Citat:
Ursprungligen postat av
Peterlan
Jag vet inte själv, men när jag kom med ett Stark hjullager till favoritverkstan och ville ha det monterat, så avrådde meken å det bestämdaste. Han vägrade inte, men sa att det inte kommer att hålla särskilt länge. Jag fick åka iväg till Mekonomen och köpa ett annat lager innan han blev nöjd.
Den verkstan litar jag 100% på , så nåt ligger det nog i vad gäller Stark och kvalitet.
Den verkstaden vet vad de pratar om och de tänker på sina kunders bilar och deras säkerhet ( om ett hjullager skär i höghastighet kan det gå åt kaksvängen rejält ) och därför vill de inte montera värdelöst skräp. Jag kan garantera att de hade varit mer optimistiska till att montera ett hjullager från Biltema än STARK. Sämre skit får man leta efter.
Det som är så fräckt och fult är att de på sin hemsida tar ut överpris för STARK ( dyrare än både Bosch, Febi Bilstein och ATE ) för att sedan byta ut olika delar till detta pissmärke med motiveringen att detta "faktiskt är dyrare och därmed bättre". Ett fulknep för att få sitt eget junk sålt samtidigt som de ber till högre makter om att mottagaren inte skall ha några invändningar.