2017-10-31, 07:50
Medlem
Okej, sedan tänker ni på att detta är något era skattepengar används till. Hur kul är det nu?
Citera
2017-10-31, 10:59
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motherofgod
Okej, sedan tänker ni på att detta är något era skattepengar används till. Hur kul är det nu?

Haha.. Ja, iom det där med skattefinansieringen kommer nog folk att ha mycket synpunkter på vad pengarna skall gå till. "Ska jag betala för något jävla lekprogram med kändisar/kommunistpropaganda/dejtprogram för utvecklingsstörda mm mm?". Det kanske inte var så genomtänkt trots allt.

Opartiska nyheter och ett och annat underhållningsprogram för de breda folklagren, that´s it!.
Citera
2017-11-04, 17:27
Medlem
mina3grabbars avatar
Drömmen Monir försvann! Inte anträffbar. Fick han ut det han ville ha innan försvinnandet tro?
Läskigt program
Citera
2017-11-06, 21:35
Medlem
Någon som kollar?
Citera
2017-11-06, 21:36
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickLidstrom
Någon som kollar?
Yes!
Citera
2017-11-06, 22:12
Medlem
Hasselhoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickLidstrom
Någon som kollar?

Japp. Den blyge bartendern och hans date verkade riktigt fina.
Killen som aldrig haft en tjej fick man också lite faderskänslor för.

Dock: är det verkligen på riktigt? Har ingen av daterna någonsin träffats innan och är det inte regisserat ens en smula?
Citera
2017-11-06, 23:04
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hasselhoff
Japp. Den blyge bartendern och hans date verkade riktigt fina.
Killen som aldrig haft en tjej fick man också lite faderskänslor för.

Dock: är det verkligen på riktigt? Har ingen av daterna någonsin träffats innan och är det inte regisserat ens en smula?
Killen som aldrig haft en tjej har varit med i Halv åtta hos mig, haha.
Tyckte att det var något bekant!

Jag håller med, och det kan väl inte vara en "riktig" restaurang??!
Citera
2017-11-07, 00:14
Medlem
dunias avatar
Jag kollar.

Borde inte den här tråden ligga i relationsforumet?

Gud, så många tankar kring kvällens avsnitt.

1) Killen som aldrig hade varit på en date tidigare, matchades med denna kvinna, köpte till och med ett halsband på förhand och tog notan. Han var ju HUUUUUR trevlig som helst och man såg att han var en helt reko kille. Som en tjej kan jag verkligen säga att hon var inte ett dugg bättre än honom, varken intellektuellt eller utseendemässigt. Fyfan vad jag skämdes å kvinnans vägnar när hon tackade nej. Grabben, om du läser detta så hoppas jag att du bara tar till mitt råd: fortsätt vara dig själv och satsa på dig själv så kommer en riktig kvinna för dig en dag att dyka upp när du minst anar det.

2) Bangladesh-killen och den anfådda bruden. Att han tackade ja och hon nej. It is a God damn buyers market. Att en tjej som hon ens kan tacka nej, eller säga "jag ska tänka på saken" till en kille som honom.. Ja, någonting har ju gått fel i denna värld. Han var ju huuuuur trevlig som helst. Shit asså. Och att hon ens har mage (oh yeah she has mage) att säga en genomskinlig lögn som att de är fööööör lika. Nigga pliiiiz who is you shittin??

3) Blondinen och bartendern. Fyfan vad söta de var tsms. Varför funkade inte det?

4) Äldre paret ska jag inte ens nämna. Kul för dem.

5) Missar jag någon?

6) Ah, bruden med kattöronen och grabben från 90-talet. Gulligt par.
Citera
2017-11-07, 02:25
Medlem
Pappersvargens avatar
Jag älskar det här programmet. Det är den perfekta kombinationen av skämskudde och aww-moments. Jag gillar att deltagarna framställs fint av produktionen, det är sällan taskig klippning som det ju kan vara i en hel del andra program.

Mattias var en fin kille, jättetråkigt att hans dejt inte ville träffa honom igen. Speciellt eftersom han inte direkt kastade sig över henne efteråt utan sade att han gärna träffades en gång till för att se om det kan finnas någonting där. Han borde gå på en andra dejt i programmet med någon annan, förhoppningsvis kan han bli lite mer varm i kläderna. Det känns verkligen som att han förtjänar att träffa någon gullig tjej, kanske någon som är lite oerfaren precis som han.

Unga paret, Marcella och skjortkillen, tilltalade inte mig så värst. Har ingenting att säga om dem, men de fokuserade ju mycket på sig själva båda två kändes det som.

De två blyga med felstavade tatueringar var supergulliga! Fan att det inte höll, då!

Kattjejen och dansaren verkade lite stela ändå, jag kan nog inte se dem ihop riktigt.

Äldre paret - herregud vad gölligt att de verkligen blev ihop. Jag älskar kärlek på ålderns höst och störtbölar när äldre personer berättar om ensamheten efter att partnern 4 life har gått bort, så jag är riktigt glad för dem. Hoppas de är kära och pirriga <3

Huvudrollen i kvällens avsnitt hade i alla fall den skrattande servitören
Citera
2017-11-07, 04:12
Medlem
moralhoras avatar
Jag tittar på det och för fan, vad nervig jag känner mig! Kanske för att jag är singel så vill jag att dessa singlar ska funka!
Citera
2017-11-07, 04:24
Medlem
moralhoras avatar
Martin och Karl-Alexis är inte bra!
Citera
2017-11-07, 08:21
Medlem
moralhoras avatar
Oj, att dejta vid 33 är svårt. Det kommer upp frågor som att om man vill ha barn? (eh)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in