2017-10-30, 18:47
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruggetugge
Okej låter bra. Om jag kör på den dosen du rekommenderar och kör enbart testo i 12 veckor. Hur pass viktigt är det att ha massa andra preparat egentligen. Är ute efter ökat muskelmassa men måste inte vara helt optimerat. Borde duga med endast testo då eller?

Beror på hur väl de andra bitarna fungerar (träning, näring/näringstiming, vila och sömn etc). Om du vet vad du sysslar med så räcker enbart testo väldigt mycket längre än vad folk verkar tro utan att man behöver kliva så värst långt över 500mg ew som mest.
Med det sagt så skall också sägas att givetvis finns det en gräns för när andra preparat måste blandas in för att man ska växa mer, eller om man vill växa lite snabbare. Sen finns det preparat som hjälper kroppen på andra sätt primärt än i nyrekrytering av muskelceller så allt handlar ju om vilka målsättningar man har. Att definiera målbilden enbart genom "växa mer" blir således rätt endimensionell.
En målbild med exakta vikt, storleks- eller styrkemål samt en uppfattning om vad man är villig att riskera i hälsoväg eller tvärtom kanske söker förbättring på ett rehabläge osv är något du bör ha klart framför dig när du ställer frågan om enbart testo räcker.

Mvh,

-Alfred

Citat:
Ursprungligen postat av UtanaVid
Test E, Mast E och EQ

I denna kur, vilket förhållande hade ni kört mellan dessa preparat och varför?

1:1:2 för att det är en bra balans då man gärna går högre på EQ'n för bra volym-effekt. Har man det trixigt med EVF'en kan en 1:1:1,5-ratio vara att föredra.

Mvh,

-Alfred
Citera
2017-11-06, 11:32
Medlem
GladiatornsKamps avatar
Någon annan som får tungt att andas på nolva?
Citera
2017-11-06, 12:09
Medlem
Hej
Ja fundera på att köra min andra kur i februari. Tänkte välja testo e och tren

1.Tänkte fråga vilka är rekommenderad tren A elr tren E ?.

2. Ska köra en lågdos på 50 mg eod. Är de en bra dos ?.

Mvh
Alanya94
Citera
2017-11-06, 12:19
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alanya94
Hej
Ja fundera på att köra min andra kur i februari. Tänkte välja testo e och tren

1.Tänkte fråga vilka är rekommenderad tren A elr tren E ?.

2. Ska köra en lågdos på 50 mg eod. Är de en bra dos ?.

Mvh
Alanya94

En andra-kur med tren? Okej. Men du - om du förväntar dig bra svar så får du väl fan ta å kamma till dig lite med frågan. Eller förväntar du dig att vi alla vet hur stor du är, din ålder, medicinsk historik etc?
Följ mallen så får du dina svar.

Gällande val av tren ace och tren e för någon som kör tren första gången så är tren ace att föredra alla dagar i veckan. Varför? För att det går snabbt ur om vederbörande inte kan hantera situationen och preparatet.
Om DU är en individ som jag skulle rekommendera tren för är ytterst oklart med tanke på att du inte delgivit något över huvud taget som anses som förutsättningar och målsättningar.
Spontant känner jag att en individ som skapar ett fb-konto med namnet "Alanya94" inte bör titta på preparat som tren ens.

Mvh,

-Alfred
Citera
2017-11-06, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
En andra-kur med tren? Okej. Men du - om du förväntar dig bra svar så får du väl fan ta å kamma till dig lite med frågan. Eller förväntar du dig att vi alla vet hur stor du är, din ålder, medicinsk historik etc?
Följ mallen så får du dina svar.

Gällande val av tren ace och tren e för någon som kör tren första gången så är tren ace att föredra alla dagar i veckan. Varför? För att det går snabbt ur om vederbörande inte kan hantera situationen och preparatet.
Om DU är en individ som jag skulle rekommendera tren för är ytterst oklart med tanke på att du inte delgivit något över huvud taget som anses som förutsättningar och målsättningar.
Spontant känner jag att en individ som skapar ett fb-konto med namnet "Alanya94" inte bör titta på preparat som tren ens.

