2017-10-23, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clida
Jävla mupp har du själv någon erfarenhet utav sidan? Gjorde själv en order igår och får se hur det ser ut nu i veckan i brevlådan. Supporten var väldigt snabb o professionell så hittills tyder det mesta på grön men inget är hugget i sten.

Tillskillnad från din psykotiska mani så har jag lite erfarenhet från shoppen och återkommer i veckan. Skulle jag nu inte återkomma så är sidan grön och att jag inte orkar skriva något, skulle beställningen däremot inte komma så är det självklart att man har energin till att gnälla förfullt i tråden.

Däremot ska man ta dig med en nypa salt, har läst på många ställen att viking är i särklass svensk toppklass men aja vi får se.
Förklara för mig hur en helt vanlig användare har behörighet att generera unika kuponger för över ett tusen kronor. Lägg av ert patetiska försök att luras. En vanlig kund hade inte reagerat som du gör. "Lite erfarenhet av sidan"? Ja, eftersom du uppenbarligen har skapat den så måste du väl ha erfarenhet av den.

Har du läst på många ställen att Viking är i särklass svensk topklass? Det är konstigt, för en googlesökning ger inte ett enda sånt resultat. Visa mig var fan du har läst detta.
Senast redigerad av Gotwin 2017-10-23 kl. 21:16.
Citera
2017-10-24, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gotwin
Förklara för mig hur en helt vanlig användare har behörighet att generera unika kuponger för över ett tusen kronor. Lägg av ert patetiska försök att luras. En vanlig kund hade inte reagerat som du gör. "Lite erfarenhet av sidan"? Ja, eftersom du uppenbarligen har skapat den så måste du väl ha erfarenhet av den.

Har du läst på många ställen att Viking är i särklass svensk topklass? Det är konstigt, för en googlesökning ger inte ett enda sånt resultat. Visa mig var fan du har läst detta.

Jag fick hem ett paket idag med utlovad produkt, blir ett litet test lite senare men Vikingshop är grön.

Jag äger inte den, du kan inte hitta ett enda inlägg ifrån mig vad gäller drogshoppar, detta var min första beställning någonsin.
Citera
2017-10-24, 14:14
Medlem
Citat:
Jag fick hem ett paket idag med utlovad produkt, blir ett litet test lite senare men Vikingshop är grön.

Jag äger inte den, du kan inte hitta ett enda inlägg ifrån mig vad gäller drogshoppar, detta var min första beställning någonsin.
Vad du än påstår så har de gjort reklam för den på ett oärligt sätt och ljugit om att de själva är kunder. Du ljuger också, eftersom du inte visar recensionerna om att de är "i särklass bästa sidan i sverige", och reagerade orimligt starkt på min kritik mot sidägarna. Därför är sannolikheten att du är involverad i sidan ganska stor.
Citera
2017-10-24, 14:42
Medlem
Citat:
Vad du än påstår så har de gjort reklam för den på ett oärligt sätt och ljugit om att de själva är kunder. Du ljuger också, eftersom du inte visar recensionerna om att de är "i särklass bästa sidan i sverige", och reagerade orimligt starkt på min kritik mot sidägarna. Därför är sannolikheten att du är involverad i sidan ganska stor.

Det var på någon "Darkweb Tor" site med massa länk tips kan inte hitta det just nu, produkten är gul/brun och lite som gummi. Väldigt mycket speed i den men saknar det euforiska i den mängd jag tagit men det finns lite där att hämta. Har förvisso bara testat två små snabba i snoken så kan inte tala så mycket om kvalité just nu. Jag är tveksam på att det är 84-86% renhet men det kan de likväl faktiskt vara. Överstiger standard med hästlängder.

Leveranstid: 2 dagar.

Jag grönar Vikingshop, sen ifall folk nu har fått kuponger och gratis knark så gör det inte sidan sämre vare det är för marknadsföring eller falsk recension.

Tro mig, flugsvamp var mitt första alternativ men det var inte öppet för nya kunder så jag var tvungen att ta något annat alternativt vilket var Vikingshop i detta fall.
Citera
2017-10-24, 15:27
Medlem
Citat:
Det var på någon "Darkweb Tor" site med massa länk tips kan inte hitta det just nu, produkten är gul/brun och lite som gummi. Väldigt mycket speed i den men saknar det euforiska i den mängd jag tagit men det finns lite där att hämta. Har förvisso bara testat två små snabba i snoken så kan inte tala så mycket om kvalité just nu. Jag är tveksam på att det är 84-86% renhet men det kan de likväl faktiskt vara. Överstiger standard med hästlängder.

Leveranstid: 2 dagar.

Jag grönar Vikingshop, sen ifall folk nu har fått kuponger och gratis knark så gör det inte sidan sämre vare det är för marknadsföring eller falsk recension.

Tro mig, flugsvamp var mitt första alternativ men det var inte öppet för nya kunder så jag var tvungen att ta något annat alternativt vilket var Vikingshop i detta fall.
Att ge ut 4000 kronor i kuponger på sin shop är ett starkt bevis för att det är extremt oseriöst.

Ja, ägaren grönade också sidan. Era gröningar har ingen vikt och bör ignoreras.
Citera
2017-10-24, 18:15
Medlem
Nochillss avatar
Undrar hur Dream Market fungerar i dagsläget när den ofta verkar bli hårt DDOS:ad av säkert finniga hackare anställda av Europol och CIA?

