2017-10-27, 08:10
Medlem
zero414s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Nu börjar jag bli ganska less på den ojämna kvalité på Ksalol. Köpte ett gäng för några dagar sedan och tog då 2 mg (0 tolerans efter flera veckor av avhållsamhet) och blev så trött att jag somnade. Det har aldrig hänt! Jag brukar kunna äta 4-5 mg Alprazolam utan tolerans och bara bli jävligt snurrig utan att bli allt för trött. Så jag börjar funderar om det är något annat innehåll i dom än bara alpra.
Den typiska, beska alprasmaken finns där och dom verkar fort så jag borde egentligen inte klaga, dom fungerar ju! Men undrar varför jag blev så jävla trött.

Tycker ni också att dom håller ganska ojämn kvalité?

WORD! Håller med dig fullt ut! Dom är ordentligt ojämna dessa blåa små rackare. Förstört hela benzo marknaden på gatan och nätet i stort sett med. Men visst har jag köpt typ ett 100-pack lösa som var Riktigt bra men köpt massor av dom som varit helt verkningslösa eller väldigt svaga. Nu senast köpte jag 2st kartor Ksalol 1mg Galenika, 30st för 300:- Mer än så ger jag inte. Betalar 700kr för 100st lösa av rätt bra kvalité. Men är så irreterande att dom kan vara så ojämna. Saknar svenska Xanor 1mg Upjohn och svenska 2mg Stavar och dom andra Alprazolamen som fanns förut. Minns att Onax 2mg stavarna var rätt bra. Och dom där Canox 2mg burkarna var ju riktigt bra tydligen. Gick att få tag i FM1r och svenska Ikto och Stavar lätt förut. Plus att det fanns utländska Valium 10mg och Ativan 2mg (Lorazepam). Nu går det knappt fixa Ikto/Rivotril 2mg burkar på gatan lämgre. Bara dessa blå. Och ibland nån annan Alprazolam från Balkan, t.ex Alprazolam Krka 1mg och så alla iranska "alpra" som varierar ännu mer. Ibland sjukt bra, Ibland samma som svenska och ibland låg kvalité
Citera
2017-10-27, 08:18
Medlem
Savagees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zero414
WORD! Håller med dig fullt ut! Dom är ordentligt ojämna dessa blåa små rackare. Förstört hela benzo marknaden på gatan och nätet i stort sett med. Men visst har jag köpt typ ett 100-pack lösa som var Riktigt bra men köpt massor av dom som varit helt verkningslösa eller väldigt svaga. Nu senast köpte jag 2st kartor Ksalol 1mg Galenika, 30st för 300:- Mer än så ger jag inte. Betalar 700kr för 100st lösa av rätt bra kvalité. Men är så irreterande att dom kan vara så ojämna. Saknar svenska Xanor 1mg Upjohn och svenska 2mg Stavar och dom andra Alprazolamen som fanns förut. Minns att Onax 2mg stavarna var rätt bra. Och dom där Canox 2mg burkarna var ju riktigt bra tydligen. Gick att få tag i FM1r och svenska Ikto och Stavar lätt förut. Plus att det fanns utländska Valium 10mg och Ativan 2mg (Lorazepam). Nu går det knappt fixa Ikto/Rivotril 2mg burkar på gatan lämgre. Bara dessa blå. Och ibland nån annan Alprazolam från Balkan, t.ex Alprazolam Krka 1mg och så alla iranska "alpra" som varierar ännu mer. Ibland sjukt bra, Ibland samma som svenska och ibland låg kvalité

Det kan ju ha varit så att dom satt något annat bindningsmedel i dessa blåa blåbär. Enda sen USA köpte upp Galenika i Serbien så har dessa blivit sämre under detta året. Konstigt nog så håller deras testo-e fortfarande hög kvalite.
Citera
2017-10-27, 09:44
Medlem
zero414s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Savagee
Det kan ju ha varit så att dom satt något annat bindningsmedel i dessa blåa blåbär. Enda sen USA köpte upp Galenika i Serbien så har dessa blivit sämre under detta året. Konstigt nog så håller deras testo-e fortfarande hög kvalite.

Sen dom köptes upp har piratkopiorna ökat explosionsartat! Så är därför m"kvalitén" är så stort varierande och dom kan desutom innehålla tapetklister, kalk och annan skit. För några år sen kunde man köpa rent Alprazolam pulver, men nu är det nästan omöjligt att köpa. Antagligen pga av dom som trycker dessa blåa. Dom vill ju att ingen helst ska kunna g
Få tag i rent Alpra pulver. Jag hoppas däremot att importen från andra EU länder ökar och t.ex Rivotril burkar, Xanor 2 mg stavar av olika tillverkare och sort, Valium/Diazrpam, Flunitrazepam.etc kommer börja dyka upp. För ligger stora pengar i det. Tänk er själva om ni fått 10st 100 burkar äkta FM1r? Det är ju enorm vinstförtjänst på bara dom. Sen kommer det nog dyka upp dom där Xanax 1mg Upjohn. Exakt som dom svenska men från annat land. Är bara hålla tummarna.
Citera
2017-10-27, 15:20
Medlem
Tycker det är jobbigt nu för tiden. Medicinen skrivs inte ut längre trots att många har stora problem.

