Jag älskar det här programmet. Det är den perfekta kombinationen av skämskudde och aww-moments. Jag gillar att deltagarna framställs fint av produktionen, det är sällan taskig klippning som det ju kan vara i en hel del andra program.
Mattias var en fin kille, jättetråkigt att hans dejt inte ville träffa honom igen. Speciellt eftersom han inte direkt kastade sig över henne efteråt utan sade att han gärna träffades en gång till för att se om det kan finnas någonting där. Han borde gå på en andra dejt i programmet med någon annan, förhoppningsvis kan han bli lite mer varm i kläderna. Det känns verkligen som att han förtjänar att träffa någon gullig tjej, kanske någon som är lite oerfaren precis som han.
Unga paret, Marcella och skjortkillen, tilltalade inte mig så värst. Har ingenting att säga om dem, men de fokuserade ju mycket på sig själva båda två kändes det som.
De två blyga med felstavade tatueringar var supergulliga! Fan att det inte höll, då!
Kattjejen och dansaren verkade lite stela ändå, jag kan nog inte se dem ihop riktigt.
Äldre paret - herregud vad gölligt att de verkligen blev ihop. Jag älskar kärlek på ålderns höst och störtbölar när äldre personer berättar om ensamheten efter att partnern 4 life har gått bort, så jag är riktigt glad för dem. Hoppas de är kära och pirriga <3
Huvudrollen i kvällens avsnitt hade i alla fall den skrattande servitören