2017-10-31, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla
TV3 bryter med programledare: ”Rätt sak att göra” - https://www.aftonbladet.se/a/XGnjn

Är det han som åker ut nu?!

Stämmer med tidigare i tråden postad dump:
(FB) Smaskigt skvaller om Patrick Grimlund? (Lyxfällan/TV3)
Det med att han njöt medan han gjorde någon illa.
Citera
2017-10-31, 17:03
Medlem
twockos avatar
Vad är det för fjantiga syltryggar som jobbar i media egentligen? Våga stå upp direkt när någon försöker sätta sig på er, än att istället komma ut tio år senare och snyfta om hur elak programledaren var. Jag hyser ingen sympati för dessa kvinnor som letar mobbare åratal senare för att skylla på en misslyckad karriär. Sök er till en annan bransch än media, t.ex byggbranchen eller hantverkare eller annat riktigt jobb men det är väl för tungt och smutsigt för era finlemmade lekamina.
Senast redigerad av twocko 2017-10-31 kl. 17:45.
Citera
2017-10-31, 17:10
Medlem
Wajis avatar
Även han lär förlora sitt reklamkontrakt inom kort. Går bra för dessa svin nu
Citera
2017-10-31, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Även han lär förlora sitt reklamkontrakt inom kort. Går bra för dessa svin nu

Han är delägare i det företaget (Bynk) så han kan nog göra sig en rejäl hacka om de andra vill köpa ut honom.
Senast redigerad av Petronius 2017-10-31 kl. 17:44.
Citera
2017-10-31, 17:38
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Han är delägare i det företaget (Bynk) så han kan nog göra sig en rejäl klippa om de andra vill köpa ut honom.

ahh.. Tack för info. Det visste jag inte. Men han lär få svårt att vara deras ansikte utåt på ett bra tag.
Citera
2017-10-31, 17:55
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
ahh.. Tack för info. Det visste jag inte. Men han lär få svårt att vara deras ansikte utåt på ett bra tag.

Men ännu är han inte uthängd i trad media.
En stor majoritet av alla svenskar som möjligen ser Lyxfällan, eller av någon anledning känner till Bynk, vet ingenting om vad PG har på sitt CV i denna affären som avhandlats här.
Så för den stora massan rör han sig ännu fritt.

Citera
2017-10-31, 18:01
Medlem
JoelSUOMIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SS-Leibstandarte
Nu kan ju vem som helst skriva en saga om någon "dumming" och så sprids det hur mycket som helst.
Börjar bli svårt att tro på all skit som cirkulerar.
Folk klarar inte ens av när folk blir arga längre. Det räcker tydligen för att få karriären sönderslagen.

Undantaget Jeremy Clarkson är det här inlägget värt tidernas utbrytning.
"Rätt sak att göra" - garvar gör man
Citera
2017-10-31, 18:04
Medlem
Grimlund är inte en vanlig tv-programledare och bör heller inte bedömas som en sådan. Han har ju sin bakgrund i den akademiska världen och har även varit verksam som konsult. Han är mera åt "företagsledarhållet" än tv-kändis och bland sådana personer är det inte alls konstigt att styra och ställa som en diktator. Chefen bestämmer, passar det inte så stick. Jag använder själv i vissa sammanhang som chef styrmetoden management by fear och det är en helt okej metod ibland. Var inte för tidiga med att döma Grimlund. Att han håller kulturkommunistfittorna inom media i kort koppel är väl annars något som brukar hyllas på Flashback?
Citera
2017-10-31, 18:17
Medlem
Citat:
Grimlund är inte en vanlig tv-programledare och bör heller inte bedömas som en sådan. Han har ju sin bakgrund i den akademiska världen och har även varit verksam som konsult. Han är mera åt "företagsledarhållet" än tv-kändis och bland sådana personer är det inte alls konstigt att styra och ställa som en diktator. Chefen bestämmer, passar det inte så stick. Jag använder själv i vissa sammanhang som chef styrmetoden management by fear och det är en helt okej metod ibland. Var inte för tidiga med att döma Grimlund. Att han håller kulturkommunistfittorna inom media i kort koppel är väl annars något som brukar hyllas på Flashback?
Du missförstår oss.Vi är inte här för att förstå folk..Vi vill se blod....
Citera
2017-10-31, 20:03
Medlem
Skjut-Mejs avatar
Citat:
Han är delägare i det företaget (Bynk) så han kan nog göra sig en rejäl hacka om de andra vill köpa ut honom.

Har du lust att dela med dig av källan till det påståendet? Mest av intresse
Citera
2017-10-31, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skjut-Mej
Har du lust att dela med dig av källan till det påståendet? Mest av intresse

LMGTFY: https://www.expressen.se/dinapengar/lyxfallan-profilens-dubbla-roller-frontar-ny-natbank/
Citera
2017-10-31, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kissemizz
http://forumbilder.se/G9TF5/snip20171023-44.png
Haha, känner fan igen mig i Patrik.
Och jag är knappast psykopat, jag känner ånger och medlidande.
Samtidigt kan jag njuta av att "skada" andra.
Men håller inte mer eller mindre alla människor på såhär?
Kvinnor är väl i normala fall lite passivare, men ändå nedlåtande och försöker trycka ner en.
Män gör det ju oftast lite tydligare.

Visst kan det verka lite löjligt att skrika för nå små papper.
Men det är väl för fan mänskligt att njuta av att förminska någon?
Och även tvärtom, dvs hjälpa till, beroende på vad det är för människa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in