Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-31, 15:33
  #1
Medlem
Länk till Aftonbladet

"Åklagaren Hanna Rajamäe har begärt den ex-allsvenska profilen häktad och häktningsförhandling genomförs under eftermiddagen."

Göteborgsregionen alltså.

"Ex-fotbollsspelaren har spelat i flera stora svenska och nordiska klubbar och har i flera av dem haft en framstående roll."

Ijeh har spelat i Göteborg, Köpenhamn och sexualbrottslingarnas älsklingsklubb mff.
__________________
Senast redigerad av Novnov 2017-10-31 kl. 15:41.
Citera
2017-10-31, 15:39
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novnov
Länk till Aftonbladet

"Åklagaren Hanna Rajamäe har begärt den ex-allsvenska profilen häktad och häktningsförhandling genomförs under eftermiddagen."

Göteborgsregionen alltså. Peter Ijeh?
Jag tror att han är en målvakt.
Citera
2017-10-31, 15:47
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
Jag tror att han är en målvakt.
Anledningen att jag tror att MGM är en målvakt, är Sportbladets bild som visar en målgavel. Det kan vara också en skyttekung? På bollen vid sidan av målet någon skrivit "KIF". vad kan det betyda?
Citera
2017-10-31, 15:54
  #4
Medlem
Azpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
Anledningen att jag tror att MGM är en målvakt, är Sportbladets bild som visar en målgavel. Det kan vara också en skyttekung? På bollen vid sidan av målet någon skrivit "KIF". vad kan det betyda?


Nu tror jag inte den där bilden har ett skit att göra med vem det är, för bilden hör nog till KIF Örebros Damlag som spelat i Champions League (därmed C.L bollen)
Citera
2017-10-31, 15:59
  #5
Medlem
junkbords avatar
Uppenbart att det är Peter Ijeh.
Född 1977 dvs 40 år.
Spelat för Blåvitt, Gais, Malmö, FCK.
Citera
2017-10-31, 15:59
  #6
Medlem
Orginallänk till bilden
"FOTBOLL, DIV 2 MELLERSTA NORRLAND, KOVLAND - ALNÖ
170930 En boll vid ett fotbollsmål matchen i Div 2 mellersta Norrland mellan Kovland och Alnö den 30 september 2017 i Kovland."

Bilden är således, likt "profilbilderna" i våldtäktstrådarna, inte kopplade till GM/laget.
Hoppas vi slipper idiotspam kring det i den här tråden också.
Citera
2017-10-31, 16:02
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
Nu tror jag inte den där bilden har ett skit att göra med vem det är, för bilden hör nog till KIF Örebros Damlag som spelat i Champions League (därmed C.L bollen)

Det var min gissning också men den tillhör tydligen Kovland IF =)

Helt enkelt första vettiga träff man får när man söker på "boll" hos Bildbyrån :
https://bildbyran.se/?q=cWJvbGw7cjE#photoview

"170930 En boll vid ett fotbollsmål matchen i Div 2 mellersta Norrland mellan Kovland och Alnö den 30 september 2017 i Kovland.

Fotograf
NILS JAKOBSSON

Upphovsman
BILDBYRÅN

Källa
BILDBYRÅN

Fotodatum
2017-09-30

Stad
KOVLAND

Land
SVERIGE"
Citera
2017-10-31, 16:03
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
Nu tror jag inte den där bilden har ett skit att göra med vem det är, för bilden hör nog till KIF Örebros Damlag som spelat i Champions League (därmed C.L bollen)
Med största sannolikhet har du rätt! Jag visste inte vad menas med KIF.
Citera
2017-10-31, 16:12
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novnov
Orginallänk till bilden
"FOTBOLL, DIV 2 MELLERSTA NORRLAND, KOVLAND - ALNÖ
170930 En boll vid ett fotbollsmål matchen i Div 2 mellersta Norrland mellan Kovland och Alnö den 30 september 2017 i Kovland."

Bilden är således, likt "profilbilderna" i våldtäktstrådarna, inte kopplade till GM/laget.
Hoppas vi slipper idiotspam kring det i den här tråden också.
I.a.f. visar bilden att en boll är på väg att gå i mål. En skyttekung är ingen dålig gissning.
Citera
2017-10-31, 16:19
  #10
Moderator
blomvattnares avatar
Aktuella brott och kriminalfall --> Kändisskvaller
/Moderator
Citera
2017-10-31, 17:57
  #11
Medlem
Självklart är det en malmörepresentant. Nåt är jävligt snett där nere.

Undrar vem som blir nästa individ att visa vad klubben står för?
Citera
2017-10-31, 18:06
  #12
Medlem
Nu verkar det var en ifrån Gbg området. Varför blanda in Malmö i detta.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback