan skriver i detta forum. att du vill censurera är väl något du får jobba med.

håller med dig angående moyes dock. är det vägen för hammers är det beklagligt. mancini skulle med all säkerhet kunna prestera, även om han gjorde sig ovän med allt och alla i city och tvingades gå. kanske har han lärt sig något och han älskar premier League.

När dominerade dem då? Jag har heller aldrig sett det, nämligen.
Citera
2017-11-07, 09:20
Medlem
YungGods avatar
Salah är en gud! gjort mer mål en neymar?!
Citera
2017-11-07, 10:02
Medlem
Big David Moyes ny tränare för West Ham. Absolute madness från WHU.
Citera
2017-11-07, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaGoose
Big David Moyes ny tränare för West Ham. Absolute madness från WHU.

Bara alla i klubben från ägare och nedåt kommer överens och drar åt samma håll, tror jag inte namnet på manager har så stor betydelse.
Citera
2017-11-07, 14:15
Medlem
Tror Coutinho drar till Barca. Han kan lätt ta över efter Iniesta centralt. Barca måste ju ersätta honom på nåt sätt och känns väl som att det ända som kan sätta stopp är att Liverpool inte vill sälja till Barca eftersom dom hanterade allt så svinigt i somras.
Citera
2017-11-07, 15:06
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YungGod
Salah är en gud! gjort mer mål en neymar?!

En gud behöver inte 100 chanser för att göra ett mål.

Skämt åsido, Salah passar bra in i liverpool synd att deras backlinje ska förstöra när deras offensiv är kuslig, sätter han sina chanser oftare så skulle han utan tvekan hamna bland topp 2 i skytteligan
Citera
2017-11-07, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
En gud behöver inte 100 chanser för att göra ett mål.

Skämt åsido, Salah passar bra in i liverpool synd att deras backlinje ska förstöra när deras offensiv är kuslig, sätter han sina chanser oftare så skulle han utan tvekan hamna bland topp 2 i skytteligan

Lukaku, Kane, G.Jesus, Morata och till och med Zlatan lär nog sätta fler baljor än Salah. Men har gärna fel!
Citera
2017-11-07, 22:37
Medlem
InnesIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Bara alla i klubben från ägare och nedåt kommer överens och drar åt samma håll, tror jag inte namnet på manager har så stor betydelse.

Jag hoppas det är så. Det har inte varit trevligt i West Ham de senaste 1,5 åren. Flytten, Payet samt uteblivna resultat. Jag är egentligen mot att sparka tränare men är knappast förvånad. Det som Bilic främst saknade verkade vara en klar och tydlig plan.

Jag kan mycket lite om Moyes men är villig att ge honom chansen. Han lär ha bättre förutsättningar här än i Manchester United, ett jobb som var dödsdömt för förste man efter Furgeson, samt Sunderland, kasst lag när Moyes tog över. Men visst, hans meritlista är långt ifrån imponerande de senaste åren.

West Ham har ett bättre lag än vad tabellplaceringen visar. Frågan är om Moyes är rätt man att fixa till det som är sönder. Tyvärr är stämningen redan väldigt låg bland fansen vad gäller detta valet. Bilic var trots allt omtyckt och Moyes är inte ett namn som imponerar så det blir uppförsbacke på alla sätt.
Citera
2017-11-08, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YungSosa
Lukaku, Kane, G.Jesus, Morata och till och med Zlatan lär nog sätta fler baljor än Salah. Men har gärna fel!

Lukaku kan nog vinna skytteligan om han gör tillräckligt med mål mot bottengängen. I toppmöten är han regel totalt osynlig.
Sedan går det alltid att jämföra transfersumman för Lukaku kontra Salah. Jag ser Salah som en av denna säsongs bästa värvningar oavsett att han missar en del klara målchanser.
Citera
2017-11-08, 16:55
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YungSosa

Lukaku kommer dra ner Zlatans mål produktion och vice versa tror jag.

Bland de 5 bästa tror jag det kommer vara 3 från City.
Citera
2017-11-08, 22:43
Medlem
L-illuminatos avatar
Den av David Fjäll så hatade Emenalo

http://fotbolltransfers.com/site/news/85471

Lämnar Chelsea personligen måste jag krypa till korset vad som gäller Emenallo snubben har varit en klar förbättring till Arnesens agent dealings på ungdomsfronten.

Emenalo i scensatte tillsammans med egentligen Mourinho (under slutet av Mou första Chelsea vända) typ Basketprojektet. Där en massa Bantu-ettade spelare med rötter ifrån västafrika värvades in med Nigeriaens Emenallo kordination

Även jag höjde ett finger kring Chelsea U16 lag som var i princip helt svarta och fysiskt överlägsna sina genomåriga med mycket frågor kring om alla killarna verkligen hade rätt ålder på passen. Resultatet idag är ju att Chelsea har lyckats med en otrolig akademiexport. Även om man inte blådar in nästan någon i den egna truppen så hyr man, byter och säljer dessa och har en fin kassa att köpa riktiga spelare som tränaren i fråga önskar.

De Unga Chelsea killarna från Chelsea U14-16 lag för 3-5 år sedan utgör nu stommen i många av de Engelska U landslag som skördar triumfer på ungdomssidan.

Emenalo och Mourinho "Bantu Project" har skördat:

89'or
Scott Sinclair
Ryan Betrand

90
Van Anholt

91'r
Bruma (som dom förstörde mer än utveckla förvisso)
Kakuta (även han mer förstörd)
Borini (ej Bantu)

93'or
Jama Blackman

94or
Nathaniel Chaloboah

95'or
Nathan Ake
Lewis Baker
Bertrand Traore

96'or
Andreas Christensen (basketsor men ej Bantu)
Ruben Loftus Cheek
Ola Aina
Charles Musonda

97or
Dominic Solanke
Issy Brown
Jake Clarke-Salter
Tammy Abraham
Fikayo Tomori
Jeremie Boga

99or
Dujon Sterling

00'or
Ethan Ampadu

95'orna och 97orna är ju riktigt vassa årgångar och bara Ake och Traore försäljningarna har egentligen täckt upp för alla rekryteringar av dessa spelare så lönsam business.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in