Citat:
Ursprungligen postat av
climasol
Ja jag har visat på statistik, men har du någon statistik som styrker ditt påstående att ålder inte är relevant när det gäller okända gärningsmän eller är det bara något som du tror.
Men ge dig, om det hade varit en ap-ghan som inte kunde hålla picken i styr så hade han för det första inte gett sig på LH, det finns bättre ”val” att ge sig på i så fall.
Och en kåt ap-ghan hade inte haft förmågan att tänka klart, släpa in henne i skogen och sen fly från platsen utan att lämna alldeles för mycket spår efter sig.
Personal på flyktingboendena hade larmat om det var någon som betett sig skumt de senaste dagarna, och polisen hade varit som hökar runt boendena.
Och att det inte finns något sexuellt utfört alls bevisas av det faktum att de låste in Rudi över helgen.
Jag tror inte den killen försökte ligga med en medvetslös tant i skogen.
Motivet i det här fallet är Inte överfall av sexuell karaktär.
Antingen en jävla dum random händelse, men med större sannolikhet något som hade med LHs jobb att göra.
Flyktingar alltså.
En flykting med motiv och vilja att hämnas så till den grad...
Vad i hela friden kan trigga en sådan gärning?
Att någon ”stjäl” ens barn kanske? Hum hum...
Vad faan gör polisen när de plockar in pundare och vurmar runt de lokala gymmen undrar jag? Inkompetens eller ren och skär rädsla och pk-sjuka?...
Är det nått Matthijs är skyldig till i så fall är det att styra sina minioner i fel riktning för att inte ge flyktingarna dålig publicitet..