Citat:
Ursprungligen postat av
Hitlor-Kugen
Om det bekräftas att det är Soran Ismail skall jag baske mig gå i högmässan imorgon!
Helt jävla otroligt hur Kapten-klänningsyndromet verkar genomsyra hela vänsterträsket.
Och feministerna gnäller i högan sky över patriarkat och sviniga män..men sen särar de villigt för samma svin och undrar varför världen ser ut som den gör

Jag tycker inte det har så mycket med "vänsterträsket" att göra (se exempelvis Timell), utan snarare män som påstår sig vara
feminister. De inbillar sig att de ska vinna billiga sexmarknadspoäng genom att ställa sig på kvinnornas sida och på så sätt hamna utanför hierarkin som ständigt gör sig påmind. Ungefär som att stå på fotbollsplanen och låtsas att det inte är match och på så sätt åtminstone inte förlora, trots att avsparken redan har skett och ens motståndare gör mål på mål på mål.
Det är att lura sig själv att det över huvud taget går att vara man och feminist i Sverige idag. Det är en motsägelse som bara post-modernister, nihilister och religiösa ateister kan övertyga sig själva om. Jag skulle vaktat min rygg om jag blev tvungen att röra mig i samma kretsar som en manlig feminist.