Citat:
Ursprungligen postat av
caeco
Det har du rätt i. Men vem fan behöver konditionsträning när man kan snorta lite kokain eller bruka annan centralstimulantia och få upp pulsen? Allt som får hjärtat att slå fort är bra träning för hjärtat.
Nu var jag väldigt kortfattad och utelämnade viktig information. Var ett inlägg som skrevs i all hast före jobbet. Från en vilopuls på 65-70 till 95. Vilopulsen ligger även över 100 senare under dagen, men precis när jag vaknat på runt 95. Är över 25, 1.80cm, 75kg. Kör 250mg testo e e5d.
Jo det låter lite högt men det kan lika gärna va att du nojar upp dig också vilket är ett välkänt fenomen.
Hur som helst så är det inga direkta knas-värden du uppvisar men håll ett öga på det så det inte sticker iväg bara.
Inga andra mediciner eller preparat? Du snackade om bruk av kola å andra preparat? Ett sånt (miss)bruk kan ju också leda till rätt förskjutna värden på puls inte minst.. Taskig kost å sömn samt mycket stress kan också ge markanta pulsökningar.
För övrigt måste jag bara påpeka att det är fruktansvärt och grundligt fel att tro att allt som påvärkar hjärtrytmen är likställt med cardiovaskulär träning. Det är fel. Biten som fattas är ökade syreupptagningsförmågan och användningen så det där är helt värdelösa tips och kommentarer och bör inte på något vis tas på allvar av någon.
Lika klyftigt som att tro att de där el-stimulans-maskinerna från tv-shop bygger sex-pack å 50 cm-biceps.
Lycka till,
-Alfred