Citat:
Ursprungligen postat av
proximac
Din uppgift är numera ENDAST att fånga upp skvaller i kommunens korridorer som du gjort tidigare, ensam klarar du dig inte med troliga scenarion. Det du levererar ovan kan inte ens kallas loooong-shot.
Re*be*cca har alltså anstiftat mordet som en tysk sen utfört med yxa pga att hon eventuellt har något otalt med socialen. Vad är det med denna Re*be*cca som får er Ulricehamnsbor att tappa det fullständigt?
På Måndag återgår du till att spetsa öronen igen annat duger du inte till ...
Och vart fick du luft ifrån?
Hela umgängeskretsen kring Rebecca, Rudi, Johan (*) och alla andra lowlifes i umgängeskretsen skriker ”livets hårda skola” lång väg.
Att anstifta ett mord är inte som att köpa en flygbiljett. Det är en psykologisk manipulation som sker på ett helt annat plan.
Ja, jag har försett diskussionen med den info som surrats inom kommunen.
Det är väl det som gör Flashback till något av värde? Information från folket.
Det jag presenterade var enbart en spekulation där jag jag i samma veva försökte hitta tjejens Facebook.
Och med facebooken i hand faller hon platt k handsken som en tjej som passar väl in i ”livets hårda skola”-gänget.
Om nu Rudi slagit ihjäl Liselotte så är det inte alls osannolikt att denna till synes lättlurade pojk gjort det på inrådan av en manupilativ kvinna.
Men vi får väl se på måndag Einstein.