Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-11-24, 23:45
  #13
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Breakaway1
Donald Trump säger precis det jag sagt i flera tidigare trådar här och blivit förlöjligad för, nämligen att det är en fysikalisk omöjlighet att ett vanligt passagerarflygplan skulle kunnat penetrera dessa byggnader på det sätt vi ser i klippen.

Det här visar att Trump är en intelligent person med förmåga till kritiskt tänkande och resonerande

Skillnaden mellan dig och Donald trump är att han hade förstått att det inte var något underligt efter 2 dagar - medan du fortfarande sitter fast i samma spår efter 15 år..

The reporter also asked Trump to explain how two passenger jets could cause the collapse of the twin towers. “It’s tremendous power and tremendous heat, and people were willing to die and when they’re willing to die and when they’re willing to become kamikazes of a sense there’s very little you can do about it,” Trump said.it's tremendous Power and tremendous heat, and people were willing to die

http://citizensfortrump.com/2016/01/17/3666/
Citera
2016-11-25, 00:10
  #14
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Breakaway1
Donald Trump säger precis det jag sagt i flera tidigare trådar här och blivit förlöjligad för, nämligen att det är en fysikalisk omöjlighet att ett vanligt passagerarflygplan skulle kunnat penetrera dessa byggnader på det sätt vi ser i klippen.

Det här visar att Trump är en intelligent person med förmåga till kritiskt tänkande och resonerande.

Hur han kommer förhålla sig till sanningsrörelsen som president är en annan fråga. Det enda rimliga vore att initiera en ny, helt oberoende utredning av demoleringarna som skulle gå till botten med hur byggnaderna sprängdes. Men förmodligen skulle även Trumps liv sväva i fara om han tog några sådana initiativ, och det är han nog väl medveten om. Se bara vad som hände med Kennedy när han blev för självständig.

Kort sagt. Det kommer bli business as usual. Vilket samtidigt visar att Trump inte står för någon verklig förändring i USA, utan bara är en vanlig 9/11-censor som kommer fortsätta att undanhålla sanningen från de stora massorna.

Så tror jag också, samtidigt har han ingen anledning att utan vara köpt bli president i USA, inte ta lön/semester och sedan se till att man inte ska kunna profitera på uppdraget som POTUS i efterhand. Det finns en risk att han är en väldigt dold kontrollerad opposition, men möjligheten finns att han är just den räddningen som den kristna vita västvärlden behöver.



Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Skillnaden mellan dig och Donald trump är att han hade förstått att det inte var något underligt efter 2 dagar - medan du fortfarande sitter fast i samma spår efter 15 år..

The reporter also asked Trump to explain how two passenger jets could cause the collapse of the twin towers. “It’s tremendous power and tremendous heat, and people were willing to die and when they’re willing to die and when they’re willing to become kamikazes of a sense there’s very little you can do about it,” Trump said.it's tremendous Power and tremendous heat, and people were willing to die

http://citizensfortrump.com/2016/01/17/3666/

Inte ens du kan väl tro att den officiella förklaringen var det som verkligen hände.
Citera
2017-08-09, 01:37
  #15
Medlem
Skullw inte trump avslöja "sanningen" om 9/11 ifall han blev vald?
har han sagt något alls om wtc sen han blev president?
Citera
2017-08-09, 02:00
  #16
Medlem
Kvasiintellektuells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickleanddimes
Skullw inte trump avslöja "sanningen" om 9/11 ifall han blev vald?
har han sagt något alls om wtc sen han blev president?
Trump förstår att det var "inside job" så tillvida att denna händelse var självförvållad genom olagliga krig i Mellanöstern.
Citera
2017-08-09, 04:45
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickleanddimes
Skullw inte trump avslöja "sanningen" om 9/11 ifall han blev vald?
har han sagt något alls om wtc sen han blev president?

När de nyligen röstade för sanktioner mot ryssarna (något trump motsatt sig) med siffrorna 98 - 2 så visar det en del av att presidenten i USA faktiskt inte har så mycket inflytande som man kanske trott.

Jag tror att om han kan skala bort mer av deep state inom den politiska eliten så kanske han kan ta tag i 9/11, han liksom de flesta andra vet att det är fejk
Citera
2017-08-09, 07:54
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
När de nyligen röstade för sanktioner mot ryssarna (något trump motsatt sig) med siffrorna 98 - 2 så visar det en del av att presidenten i USA faktiskt inte har så mycket inflytande som man kanske trott.

Jag tror att om han kan skala bort mer av deep state inom den politiska eliten så kanske han kan ta tag i 9/11, han liksom de flesta andra vet att det är fejk

Ja, vilken himla otur alltså! Folk som var så övertygade/visste att Trump skulle tala om "sanningen". Men precis som vanligt: när det väl gäller tycks konspirationsteoretikerna aldrig lyckas presentera någonting. Var väl bättre innan Trump var president antar jag. Då kunde ni ju hävda att sanningen skulle komma fram om han blev vald och genom detta få tyngd till era argument. Men när han väl blev vald och det var upp till bevis... inte lika roligt längre.
Citera
2017-09-30, 00:33
  #19
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shouldbetrusted
I en intervju som jag tror gjordes/sändes på dagen 9/11 inträffade säger D Trump att han tror att det måste varit bomber som exploderar samtidigt som byggnaderna träffas av något.

