Citat:
Ursprungligen postat av
Arbetarbroder
Så kunde det rent hypotetiskt vara, men gällande 9-11 idag, 2017, när Cui Bono är så pass uppenbar, och all fakta som finns gör att ni som tror på den Officiella historien blir allt mer sällsynta.
Tyvärr måste jag nog säga att det är tvärtom. Vi som tror på den officiella historien blir allt fler när det går upp för människor att det faktiskt inte är så konstigt. För till skillnad från Cui Bonos version eller för den delen någon annan av dom hundratals konspirationer som verkar finnas har den officiella ordentliga bevis som lags fram.
Trump är för övrigt en av dom som tror på den officiella historien, det är ett som är jävligt säkert.
Annars vill jag, om du inte håller med, att du visar en video där Trump fördömer allting och fortfarande hävdar allt det där ni hävdar och videon skall vara efter att han blivit vald till president.
Citat:
Så du tror att branden i World Trade Center 7 beror på de skador som uppkom i Tvillingtornen?
Pga. brand i byggnaden, och NYFD hade mycket att göra, där har du rätt. Kolla du hur de såg ut vid demoleringen av WTC7 så ser du ganska snabbt att free fall av byggnaden är ganska ordentligt orimligt.
Ja det tror jag absolut. Det är en stor förödelse när tornen kollapsar, det kan väl inte ens en sådan som du förneka? Jag menar, det syns ju hur bra som helst i vilket klipp du vill att tusentals ton bröte faller ner till marken i en hastighet av, fritt fall?
Så fort att det hinner före det kollapsande tornet ända ner till marken.
I den officiella historien kan du även läsa om att sprinklersystemet slutade fungera när tornen rasade så det fanns alltså inget vatten som kunde släcka dom till synes små bränder som uppstod.
För om eld får brinna ifred och då särskilt i ett kontor så går det snabbt att få till en övertändning.
Du kan läsa om övertändning på Wikipedia
här.
Säger inte ett jävla skit ärligt talat. Men jag kontrar med ett klipp jag också.
WTC 7 Explained
Citat:
Varsågod, men du klarade ju inte ens av se den, You cant handle the Truth - inte helt sällsynt, även om jag inte förstår riktigt vad för sorts spärr som en del har.
Verkligheten blir lite otäckare om de inte var navigerat via en grotta i Afghanistan förvisso.
Du har rätt, jag klarar inte av att se den. Samma skit som alla andra garanterat och utan några nya "bevis" utan samma gamla ältande om ingenting, läskig musik så man verkligen skall förstå hur mystiskt och läskigt det är. Nej du, om det är någon som inte kan hantera sanningen så är det du och dina vänner som krampaktigt håller fast vid vad några galningar säger som inte ens kan stava till bevis.
Det ända ni har och någonsin haft är det att Bush strax efter 911 störtade talibanregimen i Afghanistan och tro mig, jag har varit och krigat i Afghanistan flera gånger och man behöver inte spränga två skyskrapor på Manhattan för att övertyga kongressen om att ett anfall var nödvändigt.
Allt detta vet Donald Trump om, han är en smart man. Han är miljardär och president så att han skulle tro på eran konspiration är lika osannolikt som om någon annan smart människa skulle göra det.
Och det är det som är hela grejen, ingen normalt fungerande människa som kan läsa tror på eran smörja, det är därför som ni verkar i form av youtubeklipp eftersom ingen kan läsa, bara titta på rörliga bilder om och om och om och om igen med läskig musik. Om era klipp ändå hade varit en aning mer förtroendegivande så kanske men som det är nu så är det bara pinsamt.
Citat:
Muhammad Attar, en av piloterna, bodde tillsammans med Mossad Agents, de är ganska fishy inte sant? Anthrax skickades ut av Mossad, ej al-Qaeda.
Just ja, att jag inte tänkte på det

Det vet ju alla eftersom det visas på youtube med läskig musik. Eller är det Trump som sagt det?