2017-11-05, 22:37
Citat:
Ursprungligen postat av ikaros2008
Hanna Hellqvist en sugga?
https://sv.wikipedia.org/wiki/Hanna_...2008-08-15.JPG

Hanna har knappast en sådan ställning på SR att hon kan härja fritt och att cheferna ser mellan fingrarna. Från initierade källor har jag hört Bromé. Men i det här sammanhanget är det en lika god gissning som någon annan. (Med visst förbehåll för att hon jobbat länge på SR och SVT och alltså har en särställning som folklig och uppskattad.)
Nämen, titta... Du lyckades hitta en beskuren fat girl pose. Jag har flera kvinnor på min Facebook som också ser ut som riktiga puddingar eftersom de sportar en presentationsbild där de suger in kinderna och beskär bilden under tuttarna och längsmed armarnas halva bredd.
https://i.pinimg.com/736x/00/fe/43/0...st-friends.jpg

Här är en mer aktuell bild på Hanna, komplett med dubbelhaka och håriga ben...
http://blogg.land.se/hanna-hellquist...ahellquist.jpg
Senast redigerad av Haverism 2017-11-05 kl. 22:40.
Citera
2017-11-05, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ikaros2008
Hanna Hellqvist en sugga?
https://sv.wikipedia.org/wiki/Hanna_...2008-08-15.JPG

Hanna har knappast en sådan ställning på SR att hon kan härja fritt och att cheferna ser mellan fingrarna. Från initierade källor har jag hört Bromé. Men i det här sammanhanget är det en lika god gissning som någon annan. (Med visst förbehåll för att hon jobbat länge på SR och SVT och alltså har en särställning som folklig och uppskattad.)

Tio år gammal bild. Eftersom Hanna är en riktigt feminist jobbar hon väl hårt på att inte se fräsch ut, och det gör hon inte heller nuförtiden.
Trots att det räcker med att lyssna på morgonpasset i en kvart för att höra henne säga nåt som om en man sade det hade lett till åtal för sexuella trakasserier verkar det ju inte vara hon. Jobbar som vanligt.

Skulle gissa på Br*mé. Kan lätt föreställa mig hur hon snäser och skriker på folk som inte dansar efter hennes pipa.
Citera
2017-11-05, 22:38
Medlem
Ducken11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesusandme
Linn?? Nehej, jag känner henne sen tiden i Kallhäll. Aldrig att hon skulle göra så.

Bara för att hon inte kladdat på dig tidigare betyder inte att hon kan uteslutas, det betyder bara att du uppenbarligen inte är tillräckligt attraktiv.
Citera
2017-11-05, 22:39
Medlem
Zilvios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hythas
Magkänslan säger Lotta Brome.
Tycker nog själv att Lantz känns betydligt troligare om man ska gå på magkänslan.
Har svårt att se Brome i den "rollen". Lantz utmärkte sig ju rätt ordentligt för några år sedan på Pride (eller något annat event) och hon verkar ju rätt "gränslös".
Citera
2017-11-05, 22:40
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SYSTERANNA
Fast var benämns hon som folkkär?

Frågar du folk på SR och SVT så kan du nog få lära dig att till och med Kakan Hermansson (enligt dem) är mer folkkär än vad Leif Loket Olsson någonsin har varit.
Citera
2017-11-05, 22:41
Medlem
gnosis50s avatar
Jag har en känsla av att det kan vara Lotta Bromee... hon har onekligen en särställning.. hon har bl.a. blivit utsedd till årets programledare i radio på den årliga radiogalan en massa år i rad... det blir nog lätt så att man lägger sig till med olater då.. Hon är ganska besatt av att alltid ta upp ämnen som gäller sex och hon har en manlig jargong...
Citera
2017-11-05, 22:41
Medlem
beaver_ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Venator
Jag skulle slå en dubbelvolt av glädje om det var Pascalidou men hon kör för fullt på Twitter och inte minst kring #Metoo. Så jävla korkad kan hon ju inte vara (men jag skulle slå trippelvolt om hon blev bevisad vara så dum).
Jag skulle dela din glädje, men visst kan jag se henne vilja ta ett skamgrepp på en man, innerst inne så vill väl även såna som hon känna äkta vara så att säga. Och jag kan tänka mig henne som andra tassar omkring för att inte väcka hennes pms aktiga utbrott.
Citera
2017-11-05, 22:44
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yannon
Efter att ha sett detta frågar man sig vad S. W. går på egentligen...
https://www.youtube.com/watch?v=a8ei25h49O0

Det var ingen syn man vill ha på näthinnan när man ska sova. Hon verkar helt sjuk. Vidrig!

Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Expressen, Nyheter 24, Metro, Fria Tider och Omni skriver om kvinnan, noterbart är att Aftonbladet tagit beslutet att inte publicera någon artikel.

Hur var det med det där julvärdsspåret?

/Provokatör

Vita män hängs ut. PK-kvinnor och invandrare skyddar man. Kan det bli mer uppenbart?

Citat:
Ursprungligen postat av Pelota
kolla på sportradion.... där har ni nyckeln

Citat:
För alla som lyssnar på radiosporten är hon mycket välkänd och nämns ofta som den bästa på sporten, där hon varit i över 12 år.

Citat:
Dessutom var hon INTE i sändning idag och hon har varit på sportradion varje söndag sedan långt tillbaka

Är det inte bara lättare att nämna ett namn?

Citat:
Ursprungligen postat av Ducken11
Bara för att hon inte kladdat på dig tidigare betyder inte att hon kan uteslutas, det betyder bara att du uppenbarligen inte är tillräckligt attraktiv.
Citera
2017-11-05, 22:44
Medlem
Mr.Swedens avatar
Ok, det är sent. Många börjar bli sega upptill.
Vi tar det igen.

Emmy Rasper, programledare för Språket och även Ring P1.
Uppenbara störningar. Speedad.
Psykisk ohälsa.
Citera
2017-11-05, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zilvio
Tycker nog själv att Lantz känns betydligt troligare om man ska gå på magkänslan.
Har svårt att se Brome i den "rollen". Lantz utmärkte sig ju rätt ordentligt för några år sedan på Pride (eller något annat event) och hon verkar ju rätt "gränslös".

A****a L**t* brukar ha en domarsidekick som är öppet flata. Har även nämnt att hon närmat sig henne inför en direktsändning, skämtar om relationen mellan A L och producenten, så mitt tips är *an*z.
Citera
2017-11-05, 22:47
Medlem
S.Kandals avatar
Jag har oerhört svårt att ta detta på allvar. Måhända är vederbörande en bitch och mobbare, men sextrakasserier som är värda dylika rubriker från en kvinna, tillåt mig småle.

I mina öron låter det som en typiskt svensk uppförstorad pk-anka i me-too's kölvatten. Sparka kvinnan om hon missköt sitt jobb, end of story.
Citera
2017-11-05, 22:48
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sweden
Ok, det är sent. Många börjar bli sega upptill.
Vi tar det igen.

Emmy Rasper, programledare för Språket och även Ring P1.
Uppenbara störningar. Speedad.
Psykisk ohälsa.
Återigen ingen som kvalar in som folkkär. Jag fick googla även henne, precis som med den andra gödsuggan. Inte helt oväntat är de till förväxling lika.

Alltså, hur vet folk vem de här jönsarna är? Jag har aldrig varken sett eller hört någon av dem tidigare? Brukar folk vanemässigt lyssna på Sveriges Radio? Om så, varför?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in