Flashback bygger pepparkakshus!
2017-11-22, 00:05
Medlem
PenetreraMeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knaseligas
Är Acab Hermansson ansiktet utåt för Volvo?! Hoppas att du skämtar.
Det var väl Audi, va? Volvo har för mycket klass för ett sådant nerköp.
Citera
2017-11-22, 00:33
Medlem
Om 2 månader skulle Lotta ha sitt 10-årsjubileum. Ha. Jobbig tajming. Läste nån facebook-kommentar.

Citat:
Vem slutar frivilligt 2mån innan sitt 10-årsjubileum om man inte blir borttvingad tror du?
Citera
2017-11-22, 01:39
Medlem
InflatableBoppos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knaseligas
Är Acab Hermansson ansiktet utåt för Volvo?! Hoppas att du skämtar.

My bad PenetreraMera har rätt.

http://teknikensvarld.se/audi-avbryter-samarbete-med-kakan-hermansson-efter-massiv-kritik-345721/
Citera
2017-11-22, 03:20
Medlem
Folk på Facebook och rent generellt i sociala medier måste vara helt slut i huvudet som önskar henne lycka till.

Att hon skulle ha slutat självmant tror jag inte ett dugg på då hon om 2 mån skulle fira 10-årsjubileum. Vem väljer att sluta då, om man inte är allvarligt sjuk eller blir tvingad till det?

Citat:
Ursprungligen postat av PappasNyaKille
Lotta kommer givetvis tillbaka, en ”stark kvinna” dessutom lesbisk får alltid sin del av våra skattepengar.
Ska vi gissa på (välbetald) timeout till nästa sommar och sedan lite härliga kulturgig?

Julvärd 2019.
Citera
2017-11-22, 05:20
Medlem
A5yls avatar
Expressen hänger nu ut Lotta Bromé och den egentliga anledningen till varför hon slutar. SR vägrar dock kommentera både anklagelserna och den interna utredningen

https://www.expressen.se/noje/lotta-brome-slutar-pa-sveriges-radio/
Citera
2017-11-22, 06:51
Medlem
DuoblePaladins avatar
Skönt att kossan äntligen är borta. Hennes Twitterbeskrivning vid sidan av hennes "avskedstal" bara osar ju psykopat.

Kudos också till Alex Schulman. Har läst hela tråden, men inte vad jag vet, sett honom nämnas. I något podd-avsnitt vill jag minnas jämnar han LB vid fotknölarna. (Lotta härmar djur(?) live i radio och det är så dåligt så att klockorna stannar). Men är man så uppblåst som hon är så är man väl gränslös och utan självinsikt Schulman ger sig också på henne i en krönika där han sågar hennes rimkonster. Lite före sin tid, helt klart!
Citera
2017-11-22, 10:37
Medlem
Fegt av Lotta att smita iväg utan att ens nämna orsaken, än mindre ta ansvar. Mycket svagt.
Citera
2017-11-22, 10:52
Medlem
UT64s avatar
Expressen har lite bilder på Lotta:
https://www.expressen.se/noje/lotta-brome-slutar-pa-sveriges-radio/

Särskilt den andra bilden man kan bläddra fram är obehaglig. Hon ser verkligen
inte ut som en snäll person.
Citera
2017-11-22, 10:56
Medlem
jag blir glad över att slippa höra hennes entoniga röst, lite nyvakna röst. Obehagligt att lyssna på. Men jag tycker nog att dreven går för hårt åt nu. Om hon nu betett sig illa genom åren är det lika stort svek av chefer att inte ta tag i hennes beteende. lite väl populistiskt och fegt att göra markering i form av att låta henne gå när allt uppdagas.
Citera
2017-11-22, 11:03
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
jag blir glad över att slippa höra hennes entoniga röst, lite nyvakna röst. Obehagligt att lyssna på. Men jag tycker nog att dreven går för hårt åt nu. Om hon nu betett sig illa genom åren är det lika stort svek av chefer att inte ta tag i hennes beteende. lite väl populistiskt och fegt att göra markering i form av att låta henne gå när allt uppdagas.
Det här är det exakt detsamma som i timellsyndromet. Cheferna har vetat hela tiden men av olika anledningar valt att lägga locket på. Det är naturligtvis för jävligt var det än sker, men ännu värre när chefer inom statsägda SR inte värderar medarbetarnas hälsa bättre.
Citera
2017-11-22, 11:37
Medlem
Skulle vilja veta om Josefin Johansson visste om detta när hon skämtade om att Lotta tafsade på folk för några år sedan.
Citera
2017-11-22, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Fegt av Lotta att smita iväg utan att ens nämna orsaken, än mindre ta ansvar. Mycket svagt.

Du hade gjort samma sak som LB gör nu, om det hade handlat om din person.

Nej, däremot är det fegt av Aftonbladet att inte skriva den verkliga orsaken till att LB
fått gå från jobbet. Men vi får väl vara nöjda med att både Expressen och SVT skrivit
ut anklagelserna om sextrakasserier. Att Aftonbladet hycklar är det ju knappast någon
som höjer ögonbrynen över längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in