2017-10-26, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emPhazer
Och det har hon såklart all rätt att göra. Varför, undrar jag dock. Som konkurrerande tidning har dom väl alla incitament för att åsamka så mycket skada som möjligt utan att begå förtal. Typ "vi skriver något så att alla förstår vem det är utan att nämna hans namn". Men men, spekulerar fritt här.

Om nu Virtanen hållt låg profil jämfört med Reportern så är OC mest troligt.

Sjukt att det kan finns mängder Kapten Klänning på en och samma tidning. Har hört/läst mycket av OC och han är alltid lika äckligt PK. Är alla PK-snubbar svin?
Citera
2017-10-26, 18:26
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robolove
Kan bekräfta det är Oisín Cantwell. Nära vän till nära vän.
Du får nog ge mer information, jag tror också att det är han, men bara baserat på beskrivning i tidningar.
Citera
2017-10-26, 18:33
Medlem
HC47s avatar
Som flera påpekat så är väl Cantwell inte ens reporter?
Citera
2017-10-26, 18:43
Medlem
Citat:
Du är väl en sån där som åker till Afrika och knullar negrer”, säger profilen, som i förbifarten, till den kvinnliga redaktören.

Har väldigt väldigt svårt att se OC uttala denna fras. Det är väldigt långt ifrån den personlighet han uppvisar i alla sammanhang men sett honom genom åren. Han ser ju alkad ut och har lite auran av att vilja vara rockstjärna - så hade det inte varit för den beskrivning hade jag kanske kunnat köpa det hela. Men allvarligt kan ni se OC säga dem orden framför flera andra människor (i ett sammanhang där han knappast kan ha varit tokfull)?
Citera
2017-10-26, 18:59
Medlem
Cantwell har inte twittrat något alls sen igår morse, just sayin. Andra som för tillfället ligger lågt på twitter är Eshan Fadakar, Soran Ismail, och så Virtanen förstås.
Citera
2017-10-26, 19:26
Medlem
distraktions avatar
Anrell måste vara indragen i det här.
Citera
2017-10-26, 19:36
Medlem
vonStahlheins avatar
Efter att ha läst tråden skulle jag nog sätta en slant på Cuntwell. Har inte läst ett ord av fanskapet på åratal men senast kvalificerade han sig knappast till en plats på min favoritlista.
Den som lever får se.
Senast redigerad av vonStahlhein 2017-10-26 kl. 19:38.
Citera
2017-10-26, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D123
Tore S Börjesson har en öppen FB-profil som han uppdaterar maniskt, ca 2-3 gg/dag ... antingen om musik eller ställen han är och krökar på. Just nu är han tydligen i New Orleans. Tycker han verkar passa profilen för Reportern till 100%.

Hans senaste inlägg:

Tore S Börjesson is at Fahy's Irish Pub.

9 hrs · New Orleans, LA, United States ·

...

Jag vill passa på att be alla - både kvinnor och män - om ursäkt för mitt beteende de senaste 40 åren.

Tyvärr har det inte blivit bättre, jag har tvärtom varit skamligare än nånsin de senaste dryga två veckorna i Nashville, Memphis och New Orleans.

Kan jag sjunka lägre?

Jag vet inte.

Men jag kan lova er alla en sak: jag ska försöka av hela min själ, av hela mitt hjärta och all min kraft.

Hälsningar från Fahy's Irish Pub, 540 Burgundy Street, New Orleans, Louisiana.

Vänta va? Läste detta ett par gånger och trodde först det var jag som var full men, lovar han oss alla en sak, han ska försöka av hela sin själ, av hela sitt hjärta och med all sin kraft att sjunka ännu lägre?
Citera
2017-10-26, 19:38
Medlem
tjenaretjenares avatar
Erik Niva verkar ju vara ganska sexistisk och kör väl gärna över kvinnor så det kanske ä han?
Citera
2017-10-26, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Cantwell har inte twittrat något alls sen igår morse, just sayin. Andra som för tillfället ligger lågt på twitter är Eshan Fadakar, Soran Ismail, och så Virtanen förstås.
Vare sig OC är "Reportern" eller ej så kan det nog vara klokt. Finns nog en hel del där ute som skulle spamma hans tweets med för honom generande kommentarer om han visade sig där. Men det säger inte mycket om hans eventuella skuld. Själv visste jag inte ens vem snubben var innan denna fascinerande och skrämmande såpa till media-drev kom till stånd. Av de kandidater som nämnts verkar han kanske mest sannolik men då vet jag knappt något om Aftonbladet och dess journalister.
Citera
2017-10-26, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Som flera påpekat så är väl Cantwell inte ens reporter?

Du är fake news. Han är reporter och kolumnist. Ofta han rapporterar vid kriminalfall och även vid exempelvis valet 2010 så rapporterade han ifrån SD:s valvaka. Idag är han väl en kombination av reporter och kolumnist. Tidigare var det mer enbart som reporter.
Citera
2017-10-26, 19:46
Medlem
vonStahlheins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Verkar vara en skön trio, det där. Vem står i tur för en"time out"? Kan man spela på det nånstans, månne?
EF och SI lär väl sitta lite säkrare i sadeln tack vare sina etniska handikapp. Ryker de också så blir det skumpa! Som Zippy the Pinhead sa: Kommer jag någonsinn att sluta ha roligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in