Citat:
Som sagt du saknar nog intellektet att begripa. Ingen vettig människa gläds åt en våldtäkt. Fast å andra sidan skulle PK-landsförrädarna spärras in på inhyrda fängelser i tex Afghanistan, Zimbabwe eller Ryssland och belönas efter gärning skulle jag inte gråta i alla fall. Jag är kanske inte vettig när allt kommer omkring.
Citat:
Jag har alltid ansett att kvinnor ska ha samma rättigheter som män, även när begreppet feminism inte var en pk-modeföreteelse som syftade till att skapa väljarsympatier.
Det är larvigt att kalla sig för något, man kan ha värderingar utan att definiera sig som något i offentligheten.
Dock så är det motsägelsefullt att kalla sig feminist och samtidigt våldta kvinnor såsom verkar vara fallet med en känd svensk komiker.
Det är larvigt att kalla sig för något, man kan ha värderingar utan att definiera sig som något i offentligheten.
Dock så är det motsägelsefullt att kalla sig feminist och samtidigt våldta kvinnor såsom verkar vara fallet med en känd svensk komiker.
Samma här. Det har varit lika självklart för mig som att solen går upp i öster som att män och kvinnor ska behandlas lika och ha samma rättigheter. Feminism handlar om något annat.
Citat:
Allt annat vore ju att frångå allas lika värde, eller? Timell fockades väl på stående fot.
Citat:
DET är sannerligen bestickande.
Skulle den börjat 19:30? Är den inställd på riktigt? Några kommentarer från den anklagade våldtäktsmannen Soran eller hans kompanjon Betnér?