Flugsvamp är ju en bra sida som känns mer stabil än DM, men de har ju inte ett större utbud av psykedeliska droger som man fritt kan välja på.
Citera
2017-10-25, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nochills
Undrar hur Dream Market fungerar i dagsläget när den ofta verkar bli hårt DDOS:ad av säkert finniga hackare anställda av Europol och CIA?

Flugsvamp är ju en bra sida som känns mer stabil än DM, men de har ju inte ett större utbud av psykedeliska droger som man fritt kan välja på.
Hej.

Just nu ser det väldigt mörkt ut på listorna för marknadsplatser som tillhandahåller stabila plattformar tyvärr.

Använd INTE Dream eller andra sidor som ser ut att vara under någon annan form av attack (Ej heller Sourcery pga säkerhetsbrister, läs mer här https://gist.github.com/anonymous/2b9e7a9ada8ee8d508ab58c347909150 )

Anledningar till att inte använda DM:

https://www.reddit.com/r/DarkNetMarkets/comments/5uva12/confirmed_scammer_on_the_dream_admin_team/
https://www.reddit.com/r/DarkNetMarkets/comments/5irmal/vendor_candynl_threatening_to_dox_me_and_200/
https://www.reddit.com/r/DarkNetMarkets/comments/5v11cv/thousands_dream_market_accounts_at_risk/
https://www.reddit.com/r/DNMSuperlist/wiki/superlist/warnings/dream
https://www.reddit.com/r/DarkNetMarkets/comments/72pao9/feds_catch_a_lord_of_the_dark_web_suspected_of/
https://www.reddit.com/r/DarkNetMarkets/comments/51tu8m/just_a_reminder_that_dream_is_a_crumbling_shithole /
Citera
2017-10-25, 12:24
Medlem
Nochillss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TerraNullAdmin
Hej.

Just nu ser det väldigt mörkt ut på listorna för marknadsplatser som tillhandahåller stabila plattformar tyvärr.

Jag har kollat in ert exempel på marknadsplattform och gränssnittet ser bra ut, men finns det verkligen utrymme för ett till svenskt dito? Hur säkra är ni på att osunda personer inte försöker att störa ut trafiken om ni nu lyckas få igång en lukrativ handel på den?

Jag är på jakt efter RSO, finns det några vendors för detta?
Citera
2017-10-25, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nochills
Jag har kollat in ert exempel på marknadsplattform och gränssnittet ser bra ut, men finns det verkligen utrymme för ett till svenskt dito? Hur säkra är ni på att osunda personer inte försöker att störa ut trafiken om ni nu lyckas få igång en lukrativ handel på den?

Jag är på jakt efter RSO, finns det några vendors för detta?

Vi vill tro det, och eftersom vi inte riktar in oss internationellt så tar vi även mindre risker, precis som FS.
Jag tror att vi kan vara konkurrenskraftiga mot andra typer av marknader, även om självklart utbudet minskar i takt med att man endast handlar lokalt. Men konkurrens är bra och det finns ingen bransch som mår bra av någon sorts monopol tycker vi.

Just att motstå DDOS attacker är ganska svårt, det finns ingen lösning som till 100% kan motverka ett sådant angrepp eftersom de i arten skiljer sig markant åt.
Men ofta är en DDOS attack bara en rökridå för att kunna slussa skadlig trafik oupptäckt förbi de säkerhetskontroller man (förhoppningsvis) har implementerat.

Vi kan tyvärr inte hjälpa dig med RSO i detta nu, annat än att önska dig lycka till och hoppas du hittar det
Citera
2017-10-26, 15:59
Medlem
Citat:
Att ge ut 4000 kronor i kuponger på sin shop är ett starkt bevis för att det är extremt oseriöst.

Ja, ägaren grönade också sidan. Era gröningar har ingen vikt och bör ignoreras.

Testat produkten lite bättre nu, går att vara vaken på men inget mer speciellt med det. 86% är falsk marknadsföring tror jag såvida jag inte blivit resistans på gatutjack nu. Tar tillbaka min grön och ger det en "gul" då produkt kommer hem men bli inte förvånade ifall det är en besvikelse. Taggade till ordentligt av "86%" tänkte att de skulle vara som dom första fem gångerna man testade på fuling.
Citera
2017-10-26, 22:55
Medlem
Citat:
Testat produkten lite bättre nu, går att vara vaken på men inget mer speciellt med det. 86% är falsk marknadsföring tror jag såvida jag inte blivit resistans på gatutjack nu. Tar tillbaka min grön och ger det en "gul" då produkt kommer hem men bli inte förvånade ifall det är en besvikelse. Taggade till ordentligt av "86%" tänkte att de skulle vara som dom första fem gångerna man testade på fuling.
Nej, du snackar skit. Ägaren försökte luras genom att säga att han själv är en köpare och gav ut 4k i kuponger. Därför är sidan inte att lita på.
Citera
2017-11-02, 01:59
Medlem
Vilka utländska .onion sidor är det som gäller nuförtiden, har varit ifrån darknet ett tag och kommer inte in på någon av sidorna jag andvände tidigare, dreamarket, alphabay etc.
Nån som vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in