2017-10-28, 22:23
Medlem
har sorans facebooksida försvunnit, den som man kan gilla/följa men som inte är hans personliga? förut när jag sökte på hans namn kom det upp en sida där jag hade 9 vänner som "gillade" men det finns ingen sådan sida nu när jag söker, bara hans personliga där man måste skicka en vänförfrågan till.
Citera
2017-10-28, 22:24
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Henvänsterns och journalisternas triumf om det INTE är han kommer att vara outhärdlig

Att han är i artikeln går nog inte att förneka. Värre blir det ju om han inte döms. Uppenbart är han ju störd med taskig kvinnosyn och lär säkert göra liknande igen.
Citera
2017-10-28, 22:25
Medlem
Hur mycket har Schyffert vetat om sin polare?
Skyddar feministen och vänstermannen Henrik Schyffert polare
om de har korrekt bakgrund?
Citera
2017-10-28, 22:26
Medlem
Haubits77Bs avatar
[quote=simonvp|62184210]Att han är i artikeln går nog inte att förneka. Värre blir det ju om han inte döms. Uppenbart är han ju störd med taskig kvinnosyn och lär säkert göra liknande igen.[/QUOTE

Folkdomstolen räcker.
Timell kommer aldrig att dömas rent rättsligt, men han är slut ändå.
Citera
Medlem
Thelonegunmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odensnorre
Det var väl gm:s ursprung det handlade om här
Jo, tycker bara det är konstigt att dra upp Timell som kladdat lite och jämföra med en man som är anmäld för tre våldtäkter.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av teasardig
Fast om man inte har blivit våldtagen och anmäler någon för våldtäkt, då kan det inte kännas som att bli våldtagen eftersom personen inte vet hur en våldtäkt känns. Ditt resonemang haltar betydligt. Om man anmäler ett rån känns det som att man blir rånad en gång till, alltså förekommer inga försäkringsbedrägerier.

Hur kommer det sig att du under hela din tid på flashback forum, varit så engagerad i att försvara rasfrämlingar som begår sexuellt våld mot svenska jäntor. Är det något som ligger dig varmt om hjärtat?

Att vara feminist är att stå upp för sina svaga och förhindra övergrepp som begås av utländska hatare mot de svagare ur din ras. Förstår att det sticker i dina ögon.
Citera
2017-10-28, 22:28
Medlem
simonvps avatar
[quote=Haubits77B|62184225]
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Att han är i artikeln går nog inte att förneka. Värre blir det ju om han inte döms. Uppenbart är han ju störd med taskig kvinnosyn och lär säkert göra liknande igen.[/QUOTE

Folkdomstolen räcker.
Timell kommer aldrig att dömas rent rättsligt, men han är slut ändå.

Slut från fyran ja. Timell är dock fullblodspsykopat och kan säkert manipulera sig tillbaka till någon mindre kanal.
Citera
2017-10-28, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thelonegunman
Jo, tycker bara det är konstigt att dra upp Timell som kladdat lite och jämföra med en man som är anmäld för tre våldtäkter.
Har du läst inlägget jag citerade?
Citera
2017-10-28, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thelonegunman
Och den mannen som blivit anmäld för 3 våldtäkter är?
Citera
2017-10-28, 22:31
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Att han är i artikeln går nog inte att förneka. Värre blir det ju om han inte döms. Uppenbart är han ju störd med taskig kvinnosyn och lär säkert göra liknande igen.

Definitivt.

Det vore naturligtvis extremt provocerande om han inte döms (om vi nu utgår från att det är han), men jag känner mig ganska modfälld angående det svenska rättsväsendet tyvärr så jag räknar inte med någonting där.

Dock, även om han inte döms lär hans karriär, så som den sett ut fram till denna vecka, vara över.
Citera
2017-10-28, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Blott ett axplock av det som har skrivits om Såran bara på FB:

"helittlefriend
Soran gillar att ragga upp mycket yngre kvinnor och sedan göra dom illa. Välkänt i branschen."

"Jag är vet alldeles säkert att P3-komikern som pekas ut är Soran Ismail. Han har både våldtagit och trakasserat 2 tjejer jag känner."

..."Dock så är SI den P3-profil som det talas om. Nästan helt säker på det. Han beskrivs som ett riktigt jävla äckel enligt många."

"Kompis, det är en väldigt dåligt bevarad hemlighet att Soran är ett svin. Han har absolut sexuellt trakasserat och våldtagit."

"Hengus
Soran hade sex med en polare till mig igår som är på 17 bast.

Hengus
Tjej. Enligt henne sa han rätt grova saker under samlaget som t.ex. "Jag ska förstöra din tighta tonårsfitta" och annat som jag inte ville veta.
Det mest underhållande var att hon behövde gå igenom Sorans dotters rum där dottern sov för att sedan komma in till Sorans rum."

"ensamemeritus
Han har tvingat till sig sex av redlös tjej (kompis till mig) i Uppsala 2014."

intermittentexplosivitet
"Jag minns tiden när det ryktades här om att han snuskat med någon 16-åring och han satt i Morgonpasset (tror jag, kanske PP3), som gäst, och någon antydde något - stämningen blev minst sagt jobbig innan de bytte ämne. Jag var helt säker på att det skulle redigeras bort, men det gjorde det inte. Minns inte när det var, men för minst ett år sedan."

Hamletgranath
"Det är han! Han är riktigt vidrig! Har vänner som blivit utsatta för honom. Vill att någon ska börja prata om honom också. Lovar att tjejer från HELA landet kommer instämma med tanke på att han lär ha utnyttjat minst en tjej i alla städer han turnerat. Det var så mina vänner blev utnyttjade."

Vad är det för skit ni sprider egentligen?
Soran dotter bor inte ens hos honom.

Någon skrev även om att han skulle ha försökt tvinga sitt ex att konvertera till Islam, Soran är inte ens religiös.
Citera
2017-10-28, 22:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Järnrörsskandalen kommer i helt nytt ljus nu och kanske måste revideras.Det kanske skulle varit rättvisare om det verkligen varit järnrör och att våldtäktskurden fått smaka på dom.

Ska man sammanfatta järnrörsskandalen så handlade det om att några sverigedemokrater stötte på en känd kvinnohatare i sällskap med en gängkriminell ur sammanslutningen Original Gangsters. Grabbarna beväpnade sig med några rör från ett närliggande bygge då de visste vad de här kriminella rasfrämlingarna gick för.

Det kan väl aldrig vara en skandal att försvara sig mot organiserad brottslingar med ett känt våldskapital, särskilt inte om det är killar som Soran? Hur i helvete kan det vara en skandal? Även om det är klenmagade sverigedemokrater så bör de väl ha samma rätt till självförsvar som övriga svenskar som utsätts för brott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in