2017-10-28, 23:58
Medlem
teasardigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jori9900
Var dom inte tillsammas då(i ett förhållande)? Det är rätt svårt att göra det om kvinnan inte går med på det... om hon är påklädd och skriker och gör motstånd menar jag

Hade hon varit med på det hade ju inte Hanna Wigh anklagat Linus Bylund för handlingen, eller hur? Det ska ha skett efter att förhållandet tog slut och det är inte svårt att köra in ett finger i en tjej som har kjol eller mjuka byxor på sig.
Citera
2017-10-29, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Vad jag kan se så nämns inga namn i den artikeln.

Nej men det har ju framgåttt med all önskvärd tydlighet, eftersom "jagärhär" idioter FORTSÄTTER att spela korkade och spamma här så måste man förklara allting om och om igen.

En person som haft BEVISAD insyn hos DN pekade redan för EN VECKA sedan ut Soran och att DN jobbade på en artikel om honom ang övergrepp, igår skrev samma person att artikeln som DN precis då publicerat handlade om Soran.

Om man fortfarande inte FATTAR att artikeln handlar om Soran så bör man göra mänskligheten en tjänst och logga ut.
Citera
2017-10-29, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
Men läs tråden innan du fortsätter yttra dina efterblivna tankar. Det är bevisat en sida bak i denna tråd.

https://twitter.com/johabbed/status/924280202485817345
Citera
2017-10-29, 00:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BewilderedHulder
Var vänlig och sluta förklena Sverige demokrater. De må vara av en annan åsikt och hänga moderatdjävlar i kjolfållen, men låt dem bara vara, och lämna över SPEKULERANDET till POLISEN.

Fan va' trött jag blir alltså ...

Haha, ber om ursäkt ifall det lät så. Jag är själv medlem i SD men det är fan skandal att inte ledningen backar grabbarna som tog till järnrör för att försvara sig mot Soran och hans gängkriminella polare.
Citera
2017-10-29, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schnyggsomfan
Nej men det har ju framgåttt med all önskvärd tydlighet, eftersom "jagärhär" idioter FORTSÄTTER att spela korkade och spamma här så måste man förklara allting om och om igen.

En person som haft BEVISAD insyn hos DN pekade redan för EN VECKA sedan ut Soran och att DN jobbade på en artikel om honom ang övergrepp, igår skrev samma person att artikeln som DN precis då publicerat handlade om Soran.

Om man fortfarande inte FATTAR att artikeln handlar om Soran så bör man göra mänskligheten en tjänst och logga ut.
Jag trodde jag bevisade det med all önskvärd tydlighet vem det var men det verkar inte ha gått fram tyvärr.
Citera
2017-10-29, 00:09
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teasardig
Hade hon varit med på det hade ju inte Hanna Wigh anklagat Linus Bylund för handlingen, eller hur? Det ska ha skett efter att förhållandet tog slut och det är inte svårt att köra in ett finger i en tjej som har kjol eller mjuka byxor på sig.

Jag vet inte så noga eftersom jag inte gör det på ovilliga kvinnor men en kvinna som inte vill gör motstånd..
Citera
2017-10-29, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chadde
Jag trodde jag bevisade det med all önskvärd tydlighet vem det var men det verkar inte ha gått fram tyvärr.

Ja men det finns en stor mängd personer som uppenbarligen inte vill att det ska gå fram.
Citera
2017-10-29, 00:16
Medlem
S.Kandals avatar
Om nu S*ran är anklagad för ett antal våldtäkter torde väl han i detta nu sitta häktad, är så fallet?
Senast redigerad av S.Kandal 2017-10-29 kl. 00:19.
Citera
2017-10-29, 00:17
Medlem
Räknar man Fredrik Lindström som komiker? En tjej på insta som fått stories berättade till henne privat av flera tjejer (ej 1337likes utan en annan) la upp en bild där hon skrev ut allas initalier och då var F.L med. Lite långsökt kanske. Även D.R, E.R, B.M, S.F, A.T (troligen Anders Timell) O.R, L.K
Citera
2017-10-29, 00:19
Medlem
https://twitter.com/PaulinaForslund/...077761/photo/1

Vad säger vi om denna?
Citera
2017-10-29, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2014rosor
Räknar man Fredrik Lindström som komiker? En tjej på insta som fått stories berättade till henne privat av flera tjejer (ej 1337likes utan en annan) la upp en bild där hon skrev ut allas initalier och då var F.L med. Lite långsökt kanske. Även D.R, E.R, B.M, S.F, A.T (troligen Anders Timell) O.R, L.K

Bra ide! Nu när vi redan till 99,99% vet vem artikeln handlar om så kan vi låtsas att vi inte sett det och börja rapa upp nya namn, låt oss fortsätta spamma.
Citera
2017-10-29, 00:22
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.Kandal
Om nu S*ran är anklagad för ett antal våldtäkter torde väl han i detta nu sitta häktad, är så fallet?

På twitter hävdas det att han har redan häktats och att det hela kommer att komma ut på måndag.

Då får vi se om media publicerar nyheten eller lägger locket på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in