2017-11-03, 12:45
Medlem
Haid-D-Salaamis avatar
Håller tummarna att de blir våldtagna så de inser att man ska akta sig från de med brottsbenägen hudfärg. Antagligen köper de väl alkohol eller droger.
Citera
2017-11-03, 12:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SkepticalHippo
Jag är ofta ute och går i min familjevänliga förort som tyvärr innehåller två boenden för ensamkommande. Därför ser jag dem mer än en gång dagligen. Jag har aldrig sett några unga tjejer i närheten. Tvärtom så berättar föräldrar i området att de håller sina tonårsflickor inne på kvällarna nu.

Det här tror jag ärligt talat är rent fake news bara för att röra upp känslorna hos andra användare. Jag är själv sverigedemokrat och är väldigt negativ mot Sveriges nuvarande utveckling, men jag blir irriterad när folk sprider osanning och bara vill provocera. Det stjälper bara kampen.

Du, det är inte en hel osanning. Det beror antagligen på var man bor och vad de boende anser om invandrare i sig. I somras åkte min familj och min brors familj till Småland där vi hyrt två stugor vid Rusken där det ligger ett sorts flyktingboende i närheten och vi såg svenska flickor hänga där varje dag då de hade sommarlov också. Att det ser ut som det gör i ditt område är antagligen också sant då folk är olika helt enkelt
Citera
2017-11-03, 13:45
Medlem
rex144s avatar
de tror att dessa killar är 15-16-17 år medan oftast är de över 20 och ibland 25-30
Citera
2017-11-03, 14:39
Medlem
Citat:
Jag är ofta ute och går i min familjevänliga förort som tyvärr innehåller två boenden för ensamkommande. Därför ser jag dem mer än en gång dagligen. Jag har aldrig sett några unga tjejer i närheten. Tvärtom så berättar föräldrar i området att de håller sina tonårsflickor inne på kvällarna nu.

Det här tror jag ärligt talat är rent fake news bara för att röra upp känslorna hos andra användare. Jag är själv sverigedemokrat och är väldigt negativ mot Sveriges nuvarande utveckling, men jag blir irriterad när folk sprider osanning och bara vill provocera. Det stjälper bara kampen.

Jag kan informera dig om det är inte Fake.
Jag har bott och arbetat i ett flyktingboende.
Många unga Svenska tjejer knullar runt med mycket droger inblandat.
PMa om du inte tror mig.
Jag skiter i politik och tittar bara på när Sverige infekteras.
P.s De tillhor sällan de finaste damerna.
Senast redigerad av Johnth 2017-11-03 kl. 15:00.
Citera
2017-11-03, 14:41
Medlem
DontWantWars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
de tror att dessa killar är 15-16-17 år medan oftast är de över 20 och ibland 25-30

Nej dessa 2000-talist brudar är helt förstörda & tycker om äldre. Dem är fullt medvetna om att killarna är äldre.
Citera
2017-11-03, 15:09
Medlem
Är det denna typ av ung tjej som växer upp till att bli en arg feminist som lever på soc, kedjeröker cigaretter, har minst 20 olika könssjukdomar och barn med 20 olika män?
Citera
2017-11-03, 15:12
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Så är det förstås. Men bara för att det händer där du bor så behöver det inte heller vara en vanlig företeelse. Det kan ju vara så att du bor på ett ställe där det finns väldigt trasiga familjer och därmed trasiga små tjejer som uppenbarligen tar fel beslut.

Jag har i mitt yrke (där jag har en hel del med boenden över hela Sverige att göra) aldrig hört om en problematik där svenska tjejer besöker killarna.
Handlar inte nödvändigtvis om "trasiga" familjer utan snarare icke-närvarande föräldrar som inte lärt dom vad som är rätt och fel.
Citera
2017-11-03, 15:16
Medlem
retepm.s avatar
Låter som skadat gods. Typ knarkare och gatuflickor. Sorligt men så är det en del går under i tidiga år.
Citera
2017-11-03, 15:17
Medlem
AndersEklunds avatar
Ingen fara, andra hands sorteringen av tjejer är dem som går till sådana här flyktingar. Fula, smått handikappade eller socialt missanpassade tjejer, som svenskarna inte vill ha. Senast förra veckan såg jag en hiskeligt ful afghan hand i hand tillsammans med en svensk tjej. Tog inte lång tid innan jag förstod att tjejen ifråga var smått förståndshandikappad. Ful, blek, konstiga kläder och rosa/lila slingor i håret. Såg ut som om afghanen skämdes när han la märke till att jag kollade på henne.

Tyvärr får vi nästan hoppas alla dessa småflickor våldtas för att resterande svenskar ska vakna upp. Synd att vissa ska behöva lära sig, den hårda vägen, vad det är för folk vi släpper in.
Citera
2017-11-03, 15:21
Medlem
Förr i tiden hade jag sex ibland med tjejer utan kondom. Aldrig någonsin igen inte innan jag sett papper på att de är helt smittfria. HIV, kondylom och gonorré risken har ökat explosionsartat pga av alla slynor som knullar nyanlända negrer och araber. De smusslar med det som fan har jag märkt också för att de vet att det inte är populärt att bli känd som negerknullerska. Man ser dem ibland sent på kvällen, söta blonda tjejer som skyndar hem med en neger eller arab och ser sig lite oroligt omkring, antagligen har hon väl en svensk lyckligt ovetandes pojkvän någonstans.
Citera
2017-11-03, 15:34
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnth
Jag kan informera dig om det är inte Fake.
Jag har bott och arbetat i ett flyktingboende.
Många unga Svenska tjejer knullar runt med mycket droger inblandat.
PMa om du inte tror mig.
Jag skiter i politik och tittar bara på när Sverige infekteras.
P.s De tillhor sällan de finaste damerna.

Jag tror dig, och undrar hur du agerade som anställd? Lät du unga flickor bli utnyttjade, eller kontaktade du/ni deras vårdnadshavare och socialtjänsten? Orosanmälan? Att tala illa om dem är så lågt. Om de inte tillhörde "de finaste damerna" (läs hade beskydd), vilken hjälp fick de av vuxenvärlden?

Vilken hjälp får de idag?
Citera
2017-11-03, 15:45
Medlem
REEEEEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Jag tror dig, och undrar hur du agerade som anställd? Lät du unga flickor bli utnyttjade, eller kontaktade du/ni deras vårdnadshavare och socialtjänsten? Orosanmälan? Att tala illa om dem är så lågt. Om de inte tillhörde "de finaste damerna" (läs hade beskydd), vilken hjälp fick de av vuxenvärlden?

Vilken hjälp får de idag?
Orosanmälan för att byxmyndiga tjejer knullar runt, är du på riktigt?

Edit: Ok, missade drogerna om det var det du syftade på.
Senast redigerad av REEEEE 2017-11-03 kl. 15:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in