Citat:
Ursprungligen postat av
Passepartout
Inget att diskutera, bara anmäla, till både polis och socialtjänst. Du kunde ha gjort det anonymt (om du inte hade presenterat dig med namn så hade det varit lugnt). Förstår inte hur du hade samvete att se så unga människor fara så förtvivlat illa utan att agera.
Vilken verklighet lever du i.
Tjejerna valde själva och tycktes att ha väldigt kul.
Jag gick in en gång och gissa vad foljden blev.
Hot om våld av klientelet och jag ska säga dig att det blev verklighet.
Jag bodde där och hade lite att forlora så jag vek ner mig.
Om jag hade svarat och vunnit våldet vad tror du då hade hänt.
Polisen kom ofta forbi efter olika anmälningar. Inget händer eller hur.
Om jag tuktat en invällare vad tror du hade hänt.