2017-10-15, 22:40
Medlem
Halloj!

Brukar inta 1-2 mg på kvällar när jag vet att jag är ledig dagen efter från jobbet (använder denna metod 2-3 gånger per månad kanske).

Efter 2 mg ikväll känner jag mig avslappnad och känner mig liksom "fokuserad" om man kan kalla det så, får saker gjort som jag slarvat med helt enkelt (disk, plocka undan, organisera om i köksskåp m.m.) Jag får även en slags "myskänsla" i huden, beröring känns gudomligt, speciellt när jag tvättar ansiktet i ljummet vatten med tvål.

Känner samma effekter varje gång på låga doser, är det för jag kör såpass sällan?
Hur känner ni er när ni intagit låga doser ksalol?

God kväll på er från Mattan!

EDIT; Somnar alltid som ett barn när jag väl har lagt mig till sängs.
Senast redigerad av DrMattan 2017-10-15 kl. 23:22.
Citera
2017-10-16, 16:09
Medlem
Laddat på med x inför veckan. Blir att käka 2mg i morgon. Underbart som fan
Citera
2017-10-16, 17:07
Medlem
Väldigt skönt efter en hård arbetsdag när man har måndagsångest att poppa en stav, skölja ner med en folköl och sen köra skräckfilmsmaraton hela kvällen. Väldigt avslappnande. Så länge det inte blir för ofta som förr så sköter jag det väldigt bra nu för tiden. Finns liksom ingen anledning att ta det varje dag för att flumma, funkar endå bara när man har ångest för mig.
Citera
2017-10-17, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Väldigt skönt efter en hård arbetsdag när man har måndagsångest att poppa en stav, skölja ner med en folköl och sen köra skräckfilmsmaraton hela kvällen. Väldigt avslappnande. Så länge det inte blir för ofta som förr så sköter jag det väldigt bra nu för tiden. Finns liksom ingen anledning att ta det varje dag för att flumma, funkar endå bara när man har ångest för mig.
Det lät mysigt blir man modigare av benso ?

Jag kmr pröva denna imorn, tidigare bara käkat valium och imovane, lyrica, lyrica vinner helt klart av dessa, får se om denna kanske taröver lyricans plats.

Har även tänk prova röka lite, blir bara nojjig av röka nu för tiden, det är bra då och då men inte så särskilt "skönt längre. Benso + röka sägs ju ska va nice. Annars får jag väl skita i röka, och ta en lång paus/röka nångång om månaden för att stanna upp och tänka lite rationellt.

Men ja, längtar tills imrm iaf då är jag en erfarenhet rikare
Citera
2017-10-19, 18:28
Medlem
Hej.

Jag käkade 1mg alp tillsammans med en öl (4.2) Inget märkvärdigt hände, möjligtvis en aning mysigare känsla i fötterna.

Jag vaknade dagen efter och tog sedan 1mg till. Efter detta däckade jag i cirka 5 timmar. (Väldigt märkliga drömmar, där jag bland annat anföll människor med kniv...kändes verkligt trotts att jag visste att detta var en dröm)

Jag vill veta vad effekten är..för jag känner verkligen ingenting på dessa. (Xanax)
Citera
2017-10-19, 18:59
Medlem
Vobblers avatar
Testa kombon 1 mg alpra och 30 mg Mirtazapin om ni vill sova gott. Jävlar vilken mysig känsla som infinner sig efter 30 minuter.

Jag var ett fyllesvin i 20 år, men nu är benso min kärlek. Mina gaba-receptorer är så körda.

Jaja, jag dricker i alla fall inte.
Citera
2017-10-20, 16:59
Medlem
Min favorit är lätt Xanax upjohn 90 lila färg , sitter i dagen efter också helt ångestfri men inte ksalol men ksalol får mig och däcka skönt och slår på hårdare men mycket kortare rustid men skillnad är det iaf även om båda har samma versksamma ämne alpra, Pfizers känns som dom var depot iaf men kan ha fel. Syftar ej på stavarna
Citera
2017-10-20, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doktorspice
Min favorit är lätt Xanax upjohn 90 lila färg , sitter i dagen efter också helt ångestfri men inte ksalol men ksalol får mig och däcka skönt och slår på hårdare men mycket kortare rustid men skillnad är det iaf även om båda har samma versksamma ämne alpra, Pfizers känns som dom var depot iaf men kan ha fel. Syftar ej på stavarna
Alla är ju olika. Själv gillar jag inte de blå/lila upjohn från svenskt apotek. Däremot tycker jag stavar fungerar utmärkt. När det gäller 1 mg föredrar jag Ksalol.
Citera
2017-10-20, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mod32
Tycker smaken är bra god hehe.. jag som är sinnes kanske.

Alprazolam har en speciell smak, det håller jag med om. Men, jag gillar läkarens Sobril 5 mg, gillar ej att blanda.
Citera
2017-10-25, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Figo-28
Alprazolam har en speciell smak, det håller jag med om. Men, jag gillar läkarens Sobril 5 mg, gillar ej att blanda.

Sobril är inget för mej, känner inte färgen på dom.
Xanor den smaken glömmer man aldrig och märker direkt om det är alpra eller inte.
Citera
2017-10-25, 20:29
Medlem
KringExs avatar
Nu börjar jag bli ganska less på den ojämna kvalité på Ksalol. Köpte ett gäng för några dagar sedan och tog då 2 mg (0 tolerans efter flera veckor av avhållsamhet) och blev så trött att jag somnade. Det har aldrig hänt! Jag brukar kunna äta 4-5 mg Alprazolam utan tolerans och bara bli jävligt snurrig utan att bli allt för trött. Så jag börjar funderar om det är något annat innehåll i dom än bara alpra.
Den typiska, beska alprasmaken finns där och dom verkar fort så jag borde egentligen inte klaga, dom fungerar ju! Men undrar varför jag blev så jävla trött.

Tycker ni också att dom håller ganska ojämn kvalité?
Citera
2017-10-26, 20:08
Medlem
KringExs avatar
Har en polare som alltid envisas med att snorta Xanor på fyllan. Jag säger att det ger inget för dom tas upp så bra i magen.
Jag antar att det är nån form av kick han är ute efter för det enda jag kan tänka mig är att det går ut fortare i blodet.

Är någon som vet biotillgänglighet nasalt för Alprazolam?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in