2017-10-29, 11:15
Medlem
bonobonos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skatteplanering
  • Helt tyst i media om Özz
  • Özz har inte yttrat sig på sin twitter ännu
  • Özz sköter inte sin facebook själv

Visa att Özz har en enda föreställning förutom de med babben som han inte kommer att delta i. Visa ett enda. Alla är inställda.
Visa att han haft föreställningar som ställts in nu senaste dagarna.
Citera
2017-10-29, 11:17
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:

Visa att Özz har en enda föreställning förutom de med babben som han inte kommer att delta i. Visa ett enda. Alla är inställda.

Kan du sluta förstöra tråden, detta handlar om Soran Ismail. Özz både Twittrar/Facebookar helt normalt och det är inte alls sannolikt att det är Özz.
Citera
2017-10-29, 11:17
Medlem
Citat:

https://www.ticketmaster.se/search/?...%C3%B6zz+nujen
Özz verkar ha en show med Måns Möller, verkar fortfarande vara möjligt att köpa biljetter
Citera
2017-10-29, 11:19
Medlem
bonobonos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gusgusfrk
https://www.ticketmaster.se/search/?...%C3%B6zz+nujen
Özz verkar ha en show med Måns Möller, verkar fortfarande vara möjligt att köpa biljetter
Ja här kan man också boka till föreställningen Omogna killar.
http://www.evenemangstorget.se/index...SAAEgIlAvD_BwE

Så då kan vi kanske lägga ner trollandet mot Özz.
Citera
2017-10-29, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Different
Det hade jag helt missat.

Citat:
Ursprungligen postat av MrRosa
Många malmökomiker men man kan inte skrolla bak i likesen längre.

Petrina Solance, Armann, Henrik Mattisson och några till mindre kända som jag inte kommer ihåg och kan se längre.

Petrina Solange medverkade tillsammans med Soran i senaste avsnittet av parlamentet. Känns som en ren bekräftelse på att det är SI det handlar om.
Citera
2017-10-29, 11:21
Medlem
distraktions avatar
Har hört att båda kurderna har en otroligt risig kvinnosyn. Alltså långt över hur medelsvensson beter sig.
Lättkränkta och delar ut en massa verbal skit, dröjer nog inte länge innan de småtjejer de utnyttjat börjar höra av sig till media. I Sorans fall finns det dessutom en väldigt tydlig röst i hans ex. faktiskt ganska sjukt att inte kvällspressen gjort mer av det.
Citera
2017-10-29, 11:21
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SluttyPumpkin
Ja många tjejer. Det finns grupp på Facebook där tjejer varnar för psykopater och killar som de träffat som misshandlat och utnyttjat dom och Soran har vart ett återkommande ämne i gruppen. Många är hotade till tystnad.

Vet att de var på Grekland eller liknande och han hade flugit dit unga tjejer och tvingade till sig sex och flera av Sorans kända kollegor skrattade bort hans vidriga beteende. Han har systematiskt våldtagit och tvingat till sig sex genom hot och våld samt alkohol och andra substanser. Alltifrån 16 år och uppåt.

Han sitter där i tv och hävdar hur PK han är och efteråt ringer han tjejer och utnyttjar som och gärna blockerar deras utvägar med våld och ger sig först efter sex. Skickar hotande sms och trycker ner tjejerna med vidrigt språk. Han är raka jävla motsatsen till vad han hävdar att han är. Hade jag sprungit på han på stan hade jag självt gett en en jävla omgång. Fega as.

Bara väntar på att hans bild ska släppas.

Det där ger ju en helt ny dimension i ondskan.

Citat:
Ursprungligen postat av ChiefenKing
Ingen som funderat på att det kan vara Schulman? Han har ju egen show och är radiopratare.

Schulmans förefaller vara judar som levt som under kristendomens skydd. Mycket ovanligt att MSM ger sig på en jude. Dessutom har jag svårt att tro att han skulle vara våldtäktsman även om jag ogillar honom starkt.
Hans lillebror berättar:
http://www.menorah-sweden.com/artikl...a10nr1s19.html

Citat:
Ursprungligen postat av XaoqcH
Vad Betnér och andra kollegor har vetat om Sorans sexbrott är en viktig fråga. Blev de förda bakom ljuset som många andra eller har de haft en intim inblick i Sorans beteende och därmed indirekt medverkat till grova sexbrott genom att inte anmäla honom?

Enligt Slutty Pumpkin förefaller det vara många som vetat och vem vet kanske många som är likadana. Gustavsson, Glans, Wickström, Wadstedt, Rheborg, Herngren verkar ok, men resten verkar vara kompletta idioter rakt av.

Citat:
Ursprungligen postat av SluttyPumpkin
Ja vad man måste förstå är imagen Soran har och vem skulle tro det om honom och han får en att tro man är värdelös och har själv sagt att ingen skulle tro dom. Man tror man är ensam om övergreppet och känner enorm skuld att man satt sig i den sitsen fast det absolut inte är ens eget fel. Det är förövaren som begått fel inte offren. Nu har många funnit mod hos varandra och insett att de måste göra något.

Tjejer anmäler sällan för de blir inte trodda, folk säger att de anmäler för att hämnas eller vill bli kända mm. Stigmatisering och samhällets syn på sexuella övergrepp håller dom tillbaka och det vet dessa människor om. Vem skulle tro en ung tjej som säger att feministSoran våldtagit henne? Han är ju världens rekokille och kämpar för kvinnors rättigheter? Perfekta alibit.

