2017-11-04, 02:53
  #34093
Medlem
8711s avatar
Han ringer förmodligen knappast polisen heller, utan andra som är ute för att slåss.

"Kom ut, Bajen är här, nu nu nu nu nu"...

Säger han.
Citera
2017-11-04, 02:54
  #34094
Medlem
Cents4s avatar
Otippat att fegbajaren slår till när djurgårdaren är vänd mot korv vagnen och inte ser något. KGB i ett nötskal.
Citera
2017-11-04, 02:56
  #34095
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Otippat att fegbajaren slår till när djurgårdaren är vänd mot korv vagnen och inte ser något. KGB i ett nötskal.

Han är väl inte döv? Han vet ju vad som händer bredvid.

Om han inte är inblandad, varför frågar han då:

"Varför inte med bara grabbar"

och ringer och säger:

"Kom ut, Bajen är här, nu nu nu nu nu"

???

Om han bara är ett stackars oskyldigt offer i en korvkö.
Citera
2017-11-04, 02:59
  #34096
Medlem
8711s avatar
Han visste väl att han var i underläge och inte hade sina med sig som han önskat, så han deltar inte. Men kan likväl vara igenkänd av andra som brukar vara ute och slåss.
Citera
2017-11-04, 02:59
  #34097
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjallbo4ever
Jävlar vilka idioter.
Om scenen i Stockholm ser ut på det här viset så kan jag verkligen förstå att WM äger fullständigt.
Vilka jävla clowner alltså!
KGB vs vanliga fans med halsduk
1 - 0

Snygga sparkar på han som låg ner!

Det var inga djurgårdsjulgranar med halsduk som åkte på stryk.
De som får smällar är DY hela bunten.
Citera
2017-11-04, 03:06
  #34098
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icemachine
Det var inga djurgårdsjulgranar med halsduk som åkte på stryk.
De som får smällar är DY hela bunten.

Precis. Dom "stackars oskyldiga offren i korvkön" är själva likadana som dock gör en slät figur denna kväll.

Ingen "vanlig" där fick stryk, fast det var flera med tydliga halsdukar på plats.

Dock förståeligt om folk blir rädda som inte är inblandade.
Citera
2017-11-04, 04:08
  #34099
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Otippat att fegbajaren slår till när djurgårdaren är vänd mot korv vagnen och inte ser något. KGB i ett nötskal.

Snarare fegisgårdaren som gömmer sig som en fegis och inte hjälper sina polare. Man ser hur han tittar åt sidan men är så rädd att dom ska känna igen han. Pinsamt..
Citera
2017-11-04, 04:19
  #34100
Medlem
Mx_1337s avatar
Ja som sagt. Halva sällskapet djurgårdare springer mot bråket. De andra som blev kvar vid vagnen - det är bara att titta på hur de reagerar efter att de åkt på stryk. De uppträder knappast förvånat, knappast ett gäng vanliga julgranar.
Citera
2017-11-04, 06:47
  #34101
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceBase
Några Dif julgranar står och äter korv. Fram stormar 4 - 5 personer. Oklart vilket lag dom håller på men dom skriker "jävla djurgårdare".
4 personer drar ner en person som verkar vara gårdare men han bär inga inga casaul kläder. Dom sparkar och slår honom när han ligger ner. Han gör inget motstånd.
En person som står och beställer korv som inte verkar känna någon av de andra gårdarna och varken bär casaul eller halsduk. En helt vanlig kund som står och beställer korv får plötsligt 3 slag i ansiktet. Han gör inget motstånd. Efter attacken ringer han upp någon.

Pinsamt överfall. Jag spydde nästan så fegt och värdelöst var det att se.
Va detta verkligen kgb eller fb?
Ruggigt pinsamt att se på.
Fegt och bara vidrigt.


Lyssna nu jävligt noga, dessa var inga vanliga granar och han som beställer korv är för helvete en av dom som leder DY du har ingen jävla aning vad fan du pratar om.

Du är inte insatt så håll käften
Citera
2017-11-04, 09:19
  #34102
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MorbuSdowN
Lyssna nu jävligt noga, dessa var inga vanliga granar och han som beställer korv är för helvete en av dom som leder DY du har ingen jävla aning vad fan du pratar om.

Du är inte insatt så håll käften

Är det där ledaren för DY så kan man fråga sig varför i helvete han inte hjälper sin "bror" som får lite för många på sig...
Citera
2017-11-04, 10:00
  #34103
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MorbuSdowN
Lyssna nu jävligt noga, dessa var inga vanliga granar och han som beställer korv är för helvete en av dom som leder DY du har ingen jävla aning vad fan du pratar om.

Du är inte insatt så håll käften

Han blir överfallen bakifrån. Han står och beställer korv. Sen kommer någon och slår honom rätt i bakhuvudet. Längre bort ser vi klart och tydligt hur 4 personer slår ner 1 person och fortsätter sen sparka på honom när han ligger ner.
Jag är tillräckligt insatt för att se att det är ett fegt och vidrigt överfall.
Fullt av vanliga granar på plats som blir helt chockade. Men jag vet inte. Kanske kvinnan på plats också var C - kategori?

Om dom som blev överfallna med slag mot bakhuvud när han är helt oförberedd och ska beställa korv och han som blir sparkad av 4 personer när han ligger ner är huliganer vet jag inte.
Filmen visar ett fegt och vidrigt överfall. Du kommer aldrig undan det.

Eller säg mig. Om jag är huligan. Och du är huligan. Och så ser jag dig kl 6 på morgonen när du är på väg till jobbet. Är det då helt okej enligt regelboken för mig och mina 4 polare att slå ner dig bakifrån och sen sparka på dig när du ligger ner?
Pinsamt.
Citera
2017-11-04, 10:08
  #34104
Medlem
JC1916s avatar
Han i vit tröja är ju smart, han vill ju samla ihop trupperna först och köra grabbar mot grabbar endast och låta julgranarna vara. Och ringer dessutom ut folk. Det är så det ska vara, här ser man ju klart och tydligt hur Hammarbys dito fullständigt gör bort sig, som vanligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in