2017-10-28, 17:39
Medlem
fulgarvets avatar
Shan atci är redan dömd för våldtäkt sen flera år tillbaka. Om d är han som är i farten igen vet jag inte. Vet inte ens om han jobbar som komiker längre, syns i tv osv. Han är iaf dömd för d.

Soran tror jag inte att d är. Men vad vet man....I det lugnaste vatten simmar det fulaste fiskarna. Det hade ju verkligen varit en lågoddsare.
Betner är ju både beroende av alkohol å porr. Men han är även vänster o feminist. Enligt han sj.
Ja tror mer på Walbäck, schyffert, eller någon av dom andra sliskgubbarna. Men vad vet man.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jupeter
Tänk om man ändå hade kunnat skryta med att man ammat dig..

Så i S. egna tråd, finns en sammanställning med FAKTA menar du?
Är du vänlig och länkar till en sådan?
Herrrejösses. Läs igenom de 6-7 senaste sidorna i sårans tråd. För jobbigt? Använd sökfunktionen, gör även det i den här tråden, eller be din personliga assistent.
Senast redigerad av Geigerzehler 2017-10-28 kl. 17:41.
Citera
Medlem
En tjejkompis var nära att bli sexuellt utnyttjad/våldtagen av Soran vid en festival. Min kompis var jättefull och visste knappt vad som var upp och ner - och där kom Soran "till hjälp" genom att han skulle "hjälpa henne" och "ta hand om henne". Han blev även irriterad när omgivningen sa till honom att ingen hjälp behövdes av honom. Riktigt ärkepack, Soran Ismail. Det förvånar mig inte en sekund om liknande händelser skett på andra platser och tidpunkter - där han inte hindrades.
Citera
2017-10-28, 17:40
Medlem
teasardigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Säkerligen har det någongång i historien hänt att någon kvinna någonstans har hittat på en våldtäkt. Men jag kan lova dig att det är inte ett samhällsproblem.

Shan Atci falskankagades för våldtäkt och fick hela sin karriär förstörd. Det enda som folk kommer ihåg är "Var det inte han som våldtog nån tjej på ett hotellrum efter en show?" inte att kvinnan hittade på hela skiten. Om inte det är ett samhällsproblem undrar jag vad som skulle vara det?
Citera
2017-10-28, 17:40
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LucianMacAndrew
Jag är någonstans mellan liberal å anarkist.

Glädjen är fortfarande kopplad till att en person våldtagit. Man är ju totalt vidrig som människa ifall man är glad att en person man trott var vidrig faktiskt är det. Har alltid hatat Timell men jag är inte glad att jag hade rätt, tvärt om är det synd att jag hade rätt.

Ja.. valår tenderar att visa folks sanna sidor, och politikers minst sanna.

Din hjärna verkar felkopplad. Vem är det vidriga svinet, den som våldtagit eller dom som glädjs att våldtäktsförövaren åkte fast? Ditt svar verkar vara att dom som glädjs är värst. Din hjärna måste vara genomrutten.
Citera
2017-10-28, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zetax
Folk? Vllka är det? Feminister? Jag skulle tro att den största delen av Sveriges befolkning, i alla fall de med lite vett i huvudet, är just det. S och V har trots allt över hälften av alla röster. Det här är inte Big Brother eller någon annan såpopera. Förhåll dig till verkligheten och döm ingen utan att den blivit bedömd skyldig. (Kanske är det någon ur SD som är skyldig. Många av de framstår ju som komiska standupare när de visar sig i Tv:n.)

"S och V har trots allt över hälften av alla röster"

Om du bor i Venezuela kanske
Citera
2017-10-28, 17:42
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Different
Om det skulle visa sig att det är Soran Ismail som är "Komikern" så är det det största som hänt mig sedan min son föddes.

Jaså? Är han pappa till sonen oxå?
Citera
2017-10-28, 17:42
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yokisuci
Nej, det jag inte. Här är Sorans ex twitter: https://twitter.com/Kapolain
Ganska gott om patriarkala strukturer, vit kränkt man osv där.
Vilka de andra kvinnorna är som har anmält honom vet jag inte.

Ok jo det var bara enbart tal om patriarkala strukturer där och vita män. Jösses.
Citera
2017-10-28, 17:43
Citat:
Ursprungligen postat av fulgarvet
Shan atci är redan dömd för våldtäkt sen flera år tillbaka. Om d är han som är i farten igen vet jag inte. Vet inte ens om han jobbar som komiker längre, syns i tv osv. Han är iaf dömd för d.

Soran tror jag inte att d är. Men vad vet man....I det lugnaste vatten simmar det fulaste fiskarna. Det hade ju verkligen varit en lågoddsare.
Betner är ju både beroende av alkohol å porr. Men han är även vänster o feminist. Enligt han sj.
Ja tror mer på Walbäck, schyffert, eller någon av dom andra sliskgubbarna. Men vad vet man.

FEL. Han dömdes aldrig för våldtäkt
Citera
2017-10-28, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teasardig
Shan Atci falskankagades för våldtäkt och fick hela sin karriär förstörd. Det enda som folk kommer ihåg är "Var det inte han som våldtog nån tjej på ett hotellrum efter en show?" inte att kvinnan hittade på hela skiten. Om inte det är ett samhällsproblem undrar jag vad som skulle vara det?
Kvinnan gjorde oss alla en tjänst, nämligen att få bort en kass komiker.
Citera
2017-10-28, 17:45
Medlem
Flashback lider tyvärr av att det är så många milt förståndshandikappade människor som hänger här. Internetkörkort, eller ett enkelt kunskapstest för att kunna regga sig här kanske vore något.

Ett antal, visserligen anonyma källor, har pekat ut Såran, inklusive detaljer om vad han ska ha gjort. Ett antal ickeanonyma på olika sociala medier här också droppat hans namn i samband med metoo#.
Citera
2017-10-28, 17:45
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teasardig

Och blir det automatoskt ett samhällsproblem när EN man drabbas av något fruktansvärt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in