Mvh,

-Alfred

Okej karlalfred
Jag är 23 år, väger 101 kg, 1,89 lång, kroppsfett ligger på en 13 %.
Tidigare kur testo e 250 mg e5d
Knäböj 150-230 kg
Tränat i 7 år (seriöst i 5 år).
Bänk 120-160 kg
Marklyft 170-240 kg
Kan säkert ta mer men inget ja vill göra.
Mål med kur att se mer större,deffad ut och ja ska tävla till sommarn,höst så de är syftet till de.
Mitt namn har inget med ämnet att göra så släpp de.
Mvh
Alanya94
Senast redigerad av alanya94 2017-11-06 kl. 13:25.
Citera
2017-11-06, 13:05
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Okej karlalfred
Tidigare kur testo e 250 mg e5d
Knäböj 150-230 kg
Bänk 120-160 kg
Marklyft 170-240 kg
Kan säkert ta mer men inget ja vill göra.
Mål med kur att se mer större,deffad ut och ja ska tävla till sommarn,höst så de är syftet till de.
Mvh
Alanya94

Hörru lille vän, bli inte butthurt bara för att du är ofullständig.
Det här liknar mer en vettig förutsättningsbeskrivning, även om den fortfarande lämnar lite att önska.

Jag skulle spontant säga att skippa trennet, din kropp har aldrig behövt utveckla några större katabola responser som svar på en riktigt högandrogen kur så spara på krutet och använd lite mildare preparat så sliter du inte på kroppen så mycket, behöver inte stegra doser som så många måste och kommer således nå bättre framgång.
Har du dessutom tagit dig dit du är idag på enbart en vanilla-testokur så ligger du bra till kan uppenbarligen det du behöver veta för att växa.
Testa stacka propp och NPP istället om du vill köra ett nor19-prepp, på din storlek skulle jag tippa att 350-500mg propp ew tillsammans med lika mycket NPP skulle ge dig en kanon-upplevelse.
Om du vill krydda lite extra på det så släng in en oral blast mot slutändan på antingen oxandrolone eller oxymetholone, typ 40mg på anavaren eller 25mg på oxarna i 4 veckor.

Det är mina tips iaf.

Mvh,

-Alfred
Citera
2017-11-06, 13:28
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:

Håller med 100%.

Citat:

Det avslöjar mer än du inser.

Citat:

Om det (mot förmodan) stämmer så har du ökat extremt bra, du behöver nog inte ens prepp...
Citera
2017-11-06, 14:58
Medlem
Citat:
Hörru lille vän, bli inte butthurt bara för att du är ofullständig.
Det här liknar mer en vettig förutsättningsbeskrivning, även om den fortfarande lämnar lite att önska.

Jag skulle spontant säga att skippa trennet, din kropp har aldrig behövt utveckla några större katabola responser som svar på en riktigt högandrogen kur så spara på krutet och använd lite mildare preparat så sliter du inte på kroppen så mycket, behöver inte stegra doser som så många måste och kommer således nå bättre framgång.
Har du dessutom tagit dig dit du är idag på enbart en vanilla-testokur så ligger du bra till kan uppenbarligen det du behöver veta för att växa.
Testa stacka propp och NPP istället om du vill köra ett nor19-prepp, på din storlek skulle jag tippa att 350-500mg propp ew tillsammans med lika mycket NPP skulle ge dig en kanon-upplevelse.
Om du vill krydda lite extra på det så släng in en oral blast mot slutändan på antingen oxandrolone eller oxymetholone, typ 40mg på anavaren eller 25mg på oxarna i 4 veckor.

Det är mina tips iaf.

Mvh,

-Alfred
Jag skrev detta för att få råd och som du säger ja kanske ska vänta med tren och köra nåt som du förslog.
1. Förslag testo e 250 mg e5d 12 v, eq 400 mg i 8-12 v och anadrol 25 mg ed i 4 veckor. Är de ett bra alternativ ?.
Mvh
Alanya94
Citera
2017-11-06, 15:07
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Jag skrev detta för att få råd och som du säger ja kanske ska vänta med tren och köra nåt som du förslog.
1. Förslag testo e 250 mg e5d 12 v, eq 400 mg i 8-12 v och anadrol 25 mg ed i 4 veckor. Är de ett bra alternativ ?.
Mvh
Alanya94

Mitt tips är att du ska tagga ner med så många olika prepp, det är absolut inget måste. Om jag förstått situationen rätt så har du kört en kur tidigare som var testo 250 mg e5d? Mycket bra väl av förstakur och jag förstår ju att du vill höja.

