Citat:
Ursprungligen postat av
Zaedrews
Det är väl att vissa komiker skrivit att detta har varit känt länge i "branschen" så folk som jobbat tillsammans med honom måste också då hört rykten fastän då han aldrig visade tecken på att vara ett svin mot kvinnor eller då kanske tom skröt om sina erövringarna på ett sätt där det blev uppenbart att tjejerna ifråga inte ville ha sex tillsammans med dessa komiker. Hur det ligger till med det fallet återstår att se. Kommer nog bli två sidor, ena som vetat om detta länge och sedan den andra av mestadels de som jobbat nära med SI inte hört ett dugg om detta och än mindre misstänkt att han var allt annars är den trevligaste person de någonsin jobbat tillsammans med.
Japp det tror jag med. Och även om man hört massa rykten /historier /skryt så tänker jag att man måste ju ha en viss ställning för att det ska få effekt när man tar upp det.
Jag menar Cissi Wallin skrek väl jäkligt länge om Virtanen och ändå lyssnade ingen förrän nu.
Jag hade hört något löst om mest Virtanen och lite om Timell medan S.I hörde jag på sin höjd lite småskit om när han bröt upp med mamman till hans barn. Men inget konkret.
Samtidigt har väl alla kändisar några rykten på sig som är överdrivna.