Citat:
Ursprungligen postat av
Starback
Törs man föreslå Lisa Syrén eller Carolina Norén. Har alltid tyckt att Lisa låter så oskyldigt tillgjord att huden knottrar sej. För att inte säga att hon är äckligt trevlig. Sanningen är kanske omvänd.
Jag vet förstås inte, men folkkär det passar bara in på Lotta B. Även om hon inte är folkkär på flashback så är det inte representativt för vad det svenska folket står för. Hon lyftes ju från radion in i TV-studion där hon också blev folkkär.
Men visst, det är så jag blir osäker själv, för det vore nästan som att släppa en bomb om det är hon, men det har ju hänt tidigare i veckan.
Det enda jag kan säga är att jag slutade lyssna slaviskt på radio för några år sedan. Innan dess lyssnade vi alltid och hade superkoll på alla inom radion (i synnerhet den andre i familjen). Om vi börjar räkna bort, så åker alla som bara är på P1 eller P2, de har inte tillräckligt med lyssnare. Sedan får vi då kolla vem som är kvar.. Du kan ju mycket väl ha rätt i att det är någon av de du nämnde, men ska man tolka det bokstavligen vad som sagts så är även de borträknade..