Han har ju legitimitet av Aftonbladet, SR, SVT, Sommarpratare osv osv upphöjd av PK till den mest perfekte assimilerade invandraren av alla - "typ". Fallet blir stort för Soran men kanske ännu större för PK.

Citat:
Ursprungligen postat av Vaffeljarn
Alltså, det tragikomiska i att Lamotte och Soran Ismail föreläser om feminism. Det är svårt att veta om en skall skratta eller gråta.

Lamotte verkar ju duktigt förbannad på invandrare som våldtar. Undrar hur deras relation kommer utvecklas. Dessutom, när nu häxjakten är i gång så kanske Soran har något på Lamotte - eller på någon annan.
Senast redigerad av RudyardKipling 2017-10-29 kl. 11:33.
Citera
2017-10-29, 11:25
Medlem
Soran Instagram finns kvar:
https://www.instagram.com/soranismail/

Till och med jag som inte har Instagram hittade det...
Citera
2017-10-29, 11:27
Medlem
Esteban-IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emma77Linn
vad är det som får dej att tveka med tanke på allt som har lagts fram? För du har väl ändå läst om det?

så du framstår som en idiot när du frågar som du gör, förklara istället varför du känner dej osäker.
Jag talar inte för användaren som du citerade, men som jag ser det finns det två saker som väcker osäkerhet. Dels är det det mycket spridda begäret att se Soran falla, men framförallt bristen på verifiering från säkra källor (med undantag för den färska hänvisningen till en Facebook-grupp av SluttyPumpkin).

Med detta sagt så är det väldigt troligt att Soran är den skyldige. Bara inte helt glasklart ännu.
Citera
2017-10-29, 11:32
Medlem
Nu har jag följt denna tråd större delen av gårdagen samt morgonen idag och tråden springer bara i cirklar. Spelar ingen roll om man tittar på s. 24, 83 eller 102. Samma brist på konkret information överallt.

Låt mig därför sammanfatta tråden.

Huvudteorin är att det handlar om S.I, även om andra komiker nämns i förbigående.

Det som pekar mot S.I tycks primärt vara incidier även om ett fåtal användare har presenterat att de med säkerhet vet från en säker källa utan att uppge mer information. Andra användare har dock fört samma resonemang för att det skulle handla om någon annan än S.I. Dessa kommentarer kan man dock helt frångå då de saknar substans över huvud taget.

Incidier som pekar mot S.I
- I tråden om S.I nämndes för ett par dagar sedan att det skulle startas ett drev mot S.I inom de närmsta dagarna.
- S.I har enligt utsago en taskig kvinnosyn och har b.la lämnat sitt gravida ex.
- Flertalet användare vittnar om andrahandsinformation då S.I ska ha betett sig olämpligt mot deras vänner. Dock värt att nämna att det helt saknas förstahandsinformation i tråden vilket gör det hela aningen märkligt.
- S.I:s ex har skrivit en hel del kryptiska meddelanden på sin twitter.
- S.I är förvånandsvärt tyst både på twitter och instagram trotts händelser som borde resultera i att han skriver (ex Dalkurd i allsvenskan).
- Meddelanden på olika facebook-trådar och bilder där hans agent ska ha erkänt misstanke men nekar kommentarer. Värt att nämna är att dessa bilder är av oförklarligt låg kvalite (olika stora bokstäver, delar av bokstäver saknas etc) varpå det hela ser ut att vara gjort i MS paint enligt min åsikt.
- Några mindre kända TV-personligheter och komiker har pekat ut S.I, dock ingen som gjort detta explicit utan endast genom antydningar.

Har jag missat något?
(Reserverar mig från puckade kommentarer om kurdiska våldtäktsgener och andra dumheter som skrivs i tråden)

Tillägg: I kort finns det alltså väldigt lite konkret information som de facto pekar på S.I även om det enligt min bedömning är ganska sannolikt att det skulle handla om S.I. Då endast baserat på dennes "radiotystnad". Men att säga att det finns ordentliga belägg för misstanke är direkt dumt då det är felaktigt.
Senast redigerad av Nulb 2017-10-29 kl. 11:34. Anledning: Tillägg
Citera
2017-10-29, 11:32
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Esteban-II
Jag talar inte för användaren som du citerade, men som jag ser det finns det två saker som väcker osäkerhet. Dels är det det mycket spridda begäret att se Soran falla, men framförallt bristen på verifiering från säkra källor (med undantag för den färska hänvisningen till en Facebook-grupp av SluttyPumpkin).

Med detta sagt så är det väldigt troligt att Soran är den skyldige. Bara inte helt glasklart ännu.

Bortom rimligt tvivel?
Skäligen misstänkt?
Citera
2017-10-29, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Det blir allt ett extra glas i kväll för att fira, om det bekräftas att det verkligen är Soran

"Glädjas åt att någon våldtagit", har du en skruv lös? Det man gläds åt är att det är PK-etablissemangets främsta företrädare, hans extrema oantastliga höghet Soran Ismail.

Ja fast det ni indirekt gläds åt är att han våldtagit. Hade han inte gjort det hade ni ju inte suttit å varit glada över hans eventuella Klavertramp.

Hur du än vrider på det antyder ni att det är värt att någon blev våldtagen för att smutskasta en komiker ni ogillar.. vidrigt som sagt.

Ni är verkligen själva den bästa reklamen för de rödgröna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in