2017-10-31, 00:05
  #34081
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GFNGBG
Övertända grisar

Idioter som skulle haffa en kille för en klibba. Gick inte så bra.
Citera
2017-10-31, 09:42
  #34082
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spence
Idioter som skulle haffa en kille för en klibba. Gick inte så bra.

För ett klistermärke? Herregud..

Någon som har sekvensen på film?
Citera
2017-10-31, 22:01
  #34083
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zer0Shit
Var du där?

Kan tänkas
Citera
2017-10-31, 22:02
  #34084
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av samiska
Kan tänkas
Då var vi två.
Citera
2017-11-03, 23:04
  #34085
Medlem
Några DY fick åka nyss i stan mot Bajen.
Citera
2017-11-03, 23:11
  #34086
Medlem
Laddjulias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorbuSdowN
Några DY fick åka nyss i stan mot Bajen.

Fångades även live på Harakiris stream i gamla stan
Citera
2017-11-03, 23:16
  #34087
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorbuSdowN
Några DY fick åka nyss i stan mot Bajen.
Citat:
Ursprungligen postat av Laddjulia
Fångades även live på Harakiris stream i gamla stan
Haha, som en blixt från klar himmel, så skönt att se de dryga tugga asfalt i direktsändning!


Börjar vid 22.51 på korvis klocka i överkant, halsdukar göms snabbt!
https://www.helldog.se/live/
__________________
Senast redigerad av Dr.Kati 2017-11-03 kl. 23:35.
Citera
2017-11-03, 23:56
  #34088
Medlem
Ormhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorbuSdowN
Några DY fick åka nyss i stan mot Bajen.
Hammarbyare attackerar Djurgårdare:

https://anonfile.com/v7XfQcc8be/ScreenRecorderProject2.mp4
Citera
2017-11-04, 02:09
  #34089
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ormhund
Hammarbyare attackerar Djurgårdare:

https://anonfile.com/v7XfQcc8be/ScreenRecorderProject2.mp4

Några Dif julgranar står och äter korv. Fram stormar 4 - 5 personer. Oklart vilket lag dom håller på men dom skriker "jävla djurgårdare".
4 personer drar ner en person som verkar vara gårdare men han bär inga inga casaul kläder. Dom sparkar och slår honom när han ligger ner. Han gör inget motstånd.
En person som står och beställer korv som inte verkar känna någon av de andra gårdarna och varken bär casaul eller halsduk. En helt vanlig kund som står och beställer korv får plötsligt 3 slag i ansiktet. Han gör inget motstånd. Efter attacken ringer han upp någon.

Pinsamt överfall. Jag spydde nästan så fegt och värdelöst var det att se.
Va detta verkligen kgb eller fb?
Ruggigt pinsamt att se på.
Fegt och bara vidrigt.
Citera
2017-11-04, 02:27
  #34090
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ormhund
Hammarbyare attackerar Djurgårdare:

https://anonfile.com/v7XfQcc8be/ScreenRecorderProject2.mp4

Jävlar vilka idioter.
Om scenen i Stockholm ser ut på det här viset så kan jag verkligen förstå att WM äger fullständigt.
Vilka jävla clowner alltså!
KGB vs vanliga fans med halsduk
1 - 0

Snygga sparkar på han som låg ner!
Citera
2017-11-04, 02:45
  #34091
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceBase
Några Dif julgranar står och äter korv. Fram stormar 4 - 5 personer. Oklart vilket lag dom håller på men dom skriker "jävla djurgårdare".
4 personer drar ner en person som verkar vara gårdare men han bär inga inga casaul kläder. Dom sparkar och slår honom när han ligger ner. Han gör inget motstånd.
En person som står och beställer korv som inte verkar känna någon av de andra gårdarna och varken bär casaul eller halsduk. En helt vanlig kund som står och beställer korv får plötsligt 3 slag i ansiktet. Han gör inget motstånd. Efter attacken ringer han upp någon.

Pinsamt överfall. Jag spydde nästan så fegt och värdelöst var det att se.
Va detta verkligen kgb eller fb?
Ruggigt pinsamt att se på.
Fegt och bara vidrigt.

Knappast riktigt så. Folk känner ju igen varandra och fanns säkerligen folk från både Hammarby och Djurgården på plats som ville slåss. Det fortsatte ju längre bort och ned på gatan så uppenbarligen fanns två parter.

Han som står i kön som du skriver frågar "varför inte med bara grabbar?" och får svaret "håll käften", det tyder på att han inte alls bara är vem som helst utan igenkänd.
Citera
2017-11-04, 02:48
  #34092
Medlem
8711s avatar
Men visst, synd att folk som står i kön drabbas och blir rädda, och ett barn.

Men inblandade är delaktiga och har sig själva att skylla om dom inte vill vara med om sånt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in