Har ni koll på vad man kan ersätta Xanor med? Å går det att få det utskrivet? Eller finns det medicin man kan få receptfritt som fungerar likadant?

Har förstått att det florerar många blå piller här på västkustens huvudstad.
Citera
2017-10-27, 15:51
Medlem
zero414s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haraldtreutiger
Tycker det är jobbigt nu för tiden. Medicinen skrivs inte ut längre trots att många har stora problem.

Har ni koll på vad man kan ersätta Xanor med? Å går det att få det utskrivet? Eller finns det medicin man kan få receptfritt som fungerar likadant?

Har förstått att det florerar många blå piller här på västkustens huvudstad.

Lyrica (eller den lite svagare Gabapentin) tillsammans med Buspiron (som är urvunnet från nån benzo, kolla på fass/läkemedelsverket/google) kan hjälpa tillsammans med Oxascand 10 - 25mg vid behov som sen kan trappas ner och slutligen ur helt om det tillåter fysiskt/psykiskt. Men kam behålllas som behov medicin. Och någon z-analog för sömn i början som sen bytts ut mot Circadin. Sen finns det Mängder med massa vitamin & aminosyror och olika tillskott man kan köpa i en hälsobutik med bra sortiment. Träning/Motion kombinerat med bra kost sen fixar man det utan massa läkemedel.
Sem har du ju alltid så kallade "RC-benz" och benz som inte finns i Sverige. Etiozolam t.ex är Väldigt lik Alprazolam och ger lika kraftfull effekt. Sök på Internet och läs på Forum och besök Hälsokostsaffärer och fråga om hjälp. Och försök att inte vara "blyg" utan säg som det är med din tidigare läkemedelshistorik.
Finns mängder med nyttiga alternativ och möjligheter för dom som vill bryta läkemedelsbehandling och missbruk.
Citera
2017-10-27, 18:37
Medlem
Tack!

Problemet kvarstår dock att ingen av ovanstående medicin blir utskriven bara så där.

Sen är det ju olagligt att köpa vid sidan av. Eller ja, först ska man ju hitta någon som man känner sig safe med nog att köpa av. Men sådana personer växer ju inte på träd direkt.
Citera
2017-10-27, 18:43
Medlem
zero414s avatar
Citat:
Tack!

Problemet kvarstår dock att ingen av ovanstående medicin blir utskriven bara så där.

Sen är det ju olagligt att köpa vid sidan av. Eller ja, först ska man ju hitta någon som man känner sig safe med nog att köpa av. Men sådana personer växer ju inte på träd direkt.

Gabapentin & Buspiron är rätt enkelt att få.
Är du ärlig och säger att du vill återhämta dig från benzo så är det in för svårt att få Lyrica och Oxascand 15mg (vid behov). Samt nån z-analog.
Citera
2017-10-27, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zero414
Gabapentin & Buspiron är rätt enkelt att få.
Är du ärlig och säger att du vill återhämta dig från benzo så är det in för svårt att få Lyrica och Oxascand 15mg (vid behov). Samt nån z-analog.

Finns det något nice med just buspiron? Varit ren från xanor ett tag men buspiron har noll effekt bortsett från att jag spåra med lyrica o alkohol... tycker du buspiron hjälper istället för xanor?
Citera
2017-10-27, 21:50
Medlem
zero414s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av host.
Finns det något nice med just buspiron? Varit ren från xanor ett tag men buspiron har noll effekt bortsett från att jag spåra med lyrica o alkohol... tycker du buspiron hjälper istället för xanor?

Hjälper helt 100 gör det inte. Men är en medicin som i längden kan dämpa.ångest och så. Gärna i kombination med andra läkemedel. Annars är Oxascand ett bättre alternativ än Xanor då det är lättare att sluta med och kort halveringstid. Tycker helt klart du ska ta detta med en läkare alltså
Citera
2017-10-27, 22:00
Medlem
Hur får man tag i benzo om man inte lyckas få det på recept då? Internetbutiker i alla ära, men nervigt om man åker dit.

Är det bara recept som gäller?
Citera
2017-10-27, 22:02
Medlem
Eller finns det andra alternativ?
Citera
2017-10-27, 22:31
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Hur får man tag i benzo om man inte lyckas få det på recept då? Internetbutiker i alla ära, men nervigt om man åker dit.

Är det bara recept som gäller?
Att få benso på recept när fan nästintill omöjligt (utom z-analogerna)
RIsken att man åker dit om man använder bitcoins utan några säkerhetsåtgärder är löjligt liten,vill du vara ännu säkrare så kan du handla på flugsvamp eller någon annan hemsida via Tor.
Ett annat alternativ är att fråga a-lagarna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in