Ett alternativ är ju att köra testosteron 500 mg e5d istället, stor skillnad. Mest skonsamma och också billigaste sättet. Lättast att tacka med erfarenheten du har också. Om du vill "blasta" så kan du ju göra det, men om du höjer dosen testo skulle jag råda dig att blasta med orala i mitten eller i slutet av kuren.

Tren och deca skulle jag absolut avråda från, det är starkt och även återhämtningen är tyngre. Jag tror det kommer bli väldigt hårt för dig psykiskt om du får smaka på en tren- eller deca-PCT utan att ha testat något annat än en PCT från en svag testokur.
Citera
2017-11-06, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Mitt tips är att du ska tagga ner med så många olika prepp, det är absolut inget måste. Om jag förstått situationen rätt så har du kört en kur tidigare som var testo 250 mg e5d? Mycket bra väl av förstakur och jag förstår ju att du vill höja.

Ett alternativ är ju att köra testosteron 500 mg e5d istället, stor skillnad. Mest skonsamma och också billigaste sättet. Lättast att tacka med erfarenheten du har också. Om du vill "blasta" så kan du ju göra det, men om du höjer dosen testo skulle jag råda dig att blasta med orala i mitten eller i slutet av kuren.

Tren och deca skulle jag absolut avråda från, det är starkt och även återhämtningen är tyngre. Jag tror det kommer bli väldigt hårt för dig psykiskt om du får smaka på en tren- eller deca-PCT utan att ha testat något annat än en PCT från en svag testokur.

Hej
Ja du har helt rätt min tidigare kur var testo e 250 mg och ja var riktigt nöjd med de gains ja fick. Okej som du säger ja tror ja håller de lite enklare än att hoppa på tren som är stark som fan men bieffekterna också kan bli jobbiga.

1. Anadrol 25 mg ed i 4 veckor är de nåt att satsa på om ja ska blasta?.

2. Om ja kör testo e och eq. Skulle de bli en bra combo och ja bygger bra massa tack vare testot och sedan eq som ger bra styrka och ger mig lean gains. Höjer de fettförbränning ?.
Mvh
Alanya94
Citera
2017-11-06, 15:27
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Hej
Ja du har helt rätt min tidigare kur var testo e 250 mg och ja var riktigt nöjd med de gains ja fick. Okej som du säger ja tror ja håller de lite enklare än att hoppa på tren som är stark som fan men bieffekterna också kan bli jobbiga.

1. Anadrol 25 mg ed i 4 veckor är de nåt att satsa på om ja ska blasta?.

2. Om ja kör testo e och eq. Skulle de bli en bra combo och ja bygger bra massa tack vare testot och sedan eq som ger bra styrka och ger mig lean gains. Höjer de fettförbränning ?.
Mvh
Alanya94

Själv mådde jag skit på EQ, fungerade inte alls på mig. Det upplägget jag tror du skulle bli mest nöjd med är nog att börja med 500 mg testo e5d. Fronta inte då du dubblar dosen jämfört med förra gången. Om du är otålig kan du väl göra en "halvfront" med 750 mg de två första sticken.

Känn på det 4-6 veckor, går allt väl kan du beställa en oral blast i detta skedet. Onödigt att ta beslut nu som du är mer kapabel till att ta senare. Skit i EQ, ta det tredje kuren istället. Skynda långsamt. Det finns alldeles för många som skyndar framåt och kraschar, och jag kan säga att i 99,9% av fallen så får de inte bättre resultat för det.

Min absolut bästa form hade jag på testo-only, 500 mg e5d. Fettförbränning sköter du med kost, inte specifika prepp. Dagsformen (vätska) sköter du med kost och preppen kan styra är något, och då är inte oxar så bra val.

Med tanke på din form och dina stats idag borde du veta ett och annat om både kost och träning, så en starkare testokur och fortsatt fokus på det du är duktig på kommer vara tipptopp för dig.
Citera
2017-11-06, 18:55
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Känner inte att jag behöver tillföra något mer än det Fenjal redan skrivit.
Lyssna på dessa råd så ökar du dina chanser för en god upplevelse och bra resultat.

Skynda långsamt, du är ung!

Mvh,

-Alfred
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in