Citat:
Domarbedömningar varierar ju som bekant från match till match och från domare till domare, att vi skulle har någon särskild fördel som du säger pga ett par missade varningar eller handbollar kan du glömma. Vartenda år hör man samma sak från oss 08-supportrar, vanligast är att gnaget ligger sked med Svff och får domslut med sig. Frågar du Djurgårdssupportrar blir vi nog snarare hårdast bedömda av alla lag, samma sak säger nog era och gnagets supportrar om era egna lag. Man är färgad helt enkelt.
Jag har inte sett en enda match med bajen förutom derbyna mot DIF, men du kan nog hitta incidenter i era matcher med om du vill. Ni fick väl en jäkla massa straffar förra säsongen var det väl? Dibbas avstängning i år och hur man kom runt den var väl inte helt logisk. Sen har vi klassikern med fyra byten, det är ni nog ensamma om i Sverige.
Jag har inte sett en enda match med bajen förutom derbyna mot DIF, men du kan nog hitta incidenter i era matcher med om du vill. Ni fick väl en jäkla massa straffar förra säsongen var det väl? Dibbas avstängning i år och hur man kom runt den var väl inte helt logisk. Sen har vi klassikern med fyra byten, det är ni nog ensamma om i Sverige.
Nä precis. Var bittert skrivet i affekt, och jag brukar normalt sett vara emot teorin att vissa LAG systematiskt och planenligt får fördelar med sig. Däremot brukar vissa SPELARE ha egna regelböcker, men det är mer kopplat till spelarna i sig än själva laget.
Var inte menat att gå in i någon offerroll om att Bajen får för lite med sig. Ifjol fick vi en horribel straff med oss borta mot Häcken när Romulo filmade, samt en tveksam hemma mot KFF som man vanligtvis inte dömer för. I andra vågskålen ligger en handsräddning på mållinjen från Gbg-spelare i hemmamötet med dem. Man kan hitta ännu mer åt båda håll om man rotar ännu mer.