2017-11-05, 22:54
Medlem
Provokatörs avatar
Vem som tilldrar sig mest intresse framgår utav Google, det kanske bara indikerar vem som är mest folkkär: https://g.co/trends/TLvLY

/Provokatör
Citera
2017-11-05, 22:58
Medlem
Separatistens avatar
Om det är Kakan i en Audi Q2 hade pusselbitarna fallit på plats, och hen skulle ju kunna sextrakassera med båda händerna så att säga.

Hon skulle nog klassas sommfolkkär också, åtminstone av artikelförfattarna.

Det är ju inte säkert att det är en pluspol och en minuspol inblandade, utan jag tror vi måste tänkte mer kreativt i dagens Sverige där vi brhöver minst tre toaletter för våra behov.

Kakan och Lisbeth Åkerman, vars privatliv är höljt i dunkel, exempelvis?
Citera
2017-11-05, 22:58
Medlem
Någon som hört Lotta Bromé leda sitt program P4 Extra denna vecka?
Nej, just det!
Citera
2017-11-05, 22:59
Medlem
gnosis50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haverism
Återigen ingen som kvalar in som folkkär. Jag fick googla även henne, precis som med den andra gödsuggan. Inte helt oväntat är de till förväxling lika.

Alltså, hur vet folk vem de här jönsarna är? Jag har aldrig varken sett eller hört någon av dem tidigare? Brukar folk vanemässigt lyssna på Sveriges Radio? Om så, varför?

År det nån som brukar definieras som folkkär så är det Lotta Bromee... Om man jobbar i trafiken hela dagarna så är ju bilradion på.. Dom kommersiella kanalerna blir man ju knäpp av att lyssna på med sin reklam och sitt nonsenssnack... och man vill ju ha trafikuppdateringar och nyheter.. men visst är det mycket skräp som sänds ut i etern...
Citera
2017-11-05, 23:01
Medlem
Separatistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Vem som tilldrar sig mest intresse framgår utav Google, det kanske bara indikerar vem som är mest folkkär: https://g.co/trends/TLvLY

/Provokatör

Intressant med Alexandra P, med tanke på boken om metoo hon ska medförfatta.
Citera
2017-11-05, 23:01
Medlem
Pascalidou hade förvisso passat som handen i handsken, men hade det varit hon tror jag att det hade stått "medieprofilen" eller nåt sånt, då hon även jobbar för fler mediehus.
Citera
2017-11-05, 23:07
Medlem
zurfarns avatar
Citat:
Brukar folk vanemässigt lyssna på Sveriges Radio? Om så, varför?

Här i Sthlm är det absolut nödvändigt. 103,3. Trafikradion. Kaoset när det sker nåt i 08 måste du ha koll på, om du kör bil här.

I Knohult är det lite lugnare.
Citera
2017-11-05, 23:12
Medlem
Mr.Swedens avatar
Citat:
Återigen ingen som kvalar in som folkkär. Jag fick googla även henne, precis som med den andra gödsuggan. Inte helt oväntat är de till förväxling lika.

Alltså, hur vet folk vem de här jönsarna är? Jag har aldrig varken sett eller hört någon av dem tidigare? Brukar folk vanemässigt lyssna på Sveriges Radio? Om så, varför?
Folkkär? Ett begrepp media använder för att hotta till viss personer.
Programmet Språket är ett av de mest uppskattade/lyssnade.
Inte pga Emmy Rasper - min favoritkandidat här. Utan åratals knegande av företrädarna Ringart och professorn från Gbg.
Dvs av folk som inte tillhör begåvningsreserven, fixerade vid P3, P4 och annan skit.
Senast redigerad av Mr.Sweden 2017-11-05 kl. 23:17.
Citera
2017-11-05, 23:14
Medlem
Ducken11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Är det inte bara lättare att nämna ett namn?

Linn Nenzén

Men de precis som alla andra namn här, en obekräftad gissning.
Citera
2017-11-05, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sweden
Ok, det är sent. Många börjar bli sega upptill.
Vi tar det igen.

Emmy Rasper, programledare för Språket och även Ring P1.
Uppenbara störningar. Speedad.
Psykisk ohälsa.
Hon har bara varit på SR i fyra fem år.......anses knappast som folkkär.
Citera
2017-11-05, 23:15
Citat:
Ursprungligen postat av Tartanen
Någon som hört Lotta Bromé leda sitt program P4 Extra denna vecka?
Nej, just det!

Hon har inte gjort programmet på länge. Tror det beror på att hennes pappa är allvarligt sjuk. Hon har skrivit en hel del om det
Citera
2017-11-05, 23:18
Medlem
Låter verkligen som något psykfallet Kakan Hermansson skulle göra eller Pascalidou
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in