Citat:
Ursprungligen postat av
Ormhund
Några Dif julgranar står och äter korv. Fram stormar 4 - 5 personer. Oklart vilket lag dom håller på men dom skriker "jävla djurgårdare".
4 personer drar ner en person som verkar vara gårdare men han bär inga inga casaul kläder. Dom sparkar och slår honom när han ligger ner. Han gör inget motstånd.
En person som står och beställer korv som inte verkar känna någon av de andra gårdarna och varken bär casaul eller halsduk. En helt vanlig kund som står och beställer korv får plötsligt 3 slag i ansiktet. Han gör inget motstånd. Efter attacken ringer han upp någon.
Pinsamt överfall. Jag spydde nästan så fegt och värdelöst var det att se.
Va detta verkligen kgb eller fb?
Ruggigt pinsamt att se på.
Fegt och bara vidrigt.