2017-10-31, 10:39
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsken
Det ser dessvärre jävligt illa ut för Daniel Sundgren.

Hoppas alla som bryr sig om svensk fotboll knäpper händerna och ber för ett tillfrisknande i kväll.

Kämpa Daniel.
Åh, fy fan, och med Turina i färskt minne hoppas man inte det är hjärtrelaterat.
Citera
2017-10-31, 10:39
Medlem
Lurigfaxs avatar
Citat:
Det vet inte ens läkarna.

Hoppas Daniel finns i era böner i kväll.

Kämpa.

Extremt tråkigt att läsa det hoppas fan att han repar sig.
Citera
2017-10-31, 12:05
Medlem
5549s avatar
Citat:

Hoppas alla som bryr sig om svensk fotboll knäpper händerna och ber för ett tillfrisknande i kväll.

Kämpa Daniel.
Åh fy fan. Stora styrkekramar till Sundgren!

/Djurgårdare
Citera
2017-10-31, 15:32
Medlem
simonvps avatar
Inga nyheter om Sundgren? Jävlar vad orolig man blir...
Citera
2017-11-01, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Göteborg, va fan vad det här? Någon slags lagkänsla och kämpaglöd behöver ni fixa till nästa år. Hur tusan kan Eriksson få böra kaptensbindeln. Filma, gnälla - vad ska de andra göra? Varför byter ni ut Sakor när han är den som trots allt gör mål?
Gren drog inte jämnt med Mikael Stahre, inte med Lennartsson, inte med spelartruppen, inte med ordföranden Frank Andersson.*Nu är han på väg att signa Haglund, enligt läktarrykten.
Följer ni Örgryte och GAIS ... och allsvenskan går norrut?

# familjen Sundgren.
"Now I lay me down to sleep,
I pray the lord my soul to keep,
If I die before I wake,
I pray the lord me soul to take"

Gren ska ut!!!! Han har haft X antal år på sig att göra något mer än att göra sig ovän med allt och alla.
Tomas Olsson ut, Haglund in

Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Var pessimistisk på förhand i och med att Göteborg varit något av ett boogey-team för oss på senare år men äntligen. Seger, Europaplats & bäst i stan i en och samma match. Säsongen blir absolut godkänd och nu kan man bara koppla av och spana in ÖSK-AIK. Seb Erikssons insats är förövrigt något av det sämsta jag sett i årets allsvenska, och hur fan kan man inte hålla känslorna i styr i en (för blåvitt) ganska betydelselös match?

Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Otroligt trist med sådant oavsett lag.
Hoppas han repar sig snarast!

Seb kan ju inte ens hålla känslorna i styr i en träningsmatch mot Molde i PSA, en januaritisdag klockan 14 så det är inte förvånande.

Givetvis rättvist seger igår och inget att säga om, vi är riktigt rötna nu.

Tur att det finns någon som iaf visar känsla för IFK.
Citera
2017-11-01, 10:02
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Det vet inte ens läkarna.

Hoppas Daniel finns i era böner i kväll.

Kämpa.
Några nyheter kring honom?

Vid såna här tillfällen är fotbollen sekundär, hoppas bara han överlever och kan återgå till ett någotsånär normalt liv.
Citera
2017-11-01, 13:02
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Gren ska ut!!!! Han har haft X antal år på sig att göra något mer än att göra sig ovän med allt och alla.
Tomas Olsson ut, Haglund in

Tur att det finns någon som iaf visar känsla för IFK.

Thomas Olsson vill ju träna ett a-lag och det är ju knappast idealiskt för honom att hoppa på hos oss nu som första steg. Det inser han garanterat själv med. Om några år hoppas man väl att Alex, Hjalle och TO kan ta över men tills dess får dom ha sina läroår i junisleden(/lägre divisioner.

