Citat:
Ursprungligen postat av
Nochills
Jag har kollat in ert exempel på marknadsplattform och gränssnittet ser bra ut, men finns det verkligen utrymme för ett till svenskt dito? Hur säkra är ni på att osunda personer inte försöker att störa ut trafiken om ni nu lyckas få igång en lukrativ handel på den?
Jag är på jakt efter RSO, finns det några vendors för detta?
Vi vill tro det, och eftersom vi inte riktar in oss internationellt så tar vi även mindre risker, precis som FS.
Jag tror att vi kan vara konkurrenskraftiga mot andra typer av marknader, även om självklart utbudet minskar i takt med att man endast handlar lokalt. Men konkurrens är bra och det finns ingen bransch som mår bra av någon sorts monopol tycker vi.
Just att motstå DDOS attacker är ganska svårt, det finns ingen lösning som till 100% kan motverka ett sådant angrepp eftersom de i arten skiljer sig markant åt.
Men ofta är en DDOS attack bara en rökridå för att kunna slussa skadlig trafik oupptäckt förbi de säkerhetskontroller man (förhoppningsvis) har implementerat.
Vi kan tyvärr inte hjälpa dig med RSO i detta nu, annat än att önska dig lycka till och hoppas du hittar det