(ca 1:35 in i videon)

https://youtu.be/Rt-ldMj9y9w

Hej, jag tänkte skapa en tråd om detta, fast jag hatar o skapa trådar så postar här och du shouldbetrusted måste se denna.
Otroligt bra dokumentär av Mr. "What do that tells You" Johnny Gat som atm passerat 120K utan utan censurering på YouTube.
Har aldrig sett en så bra av-maskning av den psyop som världen hamnat med Osama Bin Laden, 9-11 och the "War On Terror"

9-11, Donald Trump, CASE CLOSED! https://youtu.be/tl294zrYLzk
A Must Watch Documentary!
Citera
2017-10-01, 11:15
  #20
Moderator
OT Raderat. Tråden handlar om Donald Trumps syn på 911.
Frågor om flygplanen och om araber kan flyga dem kan tas i stora huvudtråden.

/Moderator
Citera
2017-10-18, 06:37
  #21
Medlem
Iris-Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvasiintellektuell
Trump förstår att det var "inside job" så tillvida att denna händelse var självförvållad genom olagliga krig i Mellanöstern.

Nej, Trump förstår att det är vad det är och nämner det inte eftersom det inte är något att prata om.
Att det över huvud taget fortfarande tas upp som ett "inside job" är ju fullkomligt absurt.
Det är helt enkelt pinsamt att ta upp bland helt vanliga smarta och tänkande människor.

Det enda som någonsin har varit lite skumt för oss normala var dom 28 hemligstämplade sidorna som Obama offentliggjorde, det är liksom allt. Och om jag inte missminner mig så sade Trump att han skulle avslöja sanningen innan Obama gjorde det.
Citera
2017-10-22, 22:02
  #22
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iris-T
Nej, Trump förstår att det är vad det är och nämner det inte eftersom det inte är något att prata om.
Att det över huvud taget fortfarande tas upp som ett "inside job" är ju fullkomligt absurt.
Det är helt enkelt pinsamt att ta upp bland helt vanliga smarta och tänkande människor.

Det enda som någonsin har varit lite skumt för oss normala var dom 28 hemligstämplade sidorna som Obama offentliggjorde, det är liksom allt. Och om jag inte missminner mig så sade Trump att han skulle avslöja sanningen innan Obama gjorde det.
Fullkomligt absurt.. seriöst den Officella Historien är fullkomligt absurd, och hur folk idag kan tro på Osama & 19 Rövarna som flög 2 kapade flygplan och sänkte 3 byggnader i New York City övergår mitt förstånd, nu är trots allt Cui Bono helt klart, riktiga utredningar har gjorts och för all del, mellan raderna hittar man sanningen om Muhammad Attah, Urban Moving System och vilka som låg bakom.

Länkar igen
Trump, 9-11 CASE CLOSED! (Improved Audio Edition)
https://www.youtube.com/watch?v=A6G04Ri2cvk

Den borde alla se. De här grejerna går igen konstant, och Nej, Osama Bin Laden hade ingenting med detta o göra whatsoever.
Citera
2017-10-22, 23:38
  #23
Medlem
Varför sionisterna är så glada över Donald Trump är inte konstigt. Deras mål är återuppbyggnad av det tredje templet. Sionisterna ser Trump som den som skall göra det möjligt.

911 var startskottet på det projekt som skall leda fram till detta och de är nu väldigt nära målet. Därför är det heller ingen vild gissning att något stort kommer att hända i Mellanöstern någon gång under denna eller nästa mandatperiod. De får ju inte missa tillfället när Trump håller i spakarna.

Trump vet troligen vilka som utförde 911-attacken men jag tror inte han kommer att avslöja det, i alla fall inte i nuläget.
Citera
2017-10-23, 00:18
  #24
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Varför sionisterna är så glada över Donald Trump är inte konstigt. Deras mål är återuppbyggnad av det tredje templet. Sionisterna ser Trump som den som skall göra det möjligt.

911 var startskottet på det projekt som skall leda fram till detta och de är nu väldigt nära målet. Därför är det heller ingen vild gissning att något stort kommer att hända i Mellanöstern någon gång under denna eller nästa mandatperiod. De får ju inte missa tillfället när Trump håller i spakarna

Det är ganska fascinerande, både Trump och Netanyahu har skrivit en bok där Osama pekas ut i förväg.
Netanyahu är fan son till terrorismens fader, och Trump med största sannolikhet frimurare och har hört det därifrån. Symboliken med två pelare är stor inom frimurarna.

Annars tror jag du kan ha väldigt rätt, det där templet de ska bygga är väl under Al Aqsa Mosque, där de drar fram judarna i horderna om nätterna och oftast bara vandaliserad men även bryter sig in i Moskéen och håller Talmudiska Ritualer där inne
Fan creepy va de håller på med.. (det var ju inte längesen de spärrade av al-Aqsa)

Trump backades bara av Ashkenazi Jews - falska judar de är inga semiter ens, Khazarien
Donald Trump & ZIO-FREEMASONS av Black Child https://youtu.be/0tuvHEvpoV4
Lite mer.. konstnärlig än Johnny Gats men helt klart sevärd och nog skrämmande rätt.

Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Trump vet troligen vilka som utförde 911-attacken men jag tror inte han kommer att avslöja det, i alla fall inte i nuläget.
Han kommer aldrig säga nått, han är tränad och skapad av Zio-Mafia Thugs - Roy Cohn
http://www.presstv.com/Detail/2017/0...-US-deep-state
__________________
Senast redigerad av Arbetarbroder 2017-10-23 kl. 00:23.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback