2017-10-28, 16:57
Medlem
irishrages avatar
Vilket nederlag för PK Sverige om det skulle visa sig vara Isamil...
Citera
2017-10-28, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Fast folk hoppas inte det för att det ska gynna en viss samhällsordning, vilket den andra personen som hoppades på en vit man gjorde.

Dom har uttryckligen sagt att det skulle vara en smäll för PK. Så jo.. Det är precis vad dessa även de hoppades på.. Antar att du kommer ge dessa idioter en känga dom med? Eller var det bara otillåtet resonerande om man tillhör fel politiska färg?
Citera
Medlem
wowvadintressants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hitlor-Kugen
Om det bekräftas att det är Soran Ismail skall jag baske mig gå i högmässan imorgon!

Helt jävla otroligt hur Kapten-klänningsyndromet verkar genomsyra hela vänsterträsket.

Och feministerna gnäller i högan sky över patriarkat och sviniga män..men sen särar de villigt för samma svin och undrar varför världen ser ut som den gör
Jag tycker inte det har så mycket med "vänsterträsket" att göra (se exempelvis Timell), utan snarare män som påstår sig vara feminister. De inbillar sig att de ska vinna billiga sexmarknadspoäng genom att ställa sig på kvinnornas sida och på så sätt hamna utanför hierarkin som ständigt gör sig påmind. Ungefär som att stå på fotbollsplanen och låtsas att det inte är match och på så sätt åtminstone inte förlora, trots att avsparken redan har skett och ens motståndare gör mål på mål på mål.

Det är att lura sig själv att det över huvud taget går att vara man och feminist i Sverige idag. Det är en motsägelse som bara post-modernister, nihilister och religiösa ateister kan övertyga sig själva om. Jag skulle vaktat min rygg om jag blev tvungen att röra mig i samma kretsar som en manlig feminist.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jupeter
Hur mycket information behövs egentligen för att något ska antas?
Flashback vet inte ens vem som är ANMÄLD, ännu mindre om den faktiska skuldfrågan.
Många som redan har dömt personen på t ex Twitter har all anledning att, för sig själva, göra en konsekvensanalys..

Finns tillräckligt med info för att vi kan ANTA att det är S.I som är anmäld. Huruvida han är skyldig är såklart en annan fråga.
Citera
Medlem
Ännu en kollega till Soran, komikern Johannes Finnlaugsson, som outar honom som den utpekade komikern:

https://twitter.com/johabbed/status/924280202485817345

Även komikern Felicia Jackson:

https://twitter.com/feliciajxn/statu...85755903660032
Citera
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LucianMacAndrew
Fast långt fler i denna tråd har ju skrivit att de hoppas det är Soran, var är din kritik emot dem?

Nej de skriver inte att de hoppas, du gillar att vrida och vända på saker.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Visst är det jobbigt med oliktänkande?
Ja jättejobbigt, vad tänker vi olika om förresten?
Citera
2017-10-28, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sweden
GM är etablerad ståuppare, har medverkat i både radio och tv. Säkert att du inte är lite dum i huvudet?

Det samma gäller Robert Gustafsson. Ska vi anta att även han är högt på din lista av misstänkta med då? Låt mig gissa, din lista involverar bara komiker som är vänster?
Citera
2017-10-28, 17:02
Medlem
Då har vi tre komiker som bekräftar att det är S.I, är det fortfarande bara menlösa gissningar?
Citera
2017-10-28, 17:03
Medlem
jori9900s avatar
Hade virtanen eller timell varigt en liten tanig ful bergskurd ist för en bullrig medelålders vit man skulle vi nog fortfarande inte ha en aning om vad dom gjort. Det skulle vara knäpptyst i media. Virtanen och timells största fel var deras ursprung helt enkelt.
Citera
2017-10-28, 17:03
Medlem
När hängs han ut?

Löpsedeln borde vara given i alla fall.

"En skam för Sverige".
Citera
2017-10-28, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LucianMacAndrew
Så för dig innebär "bevis" att en person tvittrar något?

Kan vara Soran, men du verkar ha missuppfattat vad bevis är för något.

För mig känns det etablerat om en välkänd komiker, som har goda vänskapsband med alla i branschen ej dementerar utan bekräftar vilken komiker som är våldtäktsmannen ser det som rätt goda bevis. Förutom då att jag vet redan vem den maskerade komikern är.

Orkar inte ens svara ni andra gubbsläm som tycker det är okej att klämma på en servitris rumpa. Dö bara, vi alla andra väntar på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in