Man kan visa känslor på flera sätt, det behöver ju inte vara genom att bli bindgalen...
Citera
2017-11-01, 14:32
Medlem
Citat:
Thomas Olsson vill ju träna ett a-lag och det är ju knappast idealiskt för honom att hoppa på hos oss nu som första steg. Det inser han garanterat själv med. Om några år hoppas man väl att Alex, Hjalle och TO kan ta över men tills dess får dom ha sina läroår i junisleden(/lägre divisioner.

Man kan visa känslor på flera sätt, det behöver ju inte vara genom att bli bindgalen...

Vad har IFK att förlora på att ta in TO nu? Abslolut inget enligt mig.
Säg att Haglund kommer. Vad kan han tillföra? Vad har han för annat tänk än Lennartsson?
Dessutom är troligen inte Haglund det billgare alt heller.

Om utvecklingen fortsätter som den gör, är Alex, TO och Hjalle intresserade av att träna ett lag i SE?
Jag tror TO kan vara det bästa sportsligt och ekonomiskt för IFK i dag.
Citera
2017-11-01, 15:33
Medlem
MangoChutneys avatar
Citat:

Varför inte? Varför denna rädsla att pröva en ny orutinerad kraft? Det kan ju bli bra också för det som varit med Lennartsson och Westerberg har inte varit bra på något plan. Jag säger hellre TO än att man tar in någon ny värdelös föredetting från Elfsborg, där finns ju absolut ingen chans till framgång.

F.ö. anser jag att mer än halva laget inklusive Seb och Salomonsson bör avvecklas och dumpas inför kommande säsong och att det byggs helt nytt med grunden från U19/21. Dagens lag ska skämmas ögon ur sig för sin genomusla säsong
Senast redigerad av MangoChutney 2017-11-01 kl. 15:38.
Citera
2017-11-01, 21:32
Medlem
Daviddinkelsson85s avatar
Citat:

Kämpa Daniel.
Från ingenstans? Inte läst något om detta? Vad har hänt?
Citera
2017-11-01, 21:39
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daviddinkelsson85
Från ingenstans? Inte läst något om detta? Vad har hänt?
http://www.aikfotboll.se/nyheter/daniel-sundgren-till-sjukhus

Ryktas om blodpropp i lungan, lungemboli. Inte helt uppmuntrande att läsa på om det ämnet. Att det är knäpptyst i rapporteringen gör ju inte att det känns bättre heller.
Citera
2017-11-02, 07:06
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Vad har IFK att förlora på att ta in TO nu? Abslolut inget enligt mig.
Säg att Haglund kommer. Vad kan han tillföra? Vad har han för annat tänk än Lennartsson?
Dessutom är troligen inte Haglund det billgare alt heller.

Om utvecklingen fortsätter som den gör, är Alex, TO och Hjalle intresserade av att träna ett lag i SE?
Jag tror TO kan vara det bästa sportsligt och ekonomiskt för IFK i dag.

Nu ställer jag inte TO mot Haglund utan jag menar bara att TO själv ville träna ett seniorlag och då det inte blir hos oss (isf hade han ju inte valt att lämna) är det bättre han får läroåren annorstädes.
Jag vill INTE se Haglund men som sagt jag ställer inte Haglund v.s. TO i mina tankar.

Citat:
Ursprungligen postat av MangoChutney
Varför inte? Varför denna rädsla att pröva en ny orutinerad kraft? Det kan ju bli bra också för det som varit med Lennartsson och Westerberg har inte varit bra på något plan. Jag säger hellre TO än att man tar in någon ny värdelös föredetting från Elfsborg, där finns ju absolut ingen chans till framgång.

F.ö. anser jag att mer än halva laget inklusive Seb och Salomonsson bör avvecklas och dumpas inför kommande säsong och att det byggs helt nytt med grunden från U19/21. Dagens lag ska skämmas ögon ur sig för sin genomusla säsong

Det gick ju bra när vi tog in Roger som orutinerad kraft så inget fel i det, men jag tror som sagt att både klubben och dom själva vill att dom har sina läroår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in