@FreddyK
Ok, låt oss göra ett gemensamt försök att bestämma när i tiden du köpte dessa då? "Work with us here", så skall vi se vad vi kan bidra med.
Bra, då är vi överrens om att att den inte existerade några Bitcoin att vare sig köpa eller mine:a före den 3 januari 2009.
Så hur set läget ut? Har du kvar dina mail från januari 2009? Vet du att det finns ledtrådar att hämta i den historiken? Börja där då, så får vi se om det dyker upp bättre ledtrådar. Kanske kan vi bidra bättre här också om du hittar något användbart där.
Ok, låt oss göra ett gemensamt försök att bestämma när i tiden du köpte dessa då? "Work with us here", så skall vi se vad vi kan bidra med.
Citat:
Då har vi en start. Då borde du enkelt kunna ringa in dina studieår till att börja med, om du vet att det var under den här perioden du köpte dem. Med lite tur kan vi utesluta en större del av den här perioden pga av andra faktorer. Se nedan.Bra, då är vi överrens om att att den inte existerade några Bitcoin att vare sig köpa eller mine:a före den 3 januari 2009.
Citat:
Tankar runt och försök med digitala valutor (med egenskaper som nuvarande kryptovalutor har) har funnits sedan 1990, men samtliga har falerat. Ingen har rimligen något med ditt problem att spåra upp Bitcoin att göra dock, så vi kan glömma dem.
Citat:
Vad vi vet säkert är att du inte köpte Bitcoin före 2009, eftersom det är omöjligt. Om du kan se att dina gamla mail från och med 2009 finns kvar, trots olyckan du pratar om, så har du garanterat inte förlorat någon relevant mailhistorik att leta vidare i.Och jo för 500:- fick man ett antal bitcoins och det var just den summan man skulle köpa för i det här fallet. Jag reservera mig för om minnet sviker något, trots att det känns väldigt äkta och rätt, som jag minns det.
Som jag skrev innan så var detta runt 2008, jag vet inte exakt när, men mina mail från den tiden finns inte krav pga av en brand. Hårdvaran finns tyvärr inte heller kvar.
Som jag skrev innan så var detta runt 2008, jag vet inte exakt när, men mina mail från den tiden finns inte krav pga av en brand. Hårdvaran finns tyvärr inte heller kvar.
Så hur set läget ut? Har du kvar dina mail från januari 2009? Vet du att det finns ledtrådar att hämta i den historiken? Börja där då, så får vi se om det dyker upp bättre ledtrådar. Kanske kan vi bidra bättre här också om du hittar något användbart där.
Senast redigerad av kjellbrel 2017-10-25 kl. 11:13.
Senast redigerad av kjellbrel 2017-10-25 kl. 11:13.