2017-11-03, 15:46
  #25
Medlem
stahlhelm1916s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnth
Jag kan informera dig om det är inte Fake.
Jag har bott och arbetat i ett flyktingboende.
Många unga Svenska tjejer knullar runt med mycket droger inblandat.
PMa om du inte tror mig.
Jag skiter i politik och tittar bara på när Sverige infekteras.
P.s De tillhor sällan de finaste damerna.

dom finaste damerna gör det också
det passar bara inte in i din världsbild att berätta det.

åsna
Citera
2017-11-03, 15:54
  #26
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
De kanske har kompisar som bor där.
Precis! De kanske bara är lite avundsjuka på att dem killarna har ett PS4 & spel till ett värde av 4000:- medan de för nöja sig med ett PS3 eller dator. Dem skulle kanske helt enkelt ta fågelvägen till PS4:an, vilket är igenom fönstret? Gå in och kolla TS, så får du själv se!
Citera
2017-11-03, 15:55
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av white-power
.
Kan det handla om knull och droger?


Vad annars...

Bl a muslimer håller sina flickor hårt och låter dem inte "springa ensamma".
Där har vi kanske nåt att lära men isf kanske det enda...

Västvärlden förändrades ju drastiskt från ca 60-talet o framåt. Kvinnorörelser och feminsm plus ohejdat med sex och droger. Känns som detta snart har nått sin kulmen.

Enda sättet att undvika är detta är att hålla unga tonårsbrudar "inlåsta".
Citera
2017-11-03, 15:59
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stahlhelm1916
dom finaste damerna gör det också
det passar bara inte in i din världsbild att berätta det.

åsna

Har inte sett en tjej med look som knullade runt på asylboendet.
Däremot fanns boende på samma tomt med ensamkommande.
I de husen fanns batikhäxor i medelåldern som skrattade och lekte med de så kallade barnen.
De var fan inte fräscha men njot av uppmärksamheten som barnen gav.
Tror du inte mig PMa.
Citera
2017-11-03, 16:02
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Jag tror dig, och undrar hur du agerade som anställd? Lät du unga flickor bli utnyttjade, eller kontaktade du/ni deras vårdnadshavare och socialtjänsten? Orosanmälan? Att tala illa om dem är så lågt. Om de inte tillhörde "de finaste damerna" (läs hade beskydd), vilken hjälp fick de av vuxenvärlden?

Vilken hjälp får de idag?

Jag var vaktmästare. Jag skulle aldrig ge mig in i diskussioner som sänker invällarna.
Jag skulle ha forlorat jobbet och bli bespottad som nazist.
Nej, inte min sak. Skiter i politiken.
Och Sverige.
Citera
2017-11-03, 16:04
  #30
Medlem
stahlhelm1916s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnth
Har inte sett en tjej med look som knullade runt på asylboendet.
Däremot fanns boende på samma tomt med ensamkommande.
I de husen fanns batikhäxor i medelåldern som skrattade och lekte med de så kallade barnen.
De var fan inte fräscha men njot av uppmärksamheten som barnen gav.

Tror du inte mig PMa.

dom måste väl leva ut sin barnlängtan kärringarna
Citera
2017-11-03, 16:09
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stahlhelm1916
dom måste väl leva ut sin barnlängtan kärringarna

Ja. Det såg inte helt rätt ut. De är socionomer och kanske lever ut sin kvinnlighet med ett sorts moderskapsbeteende.
De tjänar bra med pengar med.
Natt och jourer mm mm.
Pappa staten med Stefan Lofven skrattar och betalar.
Citera
2017-11-03, 16:13
  #32
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnth
Jag var vaktmästare. Jag skulle aldrig ge mig in i diskussioner som sänker invällarna.
Jag skulle ha forlorat jobbet och bli bespottad som nazist.
Nej, inte min sak. Skiter i politiken.
Och Sverige.

Inget att diskutera, bara anmäla, till både polis och socialtjänst. Du kunde ha gjort det anonymt (om du inte hade presenterat dig med namn så hade det varit lugnt). Förstår inte hur du hade samvete att se så unga människor fara så förtvivlat illa utan att agera.

Edit:
Citat:
Ursprungligen postat av Johnth
Har inte sett en tjej med look som knullade runt på asylboendet.
Däremot fanns boende på samma tomt med ensamkommande.
I de husen fanns batikhäxor i medelåldern som skrattade och lekte med de så kallade barnen.
De var fan inte fräscha men njot av uppmärksamheten som barnen gav.
Tror du inte mig PMa.

Vilket gyllene läge du hade att dokumentera skiten (spelat in, filmat, dokument).
__________________
Senast redigerad av Passepartout 2017-11-03 kl. 16:18.
Citera
2017-11-03, 16:22
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Inget att diskutera, bara anmäla, till både polis och socialtjänst. Du kunde ha gjort det anonymt (om du inte hade presenterat dig med namn så hade det varit lugnt). Förstår inte hur du hade samvete att se så unga människor fara så förtvivlat illa utan att agera.

Vilken verklighet lever du i.
Tjejerna valde själva och tycktes att ha väldigt kul.
Jag gick in en gång och gissa vad foljden blev.
Hot om våld av klientelet och jag ska säga dig att det blev verklighet.
Jag bodde där och hade lite att forlora så jag vek ner mig.
Om jag hade svarat och vunnit våldet vad tror du då hade hänt.
Polisen kom ofta forbi efter olika anmälningar. Inget händer eller hur.
Om jag tuktat en invällare vad tror du hade hänt.
Citera
2017-11-03, 16:24
  #34
Medlem
NAVYSEALTEAM6s avatar
Oftast slutar det i sexuellt tvång, att dom inte fattar bättre, kan även vara så att mammorna till småbrudarna som är #viärhär riktiga marxisters batikhäxor helt hjärntvättade.
Citera
2017-11-03, 16:32
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NAVYSEALTEAM6
Oftast slutar det i sexuellt tvång, att dom inte fattar bättre, kan även vara så att mammorna till småbrudarna som är #viärhär riktiga marxisters batikhäxor helt hjärntvättade.

Mycket troligt.
Min forsta kontakt med en batikhäxa i boendet var genom en ung pajas från Irak.
Vi tog några järn på hans rum.
Fan jag blev skakad av att killen drack vodka.
Han berättade om en tjej som han polade med.
Nästa dag såg jag damen i fråga knacka på.
Batikhäxan var ypperligt korpulent och var fan lik en häxa.
Fick bekräftelse att damen var soc anställd.
Citera
2017-11-03, 17:51
  #36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av white-power
Jag har väldigt många gånger sett svenska småbrudar från 14-18 håller sig till de områden där det är flyktingboenden och asylboenden. I närheten jag bor finns en flyktingboende där ensamkommande afghaner och andra pack bor, 99% killar. Senaste igår kväll så drog de in 2 brudar genom fönsterrutan på bottenvåningen. Jag har sett brudar som gått in och ut från boenden vid ett antal tillfällen. Kan det handla om knull och droger?

Nu fattar man i efterhand varför många tjejer/kvinnor blir upprörda när man pratar om massinvandringen och flyktingar.

De lite spännande tycker dem väl. De dock inga vackra småflickor som hänger med dem. Iaf inte vad jag har sett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in