2017-11-03, 17:19
Medlem
Varför duger det inte med skogsarbete för Helge?
2017-11-03, 18:31
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rackaregubbe

Ja, det vore lämpligt. Läser att det skulle vara inhumant att inte erbjuda hon öl med detaljer efter avtjänat straff. Må så vara. Ja, skogsarbete, varför inte?

Men att med hans manipulativa personlighet och bakgrund, sätta honom att arbeta med socialt utsatta personer kan inte vara mer olämpligt.

Nej, man sätter inte dömda pedofiler att arbeta med barn. Heller!
2017-11-03, 18:40
Medlem
P-stavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rackaregubbe
Ja, tokkärringen i Svenska kyrkan som erbjöd Fossmo praktiktjänst kanske vill ha stock?
2017-11-03, 18:49
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P-stav
Ja, tokkärringen i Svenska kyrkan som erbjöd Fossmo praktiktjänst kanske vill ha stock?

Av artikeln i AB framgår det att diakonen är en "han".
2017-11-03, 18:52
Medlem
P-stavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Av artikeln i AB framgår det att diakonen är en "han".
Hahaha, ännu bättre
2017-11-07, 14:10
Medlem
Tur att det blev så uppmärksammat han har många år kvar grisen
2017-11-08, 08:42
Medlem
Se Kalla Faktas dokumentär om Knutby, där intervjuas nära vänner till honom, hans mor och t.o.m en intervju äger rum med honom inne i fängelset.
2019-02-07, 11:11
Medlem
Såg just Helge Fossmo här på medicinmottagningen i Umeå. Utan vakter eller nåt. Antagligen sitter han väl på ersboda nu då.
2019-02-07, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mariposa81
Såg just Helge Fossmo här på medicinmottagningen i Umeå. Utan vakter eller nåt. Antagligen sitter han väl på ersboda nu då.

Tog du ingen bild så vi andra kan få se? Säg inte att du ljuger men efter alla dessa "Jag mötte Lassie"-historier så borde det knäppas bilder också... alla har ju i princip mobiltelefon.
2019-03-22, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mariposa81

Låter sannolikt! Jag har också sett honom på sjukhusområdet. Har en bekant som såg honom på ett tåg från Umeå söderut (Norrtåg mot Sundsvall) helt utan bevakning.

Enligt expressen sitter han på anstalten Sörbyn utanför Umeå.

https://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/knutbypastorn-gjorde-resa-for-4-000-vill-betala-380/
2019-05-22, 18:24
Medlem
Det tordes jag inte. Nästa gång jag ser honom på medicinmottagningen ska jag be om en selfie, kanske 😄 min kompis tyckte jag skulle be honom ta strypgrepp på mig och fota

Citat:
Ursprungligen postat av seismologen
Tog du ingen bild så vi andra kan få se? Säg inte att du ljuger men efter alla dessa "Jag mötte Lassie"-historier så borde det knäppas bilder också... alla har ju i princip mobiltelefon.
2019-05-22, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crackmove
Låter sannolikt! Jag har också sett honom på sjukhusområdet. Har en bekant som såg honom på ett tåg från Umeå söderut (Norrtåg mot Sundsvall) helt utan bevakning.

Enligt expressen sitter han på anstalten Sörbyn utanför Umeå.

https://www.expressen.se/nyheter/brottscentralen/knutbypastorn-gjorde-resa-for-4-000-vill-betala-380/

Väldigt konstigt att han fortfarande sitter inne med tanke på Sveriges straff i övrigt. Barnflickan har väl varit ute i mer än 10år exempelvis.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in