2017-11-05, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tartanen
Någon som hört Lotta Bromé leda sitt program P4 Extra denna vecka?
Nej, just det!

Jag rekommenderar att du läser Lottas tweeds. Där hittar du en förklaring till att hon inte hörs i radio nu.
Citera
2017-11-05, 23:20
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fringis
Har det framkommit hur länge sedan det är man har tagit tag i programledarens beteende? Hur länge ska hon ha varit borta från etern? Eller har det precis hänt?

Tänker närmast på Lotta Br˚me som varit borta Någon vecka eller två. Hon verkar trevlig, men det gjorde Martin T också i mina ögon...

Hanna H har jag aldrig hört talas om. Har hon en särställning?

Jag lyssnar mest på P1 men jag kan inte tänka mig att någon där har det här beteendet.
Hanna blev väl lite känd som helgkrönikör för DN. Men som flera upplysta, tidigare postare nämnt så verkar det nu INTE vara henne det handlar om, så jag återkallar min "nominering".
Citera
2017-11-05, 23:23
Medlem
Mr.Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sweden
Folkkär? Ett begrepp media använder för att hotta till viss personer.
Programmet Språket är ett av de mest uppskattade/lyssnade.
Inte pga Emmy Rasper - min favoritkandidat här. Utan åratals knegande av företrädarna Ringart och professorn från Gbg.
Dvs av folk som inte tillhör begåvningsreserven, fixerade vid P3, P4 och annan skit.
Har du suttit på en kvällstidningsredaktion och letat uppslag, överdrivit? Jag har det.
Emmy Rasper fungerar alldeles utmärkt.
Citera
2017-11-05, 23:23
Medlem
Att hon enligt ledningen bör hållas på gott humör tycker jag talar för Annika Lantz. Hon ger ett omoget och lynnigt intryck och verkar dessutom bli en riktig dramaqueen om saker och ting går henne emot. Sen är hon som en karikatyr på en PK-ist, totalt rabiat och med intellektuellt mindervärdeskomplex. Kan tänka mig att hon kompenserar detta med diverse dominansbeteenden. Ganska lik Virtanen i personligheten faktiskt.
Citera
2017-11-05, 23:25
Medlem
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/u...a-trakasserier

Sjukskrev hon sig i samband med att internutredningen inleddes.
Internutredning startades för tre veckor sedan.

Så någon som inte jobbat på tre veckor
Citera
2017-11-05, 23:28
Medlem
AL gör ju Lantzkampen som sänds en gång i veckan (fredagar) och det är schemalagt för flera veckor framöver, en bit in i december. Gäster bokade för 10 och 17 november. Det var visserligen uppehåll i fredags, men det lär ju ha berott på allhelgona... så, nej.
Citera
2017-11-05, 23:30
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemmafest
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/u...a-trakasserier

Sjukskrev hon sig i samband med att internutredningen inleddes.
Internutredning startades för tre veckor sedan.

Så någon som inte jobbat på tre veckor
Tänkte direkt att Lantz säkert kan bete sig på ett vis som under #metoo-månaden blivit helt oacceptabelt.

Men hon var med i radio förra veckan så nog inte hon då.
http://sverigesradio.se/lantzkampen

Men det var inget avsnitt i fredags.
Citera
2017-11-05, 23:33
Medlem
Den enda som kan kallas folkkär av de kvinnliga programledarna är Lotta Bromé. Fråga "mannen på gatan" och han har ingen aning om vem Rasper är, till exempel.
Annika Lantz har ett ganska marginaliserat program nu för tiden, Lantzkampen, det är knappast något Gunnel, 67 år, lyssnar på.
Och har Annika Lantz någonsin varit folkkär.

Möjligen kan Lisa Syrén anses folkkär i egenskap av ledare för Ring så spelar vi. Men tror inte hon är någon kandidat.

Det är klart att det är Lotta Bromé, hon kan vara djävligt spydig privat och anser sig inte ha tid med drägg eller folk som inte höjer henne, ganska mycket samma som Timell.

Och vem blir sjukskriven länge för att ens förälder är sjuk. Det kan man bli om man vårdar respektive i hemmet, men inte annars. Några veckor efter ett oväntat dödsfall kan det också bli. Men här är det mer något att skylla på.

Det hade varit lite härligt om det för en gång skull varit killar som det klämts på, men åter igen är det tjejer som är offren.
Citera
2017-11-05, 23:34
Avstängd
outback4s avatar
Helt säker detta gäller St*n* Wol*te*, hon är folkkär i pkmedias ögon,och en elak typ,översittare enligt säkra källor.
Citera
2017-11-05, 23:36
Medlem
Det kan inte vara skånska pratkvarnen F*rr*h i Relationsradion då?
Citera
2017-11-05, 23:36
Medlem
Ducken11s avatar
Med tanke på Linn Nenzén senaste twitter aktivitet så hoppas jag inte det är henne, blir fruktansvärt hycklande om hon delar detta helgen innan hennes egna värderingar uppdagats.

"Hoppingivande av @JimmyDurmaz21 och Locker room talk https://instagram.com/p/Ba3uoUwB_wU/ " (PK video om mäns påstådda skeva värderingar i ren #metoo anda)
Citera
2017-11-05, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Helt säker detta gäller St*n* Wol*te*, hon är folkkär i pkmedias ögon,och en elak typ,översittare enligt säkra källor.

Stina verkar jobba
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in